Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur skriv lite fakta om era kaniner..:) lägg gärna in bild här kommer min: han heter peppe, är född i mitten av dec 05...svart med lång...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: missen
·
Övr. Djur Såg på tv det gulligaste djur jag någonsin sett- alpaca! Såg ut som en lama i miniatyr. Vet någon om det finns sådana i Sverige? :love:
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Parentesunge
·
Övr. Djur Föddes igår ^^ mamma upptäckte de när de var precis nykläckta. Lite kallt där ute så vi tog in de :idea: (lite stora bilder, men de är...
Svar
14
· Visningar
3 141
Senast: mizz
·
R
Övr. Djur Jag har hört att marsvin är latenta bärare på ringorm. Är detta sant? Vill skaffa ett marsvin om ett tag men jag har hund och häst så...
Svar
9
· Visningar
2 100
Senast: Ruben Salte
·
Övr. Djur Jag har lite frågor till er som har rexråttor! just nu har jag två stycken. Den första (Nippertippa) köpte jag i en djuraffär. Såg henne...
Svar
9
· Visningar
1 720
Senast: Nikkis
·
L
Övr. Djur nu har jag två underbara bäbisar, en svartvit kanin och ett blygt marsvin :love: :love: :love: :love: som sagt är marsvinet lite...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: HumleDumle
·
Övr. Djur :eek: :crazy: Jag ska få ett marsvin, typ det sista på jorden jag behövde. Förutom att det är en som behövs för att hålla liv i min ras...
Svar
18
· Visningar
1 238
Senast: gadriel
·
P
Övr. Djur Denna måste underlätta och göra utplanteringen mycket roligare? LÄNK!
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Lozzan
·
M
Övr. Djur dog nyss :cry: fan för mig, känns som att det var mitt fel fastän jag vet att han var gammal. Men det känns så jävla jobbigt, gråter...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Var och matade änder idag... massor av gräsänder och så några såna här som jag inte vet vad det är. Fanns både med och utan fläck i...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur jag tror att mitt lilla hjärtegull har fått lite matolja på pälsen! Jag smörjde motionshjulet förra veckan och för några dagar sen...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: Nera
·
Övr. Djur Jag har länge väntat på att starta upp råtteriet igen.Denna gång vill jag ha råttor via www.ratpower.se/omplacering då jag samtidigt kan...
2
Svar
20
· Visningar
1 417
Senast: KisseNova
·
Lantbruksdjur Idag fyllde min stallkompis år och hon fick en höna i present av en kompis :crazy: Den stod i en bur i stallet när hon kom förut! Den...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Luff
·
Övr. Djur Bea i selen jag just gjort: Bea i buren. (Bästa bilden hitills) Doris i sängen: Doris igen: Doris i buren...
Svar
8
· Visningar
713
·
Övr. Djur En på Råtthjälpen mailade ang en råtta som hittats här i stan, så jag har precis varit iväg och mött han som hittade honom. Söt liten...
Svar
7
· Visningar
1 048
·
Övr. Djur http://www.expressen.se/index.jsp?a=542534 :cry: :mad:
Svar
13
· Visningar
1 011
Senast: ngenga
·
Övr. Djur Ja, ni ser frågan. Vad har ni byggt? Till vilket djur? Och glöm inte bilderna;) Matbord till råttorna: Hylla till...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 189
Senast: R8n
·
Övr. Djur Hur uppfostrar ni era kaniner? Doris vill gärna bita i det mesta och ibland biter hon även i våra kläder och idag började hon krafsa...
Svar
12
· Visningar
18 594
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Finns bara marsvin i kattmatsvänlig storlek? Jag skulle gärna ha ett marsvin men dom e juh så små å med tanke på katterna skulle d...
2
Svar
23
· Visningar
1 880
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar