Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vi har fått lite oplanerat en kull men kycklingar. Vi trodde aldrig att det skulle bli något då hönan kommer från en äggkläckningsmaskin...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: Welsh
·
Övr. Djur Hej allihop! Håller på att göra en djurhemsida och ska ha lite bilder på olika färger och raser på marsvin, möss, kaniner och höns så...
2
Svar
28
· Visningar
5 054
Senast: gadriel
·
R
Övr. Djur Ja, det är frågan :( Mina råttor Sawyer och Stifler har rosslat lite redan från början när jag fick hem dom och när det blev värre...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: ratzomice
·
M
Övr. Djur Finns det nån chans att få en gerbil tam, som varit "otam" i ett o ett halvt år?
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Sandraaa
·
R
Övr. Djur Gisses alltså! En sådan här kramgo kompis skulle man ha hemma i sin iskalla säng...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Hämtade henne i torsdags kväll så nu börjar hon känna sig hemma. Hon är jättego, lugn och trevlig och tar allt med ro och äter MASSOR...
2
Svar
20
· Visningar
4 329
·
R
Övr. Djur Ett akvarium som rymmer ca 30 liter. Hur många fiskar bör man ha och i vilken storlek ungefär? Förslag på lättskötta fiskar (som...
Svar
4
· Visningar
1 344
Senast: Rihonin
·
K
Lantbruksdjur Jag har sedan tidigasr 5 hönor och 4 tuppas (2 ska tas bort) och han nju införskaffat 3 nya höns. DOm nya hönsen fick sitta en vecka...
Svar
8
· Visningar
3 559
Senast: LIA
·
Övr. Djur Idag hittades sju av dom nio hönsen döda på gräsmattan. Endast en hade bitmärken, ingenting syntes på dom andra. En timma tidigare var...
2
Svar
22
· Visningar
16 648
Senast: arabia
·
Övr. Djur Vi har tagit hand om ett gäng med gäss o har konstaterat att det är nog ganska många hanar eftersom de bråkas en hel del. Jo honor är...
Svar
8
· Visningar
2 789
Senast: Masse
·
Övr. Djur Här har hittills 8 tackor lammat = 21 lamm, som skuttar omkring ute i fårstallet :love: Och jag tror att Minst en tacka till kommer att...
Svar
15
· Visningar
1 105
Senast: BeastieBabe
·
R
Övr. Djur Doris 6 veckor: Benita "Bea": Båda: Deras Terrarium de bor i: Någon som kan säga vilka färger de har och...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 194
Senast: Meibla
·
C
Övr. Djur Tänkte höra om det är nån mer här på bukefalos som gillar akvarier som jag gör? Har alltid sagt att när jag flyttar till hus ska jag ha...
Svar
9
· Visningar
2 189
Senast: elhmor
·
Övr. Djur En fundering jag hade, alltså inget jag ska sätta i verket! Men tror ni att det hade fungerat med att ha en Belgisk Jätte ihop med en...
Svar
7
· Visningar
2 500
Senast: Stisse
·
J
Övr. Djur Hur högt låter marsvin? Funderar på att köpa ett. Men alla säger att dom bara låter..
Svar
15
· Visningar
2 537
Senast: HumleDumle
·
B
Övr. Djur Våra utekaniner skall få nytt hus är det tänkt,vi skall bygga ny bur till dom och det skall bli så att det skall sättas vid fårhuset,så...
Svar
0
· Visningar
1 209
Senast: blissare
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av dessa djur?
2 3
Svar
41
· Visningar
9 368
·
Övr. Djur Om mina husdjur längre.. Kommer bara räknas till en dålig och oseriös djurägare :cool: Har inte gjort det på länge här pga av det.. Men...
Svar
18
· Visningar
1 269
Senast: Qwyxz
·
Övr. Djur Idag var jag hos veterinären med mitt lilla Marsvin! Det började med att han hade lite småsår här och där! Ett tag blev det...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Marsvin har ju en körtel på bakdelen! Den har på vårt marsvin börjat växa! Har varit hos veterinär som säger att det inte går att göra...
Svar
12
· Visningar
2 860
Senast: Royal_724
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25