Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Övr. Djur Jag skulle vilja ha en stor Guldfiskskål med fiskar i. Vill ha fiskar som klarar sig med växter istället för pump. Men vilka fiskar...
Svar
6
· Visningar
6 734
Senast: Gottfrid
·
Övr. Djur Det finns ju fy-spray för hundar, men de luktar tydligen inte illa för kaniner. Jag sprayade det i soffan, men kaninen hoppade ändå upp...
Svar
4
· Visningar
2 257
Senast: tigerfisken
·
Övr. Djur Min kanin har haft rinnande ögon ett tag nu. Sköljer ut med koksaltlösning och använder ögonsalva. Har gjort detta i 2 omgångar men det...
Svar
19
· Visningar
8 838
Senast: Stoppard
·
G
Övr. Djur Hunden hittade ett litet marsvin när vi var ute och gick, stackarn är jätte rädd. Jag vet INGENTING om marsvin, men jag har kontaktat...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: harpa_ml
·
N
Övr. Djur Usch vad jag hatar människor som inte kan ta hand om sina djur!!! Min mamma har fått hem en kanin som varit misskött, den ser helt okej...
Svar
15
· Visningar
1 867
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Eftersom det inte direkt blev så mycket med den andra tråden så fixas en ny här! är det fel så är dte bara att ta bort den!:smirk...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Mina två damer har nu bott här hemma hos mig i snart 5 veckor. De gillar att klättra omkring på mig och i buren. Men de vill inte veta...
Svar
15
· Visningar
1 058
Senast: R8n
·
K
Övr. Djur Tänkte köpa möss, men jag har ett JÄTTEPROBLEM, det finns nämligen väldigt få djuraffärer i göteborg som säljer möss någon som har...
Svar
3
· Visningar
4 667
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Är det någon här som har vaktlar? och i sånna fall vilken av dom har ni? Vi har tre stycken just nu, kinesiska dvärgvaktlar. En...
Svar
4
· Visningar
1 177
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Är det någon som har tips på hur man få kaninen rumsren? Jag har två kattlådor till Doris och hon kissar alltid i lådorna men sen...
Svar
5
· Visningar
2 582
Senast: morgaine
·
Övr. Djur Om tråden inte hör hemma här så flytta den :) vi har problem med råttor och möss i stallet.. och dom vägra flytta.. vi har fällor...
Svar
16
· Visningar
8 197
Senast: kazam
·
M
Övr. Djur Marsvinen bråkar så som dom aldrig gjort förut. Riktigt högljut är det å konstant sedan vi kom hem idag. Dom har gått ihop med varandra...
2
Svar
24
· Visningar
2 088
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Djur min fina skruttunge har skuttat över regnbågsbron :(
Svar
10
· Visningar
883
Senast: ylv4
·
Övr. Djur Någon som har ett bra förslag på vad man kan ha som hus till en hamster (guldhamster, så det bör vara ganska stort iaf) om man inte vill...
Svar
19
· Visningar
2 176
Senast: Nera
·
Övr. Djur ..och tänk ...min sambo erkände igår att hon faktiskt är lite söt :D Doris envisas med att ligga på den trångaste stället hon kan...
2
Svar
25
· Visningar
1 510
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Djur Min lilla hane älskar att jaga katterna hemma och katterna är livrädda och springer och gömmer sig! Sen rätt som det är har han hittat...
Svar
14
· Visningar
4 803
Senast: R8n
·
A
Övr. Djur Vilka har saltsten till sina kaniner, varför/varför inte?
Svar
18
· Visningar
2 393
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Mina kaniner är väldigt skygga och bor utomhus.. just nu i våra två boxar så dom har rejält att hoppa runt på. Men som sagt är dom...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: arabia
·
Övr. Djur Nu har de äntligen kommit!! :D Snövit och Goman från Frostnatten´s Kaningård. Jättefina är de!! Mycket finare än på bilderna jag sett...
Svar
4
· Visningar
871
Övr. Djur Kan inte alla som har kaniner lägga upp ngn bild???
Svar
9
· Visningar
1 057
Senast: Gilette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur