Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Denna måste underlätta och göra utplanteringen mycket roligare? LÄNK!
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Lozzan
·
M
Övr. Djur dog nyss :cry: fan för mig, känns som att det var mitt fel fastän jag vet att han var gammal. Men det känns så jävla jobbigt, gråter...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Var och matade änder idag... massor av gräsänder och så några såna här som jag inte vet vad det är. Fanns både med och utan fläck i...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur jag tror att mitt lilla hjärtegull har fått lite matolja på pälsen! Jag smörjde motionshjulet förra veckan och för några dagar sen...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: Nera
·
Övr. Djur Jag har länge väntat på att starta upp råtteriet igen.Denna gång vill jag ha råttor via www.ratpower.se/omplacering då jag samtidigt kan...
2
Svar
20
· Visningar
1 417
Senast: KisseNova
·
Lantbruksdjur Idag fyllde min stallkompis år och hon fick en höna i present av en kompis :crazy: Den stod i en bur i stallet när hon kom förut! Den...
Svar
10
· Visningar
1 258
Senast: Luff
·
Övr. Djur Bea i selen jag just gjort: Bea i buren. (Bästa bilden hitills) Doris i sängen: Doris igen: Doris i buren...
Svar
8
· Visningar
713
·
Övr. Djur En på Råtthjälpen mailade ang en råtta som hittats här i stan, så jag har precis varit iväg och mött han som hittade honom. Söt liten...
Svar
7
· Visningar
1 048
·
Övr. Djur http://www.expressen.se/index.jsp?a=542534 :cry: :mad:
Svar
13
· Visningar
1 011
Senast: ngenga
·
Övr. Djur Ja, ni ser frågan. Vad har ni byggt? Till vilket djur? Och glöm inte bilderna;) Matbord till råttorna: Hylla till...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 183
Senast: R8n
·
Övr. Djur Hur uppfostrar ni era kaniner? Doris vill gärna bita i det mesta och ibland biter hon även i våra kläder och idag började hon krafsa...
Svar
12
· Visningar
18 579
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Finns bara marsvin i kattmatsvänlig storlek? Jag skulle gärna ha ett marsvin men dom e juh så små å med tanke på katterna skulle d...
2
Svar
23
· Visningar
1 879
Senast: Hazel
·
Lantbruksdjur Ja så ser dotterns gris ut ;) Hon fick honom av en kille som vi var och hälsade på bara för att hon var så söt och snäll lilltjejen...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Mor och barn mår bra :) 3 bebisar blev det, jag tror det är två hanar och en hona :) Bilder: www.fiart.se/bilder/kull.htm...
2
Svar
21
· Visningar
1 758
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Har haft mina råttdamer i snart 3 månader. Och har förns nu upptäckt att Bea beter sig konstigt. När hon sitter så rör sig hennes huvud...
Svar
7
· Visningar
1 248
Senast: R8n
·
Övr. Djur Vi har 2 st harar som kommer intill huset här och äter fågel mat.(viltfågel blandning) Barnen tycker att det är kul att lägga ut äpple...
Svar
5
· Visningar
2 838
Senast: åke
·
A
Lantbruksdjur Igår fick vi två kalvar och ingen av korna accepterar dem. Sparkar och buffas så fort de kommer i närheten och vill dia. Nu flaskmatar...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Som jag skrivit i en tidigare tråd så har vi några vaktlar, ett par (Sol och Busen) har vi hemma i vardagsrummet i ett akvarium, dom har...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Igår träffade Ziri sin pojkvän och det gick tydligen jättebra:banana: , enligt ägaren till hankaninen. Nu längtar och hoppas jag på...
Svar
10
· Visningar
1 006
Senast: soffeloffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama