Sv: råttor och kanin ihop?
som sagt - det kan även sluta med ett dödat marsvin
gul_zebra skrev:Och snuskigare. Haha isch, hatar kryp, kliar i hela mig bara jag tänker på de...
Ja en del lär ju gå, men själv skulle jag aldrig våga ta risken igen. Tufsen var jättesnäll mot råttorna i början och råttorna mot honom, men så sparkade han plötsligt... Kan gå så fel liksom, och att åka i ilfart till vetten med en råtta som rivit upp ögat är iaf inte jag så pigg på.
Marsvin däremot kan jag tänka mig, de sparkas ju inte Rex och Reno hade görkul med lilla Lurvas, och Lurvas med de. Lurvas bodde tyvärr ensam pga diverse anledningar (tills han fick nytt hem med en marsvinsbebbe ) och tja, sällskapet uppskattades minst sagt! Sjukt söta ihop, lekte kull och hade sig typ, vilket hjälpte Lurvas att träna ryggen (näringsbrist och hela köret vilket gav svag och svankig rygg, han hade så ont så han kunde inte gå på vanligt golv... Blev bättre när han fick lite mer ryggmuskler och näringsrik mat) så han kunde gå på vanligt golv utan problem igen Så marsvin och råtta kan jag mycket väl tänka mig att ha ihop under uppsikt för att leka ihop, om det inte vore för snusklössen. Om inte annat var det simpel "rehab" för lilla Lurvas
som sagt - det kan även sluta med ett dödat marsvin