Bild till Råttan (och andra)

Sv: Bild till Råttan (och andra)

Åhh, vad bra att dom är vana vid selet! Det ska jag berätta för Sarah!

Men Troj kan vara lite elak mot selen när den sätts runt halsen:devil: Tävlar Sarah i hoppning? Eller hon kanske bara hoppar för skojs skull?

Just nu är det bara hemma på kul, men hon har ju sett hopptävlingar på husdjursmässor är är sugen, vi får se. Hon är rätt blyg när det gäller att visa sig bland folk så. Ja, bi får se vart det leder.

Okej, Hur har ni mäkt att Busan har hoppanlag då? Tränar hon hemma med någon av de andra kaninerna då? Och Troj ge honom en stor blöt puss från mig:D

Hon hoppade ut ur buren när luckan stog öppen;) En dag senare hoppade hon över kompostgallret:eek:

SArah var överlycklig och kom rusande och ropade att"mamma vilken tur att Busan km hit, hon är ju en hoppkanin":D

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
526
Senast: ameo
·
Övr. Hund Egentligen en fortsättning på min tråd om att campa med hundar men frågan är lite specifik och kanske är det fler som undrar. Jag...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: AraSlei
·
Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 865
Senast: Scata
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV