Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Jag hatar egentligen gnagare. Saken var bara den att min vän Jenny fyllde 20 i oktober och önskade sig en kanin. Jag kunde inte stå...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: rulana_korsbar
·
Lantbruksdjur Satt å filosoferade med min karl här om dan å vi kom fram till att vi båda vill ha en (+sällskap) gris på vår framtida gård. Men vi vill...
Svar
5
· Visningar
1 079
J
Övr. Djur Har i alla år haft salt/mineralsten till mina hamstrar. Ingen har någonsin haft dålig hälsa bör påpekas. Har haft ca 20 hamstrar sen jag...
Svar
3
· Visningar
1 939
Senast: Stollan
·
T
Övr. Djur Nu imorse när jag skulle fixa i kaninburarna så såg jag att fröken Snoffs hade blod på kanten av matskålen, släppte ut henne en stund...
Svar
12
· Visningar
839
Senast: Tingla
·
T
Övr. Djur Det var länge sedan jag såg nån skriva om chillor. Vart finns ni alla som har en eller flera chillor hemma? Skriv några rader och...
2
Svar
22
· Visningar
1 232
·
T
Övr. Djur Inser nu att jag ganska raskt måste utöka burbeståndet hemma. Har ju två endast burar för tillfället. I den ena bor min hane ensam. Och...
Svar
7
· Visningar
9 282
·
Övr. Djur Har tänkt skaffa guldfiskskål med lock. Har kikat runt en massa men hittar bara skålar utan lock... Var hittar man såna med lock och vad...
2
Svar
32
· Visningar
2 655
Senast: gul_zebra
·
J
Lantbruksdjur En av mina tackor har en fläck vid manken ungefär där pälsen är jättekort. Den korta pälsen ser ut att vara ihop tovad i topparna...
Svar
6
· Visningar
5 934
Senast: Masse
·
Övr. Djur Vet inte om detta varit uppe förut men kör iaf:angel:: Ni som är insatta, är detta fejk? "Svimmande getter" Tycker d verkar helsjukt...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Shettisar
·
Övr. Djur Har ett marsvin hemma som jag tror har skabb! Kan det smittas till hundar eller är det nån annan sorts skabb dem har!? Nån som vet och...
Svar
7
· Visningar
2 273
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur En bekant till mig (osv) har en vattensköldpadda. H*n fick den av en som inte ville ha den kvar. Men nu har det kommit till dens vetskap...
2
Svar
21
· Visningar
2 704
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Tog korten nu ikväll så bilderna blir inte jättebra. Fick ändra om lite så nu bor de två flickorna och kaninen i den stora hagen och...
Svar
12
· Visningar
937
M
Övr. Djur nu har min kanins undre framtender blivit f;r longa pricis som vetten sa att det skulle henda och jag moste fila ner dom men det gick...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: moon light
·
C
Övr. Djur Jag och min lilla prins Tintin har varit ute i snön idag och kameran följde såklart med. Sötnos Vad gööör du? Helt snöig...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: enjes
·
Övr. Djur Jag blir snart galen. Alla firrar utom discusarna och algätaren dör. De sväller upp som golfbollar, fjällen ställer sig utåt och sen dör...
Svar
13
· Visningar
5 301
Senast: Shettisar
·
Övr. Djur :love: Gruppen med de största snäbisarna Närbild på snäbisarna när de äter sepia skal En annan bild på bebisarna...
2
Svar
23
· Visningar
1 810
·
Övr. Djur Har betalt handpenning på en belgisk jätte på ca 7 månader som jag ska hämta ngn gång den här månaden! Sen så får jag hit en pensionerad...
Svar
15
· Visningar
825
·
Övr. Djur fy f***,det går ikke an. Tårene triller,og jeg føler meg kvalm,måtte faktisk ut å kaste opp. Klarte ikke å se alt,og bildene brenner på...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Apollo
·
Övr. Djur Behöver lite sista minuten-tips innan jag springer iväg till Ica :D Diva fyllde ju 2 i förrgår, Lolita fyllde 2 igår och Gunde och...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 067
·
Övr. Djur Speciellt på min Silver, zobelagouti långhårsabbessiner typ:love: han är 10 v gammal och klippt lite för första gången, ni skulle sett...
Svar
10
· Visningar
996
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur