Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur jag brukar gosa lite, fast han är inte alltid så kelig. sen brukar han springa lös i mitt rum om jag sitter o skriver lr ligger i...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Lumiana
·
F
Övr. Djur Själv har vi fyra snälla marsvin men nu har jag fått hit ett från en fd. arbetskompis och hon bits, marsvinet alltså :rofl: så hennes...
Svar
10
· Visningar
7 527
Senast: Stollan
·
H
Övr. Djur Badade och klippte Hallon idag. Hon är en satin coronett i färgen Creme/white. Jo för er som inte ser det så är hon ett...
Svar
3
· Visningar
785
S
Övr. Djur Hejsan alla ni ! Jag tycker att vi behöver lite fler trådar! Varje gång jag går är det samma tråd hela tiden ! Här finns inga nya ...
Svar
13
· Visningar
855
Senast: soffeloffan
·
Övr. Djur Har nu slutat med c-vitamin i vattnet till marsvinen här hemma eftersom de har slutat tillverka den "bra" sorten. Nu är min fråga om...
2
Svar
34
· Visningar
2 688
Senast: JennyK
·
Övr. Djur För cirka 3 veckor sedan så köpte vi nytt kutterspån hos Granngården. Och idag, så har marsvinen börjat rossla. Det luktar ganska starkt...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hejsan! Mina två damer som jag börjat vänja vid vitkål har nu fått diareé. Och innan jag hann se det idag så fick de vitkål. De...
Svar
8
· Visningar
1 362
Senast: maria25
·
Övr. Djur Ska sälja snäbisar till England... :D Hur mkt blir frakten då? Vet inte hur mkt de väger... Blir väl ngn ggn i maj de åker isof.. 4st...
2
Svar
21
· Visningar
1 640
Senast: Modig_Korn
·
B
Övr. Djur hej på er! igår när jag kom hem från stallet fick jag en trevlig överraskning i posten!! Tävlingsprogrammet för vårens hopptävlingar...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: Jenka
·
Övr. Djur Zorro skulle ha blivit 7 år idag... :cry: R.I.P min lilla solstråle
Svar
5
· Visningar
802
·
Övr. Djur Någon som är bra på att gissa spår i snön? Vad är det här för spår tro? :D
Svar
4
· Visningar
814
Senast: R8n
·
Övr. Djur Med två i går och tre idag :cry: Fick marsvinsungar i går, två dog vid födseln :( Idag fick några gamlingar fara till himmlen...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: gadriel
·
C
Övr. Djur Igår planterade jag om växterna och gjorde rent i akvariet, och idag så har en av växterna fått en liten lila blomma .. jättefint .. :)...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: crux_ansata
·
Lantbruksdjur Pipen är burrig, vingarna hänger lite och hon har tappat det mesta av aptiten. Jag tror hon även har diarré. Imorse drack hon massor och...
Svar
7
· Visningar
4 117
Senast: Skreppur
·
Övr. Djur P g a okunnighet hos de förra ägarna så var hanen kvar hos Molly efter förra kullen och blev därför dräktig igen :crazy: . Detta...
Svar
14
· Visningar
1 075
Senast: gadriel
·
R
Övr. Djur Hej! Har hört att det inte ska vara omöjligt att göra marsvinen rumsrena. Hur i hela fridens namn gör man?! Mina kissar och bajsar på...
Svar
1
· Visningar
1 358
Senast: Dravena
·
Övr. Djur nu är han borta :cry: jag kan inte förstå att det är sant fortfarande. även om jag satt med honom tills han slutade andas. jag...
Svar
16
· Visningar
1 179
Övr. Djur han dog för ca en halvtimme sedan i min famn.... jag kan bara inte sluta gråta :cry: i mitt hjärta för alltid
2
Svar
20
· Visningar
1 814
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Hämtade dessa sötingar förrra veckan, tack Epson, de är verkligen urgulliga. De verkar acklimatisera sig bra och vågar nu att vara ute...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Knäppte lite bilder på råttorna och sniglarna idag :) Diva...
2
Svar
30
· Visningar
1 624
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar