Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Lantbruksdjur Pipen är burrig, vingarna hänger lite och hon har tappat det mesta av aptiten. Jag tror hon även har diarré. Imorse drack hon massor och...
Svar
7
· Visningar
4 142
Senast: Skreppur
·
Övr. Djur P g a okunnighet hos de förra ägarna så var hanen kvar hos Molly efter förra kullen och blev därför dräktig igen :crazy: . Detta...
Svar
14
· Visningar
1 076
Senast: gadriel
·
R
Övr. Djur Hej! Har hört att det inte ska vara omöjligt att göra marsvinen rumsrena. Hur i hela fridens namn gör man?! Mina kissar och bajsar på...
Svar
1
· Visningar
1 365
Senast: Dravena
·
Övr. Djur nu är han borta :cry: jag kan inte förstå att det är sant fortfarande. även om jag satt med honom tills han slutade andas. jag...
Svar
16
· Visningar
1 180
Övr. Djur han dog för ca en halvtimme sedan i min famn.... jag kan bara inte sluta gråta :cry: i mitt hjärta för alltid
2
Svar
20
· Visningar
1 814
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Hämtade dessa sötingar förrra veckan, tack Epson, de är verkligen urgulliga. De verkar acklimatisera sig bra och vågar nu att vara ute...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Knäppte lite bilder på råttorna och sniglarna idag :) Diva...
2
Svar
30
· Visningar
1 625
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Jag skulle vilja ha en stor Guldfiskskål med fiskar i. Vill ha fiskar som klarar sig med växter istället för pump. Men vilka fiskar...
Svar
6
· Visningar
6 737
Senast: Gottfrid
·
Övr. Djur Det finns ju fy-spray för hundar, men de luktar tydligen inte illa för kaniner. Jag sprayade det i soffan, men kaninen hoppade ändå upp...
Svar
4
· Visningar
2 262
Senast: tigerfisken
·
Övr. Djur Min kanin har haft rinnande ögon ett tag nu. Sköljer ut med koksaltlösning och använder ögonsalva. Har gjort detta i 2 omgångar men det...
Svar
19
· Visningar
8 849
Senast: Stoppard
·
G
Övr. Djur Hunden hittade ett litet marsvin när vi var ute och gick, stackarn är jätte rädd. Jag vet INGENTING om marsvin, men jag har kontaktat...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: harpa_ml
·
N
Övr. Djur Usch vad jag hatar människor som inte kan ta hand om sina djur!!! Min mamma har fått hem en kanin som varit misskött, den ser helt okej...
Svar
15
· Visningar
1 867
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Eftersom det inte direkt blev så mycket med den andra tråden så fixas en ny här! är det fel så är dte bara att ta bort den!:smirk...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Mina två damer har nu bott här hemma hos mig i snart 5 veckor. De gillar att klättra omkring på mig och i buren. Men de vill inte veta...
Svar
15
· Visningar
1 058
Senast: R8n
·
K
Övr. Djur Tänkte köpa möss, men jag har ett JÄTTEPROBLEM, det finns nämligen väldigt få djuraffärer i göteborg som säljer möss någon som har...
Svar
3
· Visningar
4 674
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Är det någon här som har vaktlar? och i sånna fall vilken av dom har ni? Vi har tre stycken just nu, kinesiska dvärgvaktlar. En...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Är det någon som har tips på hur man få kaninen rumsren? Jag har två kattlådor till Doris och hon kissar alltid i lådorna men sen...
Svar
5
· Visningar
2 582
Senast: morgaine
·
Övr. Djur Om tråden inte hör hemma här så flytta den :) vi har problem med råttor och möss i stallet.. och dom vägra flytta.. vi har fällor...
Svar
16
· Visningar
8 218
Senast: kazam
·
M
Övr. Djur Marsvinen bråkar så som dom aldrig gjort förut. Riktigt högljut är det å konstant sedan vi kom hem idag. Dom har gått ihop med varandra...
2
Svar
24
· Visningar
2 088
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Djur min fina skruttunge har skuttat över regnbågsbron :(
Svar
10
· Visningar
884