Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Lantbruksdjur Jag har nu 5 gotlandsfår, tackor på två år. Nu går dom ute på bete och får då äta gräset (såklart):) Har även mineralbalja, saltsten...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Luff
·
Övr. Djur SUCK! Behöver verkligen en ny bur (5-fackare). Ser ju så illa ut på gården, 5 separata burar och bara 2 av de är snygga. Men har ju inte...
Svar
1
· Visningar
1 888
Övr. Djur Ja då har man än en gång fått bekräftat att sverige bara är "för mycket":mad: Vi har ett sjukt(mager, svag, skabb, ej folkskyggt) lodjur...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: LIA
·
M
Övr. Djur För ett par veckor sedan blev jag ägare till två chilla killar:love: Tänkte bara kolla om det är många här inne som har lyckan att äga...
Svar
17
· Visningar
1 038
Övr. Djur Vår lilla Ida är inte som hon (e.g han) brukar vara. Han är loj! Jag trodde att han hade smulat sönder en morot i buren, men såg att...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: pikkelin
·
Övr. Djur ..blir 14 år om en månad!! Hon har hängt med mig i en flytt på 100 mil,från ute till innekanin,överfall av katter,fåglar,hundar. Hon...
Svar
10
· Visningar
1 047
Övr. Djur Cacharel började åldras väldigt snabbt och blev plötsligt mycket sämre, antar att hon fick en stroke precis som Sivert... Så jag har...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Egonson
·
Övr. Djur Zebra behöver lite nya idéer så in med bilder på era burar! :) Själv har jag en Laura Super (Gabber, 95*51*74 cm) där 4 råttjejer...
2
Svar
23
· Visningar
2 337
Senast: MaLu
·
Lantbruksdjur Att ha en kanin, en get och ett får ihop går det? Kommer antagligen att vara utomlands en längre period i höst/vinter (3 månader), och...
Svar
10
· Visningar
2 330
H
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Hajjen
·
Övr. Djur Min karl har fått ny lägenhet men har ett stort problem... Duvorna inbillar sig att dom bor på balkongen och är tämligen svårövertalade...
Svar
8
· Visningar
3 474
Senast: Haukur
·
D
Övr. Djur Nästan alla jag känner har inte möss:( så jag undrar om någon på buke har...
Svar
5
· Visningar
824
Senast: Qwyxz
·
A
Övr. Djur Jag håller nu på att lära Oskar (hermelinkanin) att gå i koppel. Vi har hunnit så pass långt att vi vant oss vid selen (han inbillar sig...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: Axelle
·
Övr. Djur Kan getter få fång? Mina getter går lösa och de börjar bli lite smårunda. Har hört får kan få fång? Stämmer det? Är det samma sak med...
Svar
5
· Visningar
1 976
Senast: fejko
·
A
Övr. Djur Vad ska man göra om en kanin bara har en halv nos? En annan kanin har rivit bort halva nosen vad ska man göra:confused:
Svar
6
· Visningar
843
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Det riktigt kliar i fingrarna efter att skaffa en :love:. Men har massor med frågor: Skräpar de ner mkt? Om man jämför med tex...
Svar
10
· Visningar
1 411
Senast: Dundret
·
Övr. Djur Hade fönstret öppet ett par timmar idag, nu ikväll så rosslar ena marsvinet lite. Marsvinsburen står ca: 2 ½ meter från fönstret och...
Svar
19
· Visningar
2 608
Senast: R8n
·
Övr. Djur Märklig rubrik kanske. Idag märkte jag att äldsta marsvinet fått en förändring i ena ögat. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det...
Svar
10
· Visningar
2 388
Senast: Dravena
·
S
Övr. Djur Vi har nu skaffat oss 5 gotlandsfår och skulle verkligen behöva ha hjälp att klippa dom och även lära oss hur man gör:confused: Men var...
Svar
3
· Visningar
2 459
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Jag är så glad! En kompis var här och höll upp brädor och var allmänt behjälplig med handräckning så nu är en stor bit påbörjad av vår...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: mizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama