Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hur ser man att en dvärghamster väntar ungar ? Dottern har parat sina hamstrar vid ett flertal tillfällen och jag är lite nyfiken på...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Kan dom få d? Min fågel har hostat(?) ett tag nu e idag e hon jätteslö o ser ut som hon ska trilla av pinn vilken sekund som helst :cry...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Jempan
·
T
Övr. Djur Jag har för ungefär fyra veckor sedan skaffat min första kanin. :D Det är en tjej på ett år som tidigre har bott i ett stall men har nu...
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Tofslan
·
P
Övr. Djur Missade att skicka den här till dig så jag tänkte att jag kunde lägga den här istället. En blid av en del av hagen som mina kaniner har...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: R8n
·
Övr. Djur i vårat villaområde är det någon som har släppt ut sina tamkaniner. Dessa kaniner förökar sig varje år och har ungarna under grannenns...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: marieka
·
C
Övr. Djur Finns det nån som är kaninpsykolog? Eller åtminstone nån som är bra på kaninbeteenden?
Svar
6
· Visningar
1 622
Senast: _Elin_
·
E
Övr. Djur För två dagar sen fick vi råttungar i hemmet :). Det var Arwen som fick sina 8 ungar. Men hon kommer inte få fler ungar igen då hon...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: et_flikkan
·
S
Lantbruksdjur Jag har nu 5 gotlandsfår, tackor på två år. Nu går dom ute på bete och får då äta gräset (såklart):) Har även mineralbalja, saltsten...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Luff
·
Övr. Djur SUCK! Behöver verkligen en ny bur (5-fackare). Ser ju så illa ut på gården, 5 separata burar och bara 2 av de är snygga. Men har ju inte...
Svar
1
· Visningar
1 890
Övr. Djur Ja då har man än en gång fått bekräftat att sverige bara är "för mycket":mad: Vi har ett sjukt(mager, svag, skabb, ej folkskyggt) lodjur...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: LIA
·
M
Övr. Djur För ett par veckor sedan blev jag ägare till två chilla killar:love: Tänkte bara kolla om det är många här inne som har lyckan att äga...
Svar
17
· Visningar
1 038
Övr. Djur Vår lilla Ida är inte som hon (e.g han) brukar vara. Han är loj! Jag trodde att han hade smulat sönder en morot i buren, men såg att...
Svar
12
· Visningar
1 397
Senast: pikkelin
·
Övr. Djur ..blir 14 år om en månad!! Hon har hängt med mig i en flytt på 100 mil,från ute till innekanin,överfall av katter,fåglar,hundar. Hon...
Svar
10
· Visningar
1 047
Övr. Djur Cacharel började åldras väldigt snabbt och blev plötsligt mycket sämre, antar att hon fick en stroke precis som Sivert... Så jag har...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Egonson
·
Övr. Djur Zebra behöver lite nya idéer så in med bilder på era burar! :) Själv har jag en Laura Super (Gabber, 95*51*74 cm) där 4 råttjejer...
2
Svar
23
· Visningar
2 337
Senast: MaLu
·
Lantbruksdjur Att ha en kanin, en get och ett får ihop går det? Kommer antagligen att vara utomlands en längre period i höst/vinter (3 månader), och...
Svar
10
· Visningar
2 344
H
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Hajjen
·
Övr. Djur Min karl har fått ny lägenhet men har ett stort problem... Duvorna inbillar sig att dom bor på balkongen och är tämligen svårövertalade...
Svar
8
· Visningar
3 476
Senast: Haukur
·
D
Övr. Djur Nästan alla jag känner har inte möss:( så jag undrar om någon på buke har...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Qwyxz
·
A
Övr. Djur Jag håller nu på att lära Oskar (hermelinkanin) att gå i koppel. Vi har hunnit så pass långt att vi vant oss vid selen (han inbillar sig...
Svar
6
· Visningar
1 354
Senast: Axelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix