Marsvin -stora?

Sv: Marsvin -stora?

min hund är rädd för marsvinen å marsvinen skiter i hunden :p

fast min hund är rädd för dammsugaren oxå

Ger sig katten på marsvin över två kilo? Min Lasse har en... ehm... väldigt kraftig benstomme...

Haukur skrev:
Finns bara marsvin i kattmatsvänlig storlek? Jag skulle gärna ha ett marsvin men dom e juh så små å med tanke på katterna skulle d aldrig funka.. Skulle helst ha nåt i stil m en kapybara men dom kräver väl lite mer än ett vanligt svin;) Hehe
Men finns d nån större ras, likt kaninsidans belgiska jätte?
000000358__p.jpg

giant pouched rat (stavning??) kanske är något. Dom är nog nästan i kattstorlek iaf?

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 686
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 324
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 860
Senast: Tonto
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 526
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama