Bilder på råttbebisar!

Sv: Bilder på råttbebisar!

Doris är inte till salu. Men håller med om att hon är söt:love:

gul_zebra och Mulles_matte

Tack men ni får nog vänta på fler bilder att tag. Så bråka på ett tag till:D

Ah okej, kanske tur det ändå, marsvinesburen har nog lite stora hål för råttor :D

rattalskare skrev:
gul_zebra och Mulles_matte

Tack men ni får nog vänta på fler bilder att tag. Så bråka på ett tag till:D

meen.. jag som vill ha bilder :mad:
Bråka? Jag o Zebran? neej då... vi bråkar inte *host* vi har bara lite oense om vad det är för teckning :angel: ;)

:eek: Fusk!

Jag somnar efter en sisådär 6 timmar. Och tv vid den tiden brukar vara vääääldigt tråkigt :angel:

Ja, är du sugen så finns deras sykon på Djurmagasinet i valbo:D :angel:

Nä nä, lite oesnse?:angel:

Har fösökt ta bilder på Bea från sidan men hon blir helt vit då:o Ska fösöka ta i ljuset utan blixt i helgen. Så får ni se resultatet på måndag:D

Jasså synd att jag inte visste något igår, då var vi ju i valbo.

Jasså! Men var du inte in på djurmagasinet då? Det är en självklarhet för mig! Varje gång jag åker till valbo måste jag gå in och titta:banana: :p :D

Nä vi han ju inte riktigt med den butiken eftersom att vi har ridlektion på fältis å beastie var en halvtimme sen för att hon ska övertala sådan där telefontrakar människa att hon faktiskt inte behöver det dom säljer (hon kan inte läga på luren i örat på dom).

Okej. Så du är sugen på råttor du!?

Japp, tycker dom är helt ur gulliga. Hade velat skaffat när jag var yngre å bodde hemma men för det första så hade jag en mamma... å så har mamma å pappa även katter som jagar.

Så det fick bli marsvin istället som katten försökte skräma ihjäl :D Katten lyckades få upp dören till marsvinen å gick in å la sig i buren när vi var borta. Marsvinen satt vetskrämda på andra sidan buren å katten låg på den andra :D

gul_zebra skrev:
:eek: Fusk!

Jag somnar efter en sisådär 6 timmar. Och tv vid den tiden brukar vara vääääldigt tråkigt :angel:

Just det som är fördelen, det är så tråkigt så man inte orkar titta på skiten, med andra ord så somnar man ;)
Å andra sidan... jag somnar ju även om det är nåt jättebra på tv :crazy:

rattalskare skrev:
Nä nä, lite oesnse?:angel:

Har fösökt ta bilder på Bea från sidan men hon blir helt vit då:o Ska fösöka ta i ljuset utan blixt i helgen. Så får ni se resultatet på måndag:D

Jaa.. liiite oense :angel:

Nackdelen med ljusa råttor... dom har en förmåga att inte bli bra på kort :crazy:

Hehe, okej. Men du får helt enkelt svänga in där snart nog då:idea:
De hade 3 till som liknar Doris, fsat de hade mindre bläs.

Ja visst säkert:smirk:

Ja det är det som är dumt:crazy: Några tips kanske?

Jorrå nästa torsdag blir det väll om inte annat.

Har ju ingen egen bil, å så måste jag komma ihåg att hämta hem andra buren från mamma oxå, annars kan dom ju rymma :angel:

rattalskare skrev:
Ja visst säkert:smirk:

Ja det är det som är dumt:crazy: Några tips kanske?

använd inte blixt när du tar korten..
Det bästa är väl att ta korten i ett så ljust rum som möjligt. Men ja.. jag är urkass på att ta kort på ljusa råttor så jag vet eg inte hur man ska göra.. Zebran vet nog hur man gör.. hon gillar ju att fota :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 105
Senast: Maniac123
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 038
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 572
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV