Marsvin -stora?

Sv: Marsvin -stora?

min hund är rädd för marsvinen å marsvinen skiter i hunden :p

fast min hund är rädd för dammsugaren oxå

Ger sig katten på marsvin över två kilo? Min Lasse har en... ehm... väldigt kraftig benstomme...

Haukur skrev:
Finns bara marsvin i kattmatsvänlig storlek? Jag skulle gärna ha ett marsvin men dom e juh så små å med tanke på katterna skulle d aldrig funka.. Skulle helst ha nåt i stil m en kapybara men dom kräver väl lite mer än ett vanligt svin;) Hehe
Men finns d nån större ras, likt kaninsidans belgiska jätte?
000000358__p.jpg

giant pouched rat (stavning??) kanske är något. Dom är nog nästan i kattstorlek iaf?

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
972
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 232
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 584
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med... 2
Svar
29
· Visningar
4 042
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Klippmaskin
  • Guldfasanerna