Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Lantbruksdjur Är det ok att ha får och häst i samma stall? Jag funderar på att skaffa får och har ett gammalt häststall jag tänkt inreda till dem...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: Matilda_o_Bonita
·
R
Övr. Djur Så har mina föräldrar gått med på att skaffa råttor. Men det förstås om ett par år.:( Men det är mest för att det är alldeles för...
2
Svar
32
· Visningar
6 167
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Djur Först ut den nya Thea en belgisk hare på ca 5 år Dricker Sen Fläcken (min bror som tagit bilderna)
Svar
3
· Visningar
732
Senast: sofiie
·
Övr. Djur http://cuddlycavies.homestead.com/costumes.html :banana: :banana: :banana:
2
Svar
39
· Visningar
2 580
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Har en lejonhuvdad kanin som blir ett år till sommaren. Såg att han har en stor kal fläck på halsen, vad kan det vara, vad kan ha hänt...
Svar
5
· Visningar
1 719
Senast: Mandy_Loves_Vera
·
Övr. Djur Vad har ni sett för fåglar i år? Släng gärna in bilder också :) Här finns: Talgoxe Gråsparv Pilfink Sidensvans Gråsiska...
2
Svar
27
· Visningar
4 833
Senast: pippi27
·
M
Lantbruksdjur hej. jag undrar om får och get kan äta alla slags frukt och grönsaker?:eek:
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Luff
·
Övr. Djur Ja vad gör man? Städar var 4:e dag hos mina 3 hanmarsvin, då har de koncentrerat all urin till ett hörn av buren. Spelar ingen roll om...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: rulana_korsbar
·
Övr. Djur Hur ska jag få de att fåp ungar?? mågra trix? Mvh josefine
Svar
5
· Visningar
784
·
A
Övr. Djur Hej jag har en kaninhona som har varit ensam i 6 må. blev rekommenderad att skaffa marsvin som kompis till henne. Köpte en...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Ska hämta henne i Jönköping (säljaren bor i östergötland). En 7 månader gammal viltgrå belgisk jätte som ska heta Doris. :bump: Sen...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: gadriel
·
D
Övr. Djur Är det nån som har marsvinsbäbisar hemma till salu och bor i jämtland?:love: Jag ska nämligen köpa två marsvinsbebisar (honor) och jag...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: _diba
·
R
Övr. Djur min lillasyster ska få två tamråttor på lördag av sin bästa kompis:bump: ... det vet inte min andra lillasyster om... men hon har...
2
Svar
29
· Visningar
1 961
Senast: rat_girl_4ever
·
T
Övr. Djur Hejsan! Jag har en 1-årig (hona)dvärgvädur:love: som varit "ensam" hela livet. Alltså utan andra kaniner. Det funkar jättefint men nu...
Svar
10
· Visningar
1 173
Senast: Trinity
·
R
Övr. Djur Hamstern Hugo fyller 1 år idag! Grattis lille vän:bump: http://photobucket.com/albums/c312/rattalskare/th_000_0393.jpg...
Svar
4
· Visningar
817
·
M
Övr. Djur Heej. Jag har en liten tjejhamster på 6månader :love: . Jag undrar lite om hon kan äta hö (hö speciellt för kaniner mm som säljs i...
Svar
11
· Visningar
897
Senast: Mira_love
·
P
Övr. Djur Nu kommer en efterlängtad bild av råttälskaren på hennes kaniner. Jag vet att det är lite skitit i buren men dom är ju 6 st som delar...
2
Svar
26
· Visningar
1 716
·
Övr. Djur jag har ju fått 4 små bollar nu i januari, och det är ju rätt kallt hos dom eftersom dom bor utomhus .. (eller i ett stall, men det är...
Svar
4
· Visningar
2 239
S
Övr. Djur Mitt kaninkräk är till salu väldigt billigt om jag inte hinner göra en vante av honom innan dess. Adventsljusstaken hade slutat...
2
Svar
22
· Visningar
1 707
Senast: eliis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV