Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jahopp så var det dags igen! Vilken bur skulle ni rekomendera som semesterbur till 2 råttor? Har dock ett par krav;) *...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 153
Senast: R8n
·
B
Övr. Djur nu när vi äntligen har hittat ett hus så vill jag givetvis ha getter! har alltid velat ha det, men tidigare sambon bara illvägrade så...
Svar
6
· Visningar
4 468
Senast: Iris71
·
Övr. Djur Ett av mina marsvin (som blir 4 år i april) har plötsligt fått svårt att bita av saker. Märkte det igår kväll när jag delade ut den...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 299
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Är de verkligen så lättskötta som det står i annonsen? Jag har för mig att alla ödlor kräver extremt mycket...
2
Svar
24
· Visningar
1 581
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Djur Tja, kan börja med att säga att jag har haft dessa kaniner i 8 månader nu och de är lite mer än 1 år. Korsning mellan dvärgvädur och...
Svar
9
· Visningar
6 089
Senast: genomskinlig
·
L
Övr. Djur Hej. Dottern köpte två kaninungar 8 v gamla av uppfödare i höstas. Vi har ingen erfarenhet sen tidigare. Dvärgvädurar. En hane och en...
Svar
19
· Visningar
5 468
Senast: lolly
·
Övr. Djur Mamma hittade en padda för några dagar sedan, han var nyvaken, jätteflummig och satt på en äng i 2dm djuk snö! :confused: Mamma la...
Svar
10
· Visningar
1 514
Senast: musen21
·
T
Övr. Djur Hejsan! Jag skall skaffa utekanin och har en bur som är jättestor, i två våningar. Nu undrar jag ytan där nere går att andvända, eller...
Svar
5
· Visningar
676
Senast: Spegelboll
·
Övr. Djur Idag hälsar vi Bibbi hjärtligt välkommen hem hit till oss:bump: Bibbi, 8 veckor Bibbi & Doris Och Bea förstås! Alla...
Svar
10
· Visningar
818
Senast: Meibla
·
A
Övr. Djur Ja tyvärr...fick erfara på jobbet förra veckan att man inte ska ta livet för givet. Hade en av korna som skulle kalva, är van mor, så...
Svar
8
· Visningar
1 280
V
Övr. Djur Nu är det såhär att jag har en kaninhona på 5 år.. För 2-3 år sen dog hennes mamma så sen dess har hon suttit ensam. Hon är väldigt tam...
Svar
13
· Visningar
2 792
Senast: moon light
·
B
Övr. Djur jag har alltid velat ha en belgisk jätte, tycker att dom är väldigt vackra och fina kaniner, och stora och mysiga såklart! men verkar...
Svar
9
· Visningar
1 289
Senast: blindabelinda
·
Övr. Djur Hörde att kaniner skulle kunna samla på sig flera kullar i magen på en gång, så att hon har flera befruktade ägg som inte börjar växa...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: eldione
·
Övr. Djur *ehrm* ja visst låter väl det som en underbar korsning? :angel: :crazy: Sådana finns tydligen i stallet nu... Saken är den att våra...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: eldione
·
J
Övr. Djur Jag måste sälja min undebara kanin Romeo p.g.a Alergi. Jag har satt ut annonser och allt. Men ingen vill köpa honom. Jag förstår inte...
2
Svar
22
· Visningar
1 918
Senast: jessie90
·
M
Övr. Djur Nu har vi fått tillökning ute i stallarna 1 kalv och 3 lamm har det blivit :love: :banana: :banana: Bilder kommer:bump:
Svar
2
· Visningar
667
F
Övr. Djur Är det orimligt att vilja veta hur gammal en eventuell köpare av ens djur är? Frågade en eventuell köpare det, samtidigt som jag frågade...
Svar
5
· Visningar
787
F
Övr. Djur :rofl: Jo, jag tror att jag har bestämt mig för att skaffa en liten hona till Rabbe! Jag har bestämt mig för att försöka leta på...
Svar
3
· Visningar
2 132
Senast: Stoppard
·
S
Övr. Djur :) hej hej :) skulle bli glad om ni kunde skicka bilder på er kanin eller skriv lite om er kanin :D som t.ex vad ni gör med...
Svar
14
· Visningar
1 227
Senast: Paradis
·
B
Övr. Djur Hej!:) Min kanin låg på sidan och blundade med ögonen, sedan försökte han nästan att rulla sig...vet någon vad det betyder? Tack för...
Svar
10
· Visningar
815
Senast: Bellina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama