Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Lantbruksdjur Ja, jag undrar alltså om man får ha fåren ute dygnet runt utan nåt som helst skydd eller tak över huvudet? Här är det ju just nu -27 ute...
Svar
7
· Visningar
1 649
Senast: Luff
·
Övr. Djur Tog ut mina små råttjejer på sängen nu ikväll för att fota dem. Precis som förra gången gick det dock... sådär. :D Men några hyfsade...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: aiquen
·
Övr. Djur ska köpa två kaniner nu i veckan. Det är en kaninmamma med sin unge.Måste man kastrera kaninen? hur stor är risken att ungen betäcker...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Tappsveden
·
Övr. Djur Mamma kom och sa att han hade dött :cry: Födde upp honom och har ägt honom hela hans liv. Nu bara borta :cry:
Svar
7
· Visningar
787
Senast: aiquen
·
Övr. Djur http://www.msnbc.msn.com/id/10903211/ Vad gulligt :love:
Svar
7
· Visningar
889
Senast: Tingla
·
P
Övr. Djur hmm, kom på att det är länge sedan jag la in några bilder på mina kramdjur:D Här kommer ett litet axplock.
2
Svar
20
· Visningar
1 643
·
T
Övr. Djur Småttingarna är nu åtta dagar och kravlar runt i boet och vissa tar sig även hela vägen ut i buren... :love:
Svar
13
· Visningar
1 242
·
J
Lantbruksdjur Är det ok att ha får och häst i samma stall? Jag funderar på att skaffa får och har ett gammalt häststall jag tänkt inreda till dem...
Svar
2
· Visningar
1 621
Senast: Matilda_o_Bonita
·
R
Övr. Djur Så har mina föräldrar gått med på att skaffa råttor. Men det förstås om ett par år.:( Men det är mest för att det är alldeles för...
2
Svar
32
· Visningar
6 170
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Djur Först ut den nya Thea en belgisk hare på ca 5 år Dricker Sen Fläcken (min bror som tagit bilderna)
Svar
3
· Visningar
732
Senast: sofiie
·
Övr. Djur http://cuddlycavies.homestead.com/costumes.html :banana: :banana: :banana:
2
Svar
39
· Visningar
2 580
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Har en lejonhuvdad kanin som blir ett år till sommaren. Såg att han har en stor kal fläck på halsen, vad kan det vara, vad kan ha hänt...
Svar
5
· Visningar
1 721
Senast: Mandy_Loves_Vera
·
Övr. Djur Vad har ni sett för fåglar i år? Släng gärna in bilder också :) Här finns: Talgoxe Gråsparv Pilfink Sidensvans Gråsiska...
2
Svar
27
· Visningar
4 845
Senast: pippi27
·
M
Lantbruksdjur hej. jag undrar om får och get kan äta alla slags frukt och grönsaker?:eek:
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Luff
·
Övr. Djur Ja vad gör man? Städar var 4:e dag hos mina 3 hanmarsvin, då har de koncentrerat all urin till ett hörn av buren. Spelar ingen roll om...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: rulana_korsbar
·
Övr. Djur Hur ska jag få de att fåp ungar?? mågra trix? Mvh josefine
Svar
5
· Visningar
784
Senast: rattalskare
·
A
Övr. Djur Hej jag har en kaninhona som har varit ensam i 6 må. blev rekommenderad att skaffa marsvin som kompis till henne. Köpte en...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Ska hämta henne i Jönköping (säljaren bor i östergötland). En 7 månader gammal viltgrå belgisk jätte som ska heta Doris. :bump: Sen...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: gadriel
·
D
Övr. Djur Är det nån som har marsvinsbäbisar hemma till salu och bor i jämtland?:love: Jag ska nämligen köpa två marsvinsbebisar (honor) och jag...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: _diba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka