Billig kaninjvl!

Sv: Billig kaninjvl!

:rofl:
Ni har ju humor på detta forumet. Jag trodde bara att det skulle komma moralpredikningar om vilken hemsk djurägare jag är.

Min kanin åt upp alla min tvspels-sladdar :devil: Men hon lever än, fast jag inte hade tänkt de så när jag hittade henne och sladdarna!!!!

Jag kommer in och beklagar mig här...

Min kanin har tagit över mitt rum! Han sitter på min säng och ser äckligt överlägsen ut. Han tuggar på allt han kommer åt, som överkast, nyinköpta tröjor och männsikor. Det är hans palats och jag är bara hans tjänare som serverar mat åt honom och om jag är riktigt snäll får jag sova i sängen. Stänger in honom i buren på nätterna, annars skulle jag inte kunna sova ifred med kaninen hoppandes upp och ner, upp och ner...!

En förklädd djävul är vad han är... Men gillar honom lite ändå, trots att han verkar hata mig.

I vår när jag kan vara ute ska jag försäka tämja honom och träna hoppning, så han lever upp till namnet, Jolle Jumper :)

Liknande trådar

Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 896
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV