Vad ska ni göra med era höns......

Sv: Vad ska ni göra med era höns......

Ni får inte ge mat eller vatten ute helt enkelt,
Det står i reglerna: Jordbruksverkets allmänna råd; att ta in fåglarna om det är möjligt. Om detta inte är möjligt bör fåglarna utfodras på skyddade platser.

Kanske en petitess, men ändå viktigt att veta vad man bör göra och vad man måste göra/inte får göra.
I det övriga du skrivet håller jag med.

LIA

Sv: Vad ska ni göra med era höns......

LIA skrev:
Det står i reglerna: Jordbruksverkets allmänna råd; att ta in fåglarna om det är möjligt. Om detta inte är möjligt bör fåglarna utfodras på skyddade platser.

Kanske en petitess, men ändå viktigt att veta vad man bör göra och vad man måste göra/inte får göra.
I det övriga du skrivet håller jag med.

LIA
Aha okej.;)
Jag anser bara att man bör vara försiktigt ialla fall när flyttfåglarna anländer för sina egna fåglars skull.Ingen vill ju mista sina djur precis.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 154
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 424
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag trodde aldrig att det här problemet skulle uppstå! Jag går på semester om två veckor och har inte någon plan för min första vecka...
2
Svar
30
· Visningar
1 310
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar