Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur När jag håller mitt marsvin och tar på honom så skakar han.. jag tror inte att han är rädd för han slickar mig på halsen.Vet någon vad...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Bellina
·
Övr. Djur Visst vill ni se kort på mina ungar jag har just nu ;) Vitnos Ronny Ronny sover på min mage Vitnos i min hand. Det...
Svar
11
· Visningar
898
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Hej! Är det någon här som har koll på hur gamla lamm ska vara för att få transporteras? Ska flytta mina får när lammen är tillräckligt...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: roxanne
·
F
Övr. Djur Jag har en okastrerad han kanin vid namn Rabbe, jag ska köpa en hona och kastrera honom, men jag undrar över en del saker! :o 1. Kan...
Svar
7
· Visningar
1 074
S
Övr. Djur hur skrämmer man bort en älg? älgarna jag har problem med är skitjobbiga. de springer på vägen, gården och bryr sig inte om man gör...
Svar
10
· Visningar
1 706
Övr. Djur Puh, idag har vårt hem invaderas av ännu fler fjäderfän. Förrutom alla marankycklingar som bor i badrummet så har det även flyttat dit 7...
Svar
15
· Visningar
3 017
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Djur Jag är på jakt efter en ny bur till min Alexanderparakit. Han är för det mesta lös i huset, men pga vandalism måste han ibland stängas...
Svar
2
· Visningar
2 085
Senast: Stoppard
·
Övr. Djur Jag har fått en kanin.. Har aldrig haft en innan. Den gamla ägaren hade tröttnat på den och bara gett den mat.. Den är inte mager eller...
Svar
6
· Visningar
1 394
Senast: asaria
·
Lantbruksdjur har fått in ett virus bland mina höns och de dör som flugor :( :( Är ju ganska vanligt med de olika virusen i hobbyflockar men man...
Svar
9
· Visningar
2 358
Senast: Welsh
·
Övr. Djur Undrar om nån vet hur stor marknaden är för alpackor och lamadjur i Sverige.... Funderar på att börja ta hem ifrån Tyskland. Där...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Blev och tänka på en sak. Går det som allergiker att ha fåglar? Vilka fåglar är i sådana fall de bästa? Ta tex en som är allergisk mot...
Svar
4
· Visningar
3 107
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Tänkte att vi kanske skulle ha en bild lek här på "Andra djur" Leken går ut på att den som senast lade in en bild vill se en egenfotad...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Harmoni
·
E
Övr. Djur Jag ska prata om ett annorlunda däggdjur i 3 min på no:n nästa vecka.. Hatar att prata inför hela klassen sådär :smirk: Men det...
Svar
6
· Visningar
1 897
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur skriv lite fakta om era kaniner..:) lägg gärna in bild här kommer min: han heter peppe, är född i mitten av dec 05...svart med lång...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: missen
·
Övr. Djur Såg på tv det gulligaste djur jag någonsin sett- alpaca! Såg ut som en lama i miniatyr. Vet någon om det finns sådana i Sverige? :love:
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Parentesunge
·
Övr. Djur Föddes igår ^^ mamma upptäckte de när de var precis nykläckta. Lite kallt där ute så vi tog in de :idea: (lite stora bilder, men de är...
Svar
14
· Visningar
3 141
Senast: mizz
·
R
Övr. Djur Jag har hört att marsvin är latenta bärare på ringorm. Är detta sant? Vill skaffa ett marsvin om ett tag men jag har hund och häst så...
Svar
9
· Visningar
2 100
Senast: Ruben Salte
·
Övr. Djur Jag har lite frågor till er som har rexråttor! just nu har jag två stycken. Den första (Nippertippa) köpte jag i en djuraffär. Såg henne...
Svar
9
· Visningar
1 715
Senast: Nikkis
·
L
Övr. Djur nu har jag två underbara bäbisar, en svartvit kanin och ett blygt marsvin :love: :love: :love: :love: som sagt är marsvinet lite...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: HumleDumle
·
Övr. Djur :eek: :crazy: Jag ska få ett marsvin, typ det sista på jorden jag behövde. Förutom att det är en som behövs för att hålla liv i min ras...
Svar
18
· Visningar
1 238
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama