Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Övr. Djur För snart 1 vecka sedan skaffade jag mig tre fåglar. 2 undulater (som är till salu) och en nymfis! Det finns bilder på Nymfisen på min...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: LiPP
·
A
Övr. Djur Märkte nu när jag hade ute marsvinen och skulle klippa klorna på den ena att hans pung var mycket större än vanligt, den såg inte ut som...
Svar
1
· Visningar
906
R
Övr. Djur Nu när grisarna här hemma börjar på att bli till åldern så funderar jag på lite olika detaljer. Thelma är ledare och 5 år. Pepsi är 4...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: R8n
·
P
Övr. Djur En bild på Sarah och Busan när dom satt i trappan och gosade.
Svar
1
· Visningar
733
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur inhandlade en kampfisk igår, och de i djuraffären sa att han skulle ha flingor som foder, så vi köpte det som rekommenderades. nu har...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: cili
·
S
Övr. Djur Meow, jag är så himla nyfiken på dessa djur alltså :) Någon som har lust att dela med sig av lite erfarenheter eller så? Vad kostar en...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: tezzie
·
C
Övr. Djur Nya bilder på våra älskade kaniner :love: Lina, Tintin och Ziri Sötnosarna Ziri är mamma till Lina och Tintin, dock så har...
Svar
8
· Visningar
813
Senast: aiquen
·
Övr. Djur fick dem igår men glädjen försvann lite eftersom missen blev sjuk så plötsligt och inte finns kvar hos mig längre men de ger iaf lite...
Svar
11
· Visningar
856
·
Övr. Djur har tre råttor och en kanin som jag det här första året haft i separata burar och i olika rum (enklast). Nu har jag funderat på att...
2
Svar
24
· Visningar
4 816
Senast: Lejonflickan
·
R
Övr. Djur Hej! Efter sin kastrering blev min marsvinshane, lasse, jättedeppig. Efter tio dagars matvägrande trots behandlingar såg veterinären...
Svar
4
· Visningar
2 734
Senast: Mount Never Rest
·
B
Övr. Djur de är något fel på min lilla råtta! de hörs ingenting när hon andas, hon är lite lite snorig men inte alls mycket, hon är inte täppt...
Svar
11
· Visningar
945
·
Lantbruksdjur nu när man inte får ha dom ute längre, pga fågelinfluensan? Vi har bara några stycken men har ingen möjlighet att hålla dom inomhus...
2
Svar
21
· Visningar
2 684
Senast: Shettisar
·
F
Övr. Djur Igår kväll ifick min ena marsvinshona en kull ungar. 3st blev det. önskar nu hjälp med namnförslag Pappan heter Candybar och mamman...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: Royal_724
·
Svar
81
· Visningar
5 954
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Tjoo! Är lite uttråkad , :angel: Så ta och lägg in lite roliga bilder på era djur, så man har nått och skratta åt :D ha de...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 558
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur kan man bada en kanin? han är långhårig och bara 9 veckor...ska förstås inte bada honom än..
Svar
12
· Visningar
998
Senast: Isabelle_D
·
Övr. Djur Jag har fått överta ett akvarium från en kompis som flyttade utomlands. Jag kan i princip ingenting alls om fiskar men ser att en diskus...
Svar
2
· Visningar
877
Övr. Djur ..fick tekla den 1 februari. ser ut att dom flesta blir roan :D någon som är intreserad av råttungar, så skriv er mejl
Svar
6
· Visningar
1 018
·
Övr. Djur Jag har fått tillfällig vårdnad om en vit lurvig herre :D och nu har jag två dagar i rad hört honom ge ifrån sig ett ljud av något slag...
Svar
1
· Visningar
1 731
·
Övr. Djur Måste visa er två söta bilder på mitt marsvin, han är precis nybadad och sitter inrullad i handdukar och filtar!:D Förlåt...
Svar
15
· Visningar
1 533
Senast: Lozzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25