Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Någon som vet om någon i Södra delen av landet som har denna ras? Södra = Från Kalmar och neråt.
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: Gnist
·
Övr. Djur nån som vet hur man ska spä ut alvedon eller ipren i vatten, alltså förhållandet?! veterinären sa det till mig en gång (1-2år sen) men...
Svar
2
· Visningar
4 149
Senast: Messy
·
Övr. Djur jag är så ledsen, min älskade kanin låg död på golvet idag när jag kom hem. att man kan sakna och sörja ett djur så hemskt. det känns...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: Bisquit
·
A
Övr. Djur Först ut gammel gosse som blir åtta i juli: Hälsar på Thea Vill inte riktigt vara med längre Thea tyvärr blev det bara två...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: gul_zebra
·
B
Övr. Djur mmm-jag har en liten-liten Alice hemma,hon bor i en kartong brevid min dotters säng...ett litet svart tacklamm 1 vecka gammal,som blivit...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: soffeloffan
·
N
Övr. Djur Tänkte bara kolla om det finns fler kaninhoppare här? Isf, tävlar ni officiellt eller inoff, och i KAF eller SKHRF eller annan...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: Vanilj
·
Övr. Djur Det diskuterades ju om kutterspån här för rätt längesen. Har ramlat över en artikel om det, med forkning och grejer som visar att...
Svar
5
· Visningar
1 653
Senast: R8n
·
E
Övr. Djur Hej! Sitter och funderar på varför man skaffar en ute kanin, eller är det så att man tröttnar/blir allergisk mot den och att den då...
2
Svar
33
· Visningar
3 520
Senast: Mascot_lover
·
Övr. Djur Inte är det väl för sent att skaffa en ny kompis till en 7 månader gammal råtthane, efter att den gamla kompisen dött?
Svar
5
· Visningar
876
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur någon som vet någon bra kaninbok eller sida som man kan läsa om anatomin? med bilder? :bow:
Svar
7
· Visningar
996
Senast: micromolly
·
Övr. Djur hej hej, jag har fått en ny kanin av min man, visst är han gullig... det är en dvärgvädur och en hona som är kolsvart. men jag har...
Svar
7
· Visningar
4 530
Senast: micromolly
·
B
Övr. Djur För ca ett år sedan fick min kanin mjällkvalster. Han tappade pälsen på huvudet. Vi ringde till en veterinär och han sa att vi skulle...
Svar
10
· Visningar
3 661
Senast: Bellina
·
Övr. Djur Jag har länge varit sugen på att skaffa får, och nu har det dykit upp några finullstackor som är intressanta. Tanken var att köpa 3-5...
Svar
5
· Visningar
1 964
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Äntligen.. Efter 5-6 månader av konstigt beteende och 3-4 av dem liggandes i sin kalla grotta utan mat vaknade han häromdagen! :bump...
Svar
5
· Visningar
2 302
Senast: Yrja
·
Övr. Djur Har trott att getter kan äta spik (nästan). Men mina två har nu blivit "lösa" i magen, inga kulor utan mer som en korv:D Vet inte...
Svar
9
· Visningar
1 438
Övr. Djur ...Fast kanske helt omedvetet för en stor del av folket. Läs denna artikel om Catch and release fiske...intressant läsning...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: Bison
·
Övr. Djur Ja, det var väl det enda jag ville veta. Getter av lantras då.
Svar
7
· Visningar
3 634
H
Övr. Djur Jag vet, lite dum överskrift... Har nyss köpt en marsvin kompis till min hona, Hallon som jag haft sen hon var liten är helt gudomlig...
Svar
12
· Visningar
1 535
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Hejsan! Igår när jag tog ut marsvinen för första gången på 2 veckor :o (Nej det är inte så illa som det låter, har en s.k...
Svar
1
· Visningar
1 578
Senast: FjantaZ
·
J
Lantbruksdjur Nu har jag bokat in mig på fem tackor (tacklamm från ifjol) och de ska alla vara dräktiga med ett lamm var och är beräknade att lamma om...
Svar
8
· Visningar
2 140
Senast: javill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama