Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Imorrn åker två av mina älsklingskaniner ut på foder hos två tjejer :) :cry: . Vill ha ett skriftligt kontrakt men har idétorka på vad...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Nu när jag rakade av min kanins päls (lite på ryggen) så känndes han otroligt mager :eek: Skulle egentligen ta hela pälsen men den var...
Svar
8
· Visningar
1 189
Senast: Chima
·
L
Övr. Djur hur mkt kostar det att kastrera en kaninhane och hur gamla ska dom vara?
Svar
1
· Visningar
689
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Är helt novis på akvariefronten så ger ni mej dom svaren jag vill höra på mina frågor så ska jag läsa på ordentligt, annars lägger jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 565
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Fick en slöjdstjärt i födelsedagspresent. Fick med akvarium, mat och sten. Tycker dock det ser lite tomt och ensamt ut. Men frågan...
2
Svar
24
· Visningar
3 551
M
Övr. Djur Jag skulle jättegärna vilja tävla med min kanin i hoppning men var hittar man passande tävlingar? :confused: Någon som kan "reglerna" i...
Svar
12
· Visningar
3 876
M
Lantbruksdjur Vi tänkte skaffa några får för att det är mysigt och för att dom kan bete på ställen där hästarna är för tunga. 2 elelr tre får och...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: mian1
·
Övr. Djur Vi fick en kull med fyra kaninungar den 3/4. Jag har nog hela tiden märkt att det inte varit helt okej med den ena ungen men aldrig...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: Smulis
·
S
Övr. Djur Fråga; Kan getter gå ute vintertid? Temperatur i stall? Vad ger man getter för foder, vart köper man detta? Tacksam för alla...
Svar
3
· Visningar
1 613
Senast: sessan
·
C
Övr. Djur Varför äter min kanin på mina hästars kastanjer och sporrar??? :crazy: :confused:
Svar
16
· Visningar
1 202
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Cacharel börjar bli gammal och får något svagare bakben. Skulle låta henne simma idag och fortsätta med det varje dag, så hon bygger upp...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Är det någon som har varit med om det? Hur gjorde ni och behöver man rengöra burarna med starka medel eller räcker det att skura som...
Svar
4
· Visningar
2 168
Senast: Fiffi1
·
Övr. Djur Jag har en kanin som är nästan på pricken 6 år. Det är en kastrerad "gatukorsning". Då öronen hänger skulle jag tippa att det är någon...
Svar
8
· Visningar
3 402
Senast: Mynta2
·
H
Övr. Djur Min kanin har under de senaste dagarna fällt mycket päls och i samband med detta så tappar hon aptiten, blir slö och ligger mest och...
Svar
3
· Visningar
3 215
Senast: Tora
·
G
Övr. Djur Hej alla där ute!! Finns det någon som vet ungefär vad det kostar och kastrera en getabock och finns det någon åldersgräns på hur...
Svar
1
· Visningar
1 219
E
Övr. Djur Åhh, dumma min pappa har slängt alla mina fina hinder och bommar :cry: :cry: De som var så fina, och jag hade jobbat så hårt med dem, de...
Svar
2
· Visningar
1 601
Senast: Snäjkie
·
Övr. Djur Inte helt seriös råd nu, men... Ko erfarna? finns det någon köttdjurs ras som är mer kända för lågmäldhet? :crazy: Jag har pinsamt...
Svar
10
· Visningar
3 135
Senast: Bohemic
·
Övr. Djur har nu fått 4 stycken små bollar ^^ det var inte meningen ... :p vi har haft två kaniner i samma bur (två tjejer) i tre...
2
Svar
33
· Visningar
1 643
C
Övr. Djur Min lillkille fyllde 1 år igår så jag passade på att knäppa lite bilder. 1 2 3 4 :love: Copyright på alla bilder...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: charmisen
·
M
Övr. Djur Min 4,5 åriga kanin har börjat med den dåliga ovanan att gnagga på alla böcker, papper, bilder och tidnin gar som han kan komma åt. Han...
Svar
2
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka