Vad ska ni göra med era höns......

Sv: Vad ska ni göra med era höns......

Ni får inte ge mat eller vatten ute helt enkelt,
Det står i reglerna: Jordbruksverkets allmänna råd; att ta in fåglarna om det är möjligt. Om detta inte är möjligt bör fåglarna utfodras på skyddade platser.

Kanske en petitess, men ändå viktigt att veta vad man bör göra och vad man måste göra/inte får göra.
I det övriga du skrivet håller jag med.

LIA

Sv: Vad ska ni göra med era höns......

LIA skrev:
Det står i reglerna: Jordbruksverkets allmänna råd; att ta in fåglarna om det är möjligt. Om detta inte är möjligt bör fåglarna utfodras på skyddade platser.

Kanske en petitess, men ändå viktigt att veta vad man bör göra och vad man måste göra/inte får göra.
I det övriga du skrivet håller jag med.

LIA
Aha okej.;)
Jag anser bara att man bör vara försiktigt ialla fall när flyttfåglarna anländer för sina egna fåglars skull.Ingen vill ju mista sina djur precis.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att det här problemet skulle uppstå! Jag går på semester om två veckor och har inte någon plan för min första vecka...
2
Svar
30
· Visningar
1 306
Senast: Rie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 205
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka