Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur *ehrm* ja visst låter väl det som en underbar korsning? :angel: :crazy: Sådana finns tydligen i stallet nu... Saken är den att våra...
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: eldione
·
J
Övr. Djur Jag måste sälja min undebara kanin Romeo p.g.a Alergi. Jag har satt ut annonser och allt. Men ingen vill köpa honom. Jag förstår inte...
2
Svar
22
· Visningar
1 918
Senast: jessie90
·
M
Övr. Djur Nu har vi fått tillökning ute i stallarna 1 kalv och 3 lamm har det blivit :love: :banana: :banana: Bilder kommer:bump:
Svar
2
· Visningar
668
F
Övr. Djur Är det orimligt att vilja veta hur gammal en eventuell köpare av ens djur är? Frågade en eventuell köpare det, samtidigt som jag frågade...
Svar
5
· Visningar
788
F
Övr. Djur :rofl: Jo, jag tror att jag har bestämt mig för att skaffa en liten hona till Rabbe! Jag har bestämt mig för att försöka leta på...
Svar
3
· Visningar
2 132
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Djur :) hej hej :) skulle bli glad om ni kunde skicka bilder på er kanin eller skriv lite om er kanin :D som t.ex vad ni gör med...
Svar
14
· Visningar
1 227
Senast: Paradis
·
B
Övr. Djur Hej!:) Min kanin låg på sidan och blundade med ögonen, sedan försökte han nästan att rulla sig...vet någon vad det betyder? Tack för...
Svar
10
· Visningar
817
Senast: Bellina
·
B
Övr. Djur När jag håller mitt marsvin och tar på honom så skakar han.. jag tror inte att han är rädd för han slickar mig på halsen.Vet någon vad...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Bellina
·
Övr. Djur Visst vill ni se kort på mina ungar jag har just nu ;) Vitnos Ronny Ronny sover på min mage Vitnos i min hand. Det...
Svar
11
· Visningar
900
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Hej! Är det någon här som har koll på hur gamla lamm ska vara för att få transporteras? Ska flytta mina får när lammen är tillräckligt...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: roxanne
·
F
Övr. Djur Jag har en okastrerad han kanin vid namn Rabbe, jag ska köpa en hona och kastrera honom, men jag undrar över en del saker! :o 1. Kan...
Svar
7
· Visningar
1 074
S
Övr. Djur hur skrämmer man bort en älg? älgarna jag har problem med är skitjobbiga. de springer på vägen, gården och bryr sig inte om man gör...
Svar
10
· Visningar
1 706
Övr. Djur Puh, idag har vårt hem invaderas av ännu fler fjäderfän. Förrutom alla marankycklingar som bor i badrummet så har det även flyttat dit 7...
Svar
15
· Visningar
3 021
·
S
Övr. Djur Jag är på jakt efter en ny bur till min Alexanderparakit. Han är för det mesta lös i huset, men pga vandalism måste han ibland stängas...
Svar
2
· Visningar
2 085
·
Övr. Djur Jag har fått en kanin.. Har aldrig haft en innan. Den gamla ägaren hade tröttnat på den och bara gett den mat.. Den är inte mager eller...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: asaria
·
Lantbruksdjur har fått in ett virus bland mina höns och de dör som flugor :( :( Är ju ganska vanligt med de olika virusen i hobbyflockar men man...
Svar
9
· Visningar
2 359
Senast: Welsh
·
Övr. Djur Undrar om nån vet hur stor marknaden är för alpackor och lamadjur i Sverige.... Funderar på att börja ta hem ifrån Tyskland. Där...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Blev och tänka på en sak. Går det som allergiker att ha fåglar? Vilka fåglar är i sådana fall de bästa? Ta tex en som är allergisk mot...
Svar
4
· Visningar
3 111
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Tänkte att vi kanske skulle ha en bild lek här på "Andra djur" Leken går ut på att den som senast lade in en bild vill se en egenfotad...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Harmoni
·
E
Övr. Djur Jag ska prata om ett annorlunda däggdjur i 3 min på no:n nästa vecka.. Hatar att prata inför hela klassen sådär :smirk: Men det...
Svar
6
· Visningar
1 898
Senast: Lozzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka