Marsvinen bråkar!

Sv: Marsvinen bråkar!

Varför skriver inte du det för då? Å skulle inte du åka?

jag har vart iväg.. *snabb*

varför jag inte skriver det? för att då måste jag göra kopior i rätt stolek innan jag lägger ut dom på nätet..
på lunar kan man ladda upp bilderna i original size så beskärs bilden direkt på lunar efter deras bildformat dvs jag behöver inte skära till bilderna själv för hand.. mycket enklare..

Du kan ju skriva det under bilderna här var väll vad jag syftade på.

Okej, ska bada nu sedan ska jag tröstäta över min sadel :cry:

ja, på dom bilder jag känner att jag behöva copyrighta.. bilden på dina marsvin är det ingen som stjäl.. skulle det dock vara bilder på dom när dom är välfriserade (yeah) och uppställda mot bra bakgrund och skarpa fina bilder så skyddar jag dom..

L sa samma till mig, att den bara ramlat i backen..

Du får åka å kolla på den imorgon. Alla här säger att deras som åkt i backen aldrig har sett ut så där allvarligt.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 967
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: MissFideli
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 151
Senast: Whoever
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 905
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar