Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Ja, går det? Någon sa till mig att kaniner var renliga och oftast lärde sig att vara rumsrena och detta svalde jag i ett svagt...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: apollo1
·
Övr. Djur Nu behöver jag eran hjälp bukare! Kan man ställa hamsterburen ca en halv meter från ett element eller blir det för varmt för hamstern...
Svar
12
· Visningar
1 120
Övr. Djur Har länge funderat på att testa på hur det är att ställa ut, och har nu tagit tag i det. Ska hämta min första utställningskanin på...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: horselove
·
Övr. Djur Nu är jag äntligen marsvinsägare igen! Ve3t inte om ngn minns men jag skänkte ju bort mina två marsvin till Hrima här på buke när jag...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Vanligtvis blir hängmattorna i råttburarna alltid nertuggade redan efter en timme. Men nu har de fått hänga kvar i ett dygn! Det tänkte...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 592
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur Hoppade lite med våra kaniner idag och filmade förstås litegrann. Vi filmade dock bara när de hoppade över ett hinder, så det går lite...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: genomskinlig
·
M
Övr. Djur Sambon påstår att han blivit biten av en hönsloppa och jag ska därför ut på jakt i hönshuset. Vill därför veta lite mer, vad ska jag...
Svar
2
· Visningar
2 139
Senast: Mynta2
·
Svar
15
· Visningar
889
·
Övr. Djur Är det väldigt gammalt om hamstern är 5 månader när man köper den? Har nämligen kärat ner mej totalt i en på Zoomaster....:love:
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: Nera
·
M
Övr. Djur Nu är jag tillbaka. Efter 2 veckor i Jönköping på Jordbruksmässa. Nu kanske ni tänker: "Jaja, kul för dig..." Det ska jag tala om att...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 008
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Övr. Djur Mina råtthonor, jag fattar inte hur de överlever. De äter ju ingenting :mad: de får världens mest varierande kost, och ännu har jag inte...
Svar
3
· Visningar
823
Övr. Djur Jahopp, här är resultatet hittills då: SUCK! :crazy:
11 12 13
Svar
243
· Visningar
12 777
Senast: Meibla
·
Övr. Djur finns det någon som har det? jag har en underbar :love: här kommer bilder på honom :) tiger heter han ^^ :love...
Svar
18
· Visningar
1 241
V
Övr. Djur nu vill jag se lite bilder på söta marsvin :) här är Loranga (lollis) å Masarin (misse) som gosar i sängen :love:
Svar
13
· Visningar
1 531
Senast: Wildizz
·
Övr. Djur Vi har fått killingar igen!:bump: Denna gången är det två getter som är nästan identiska. (svarta med lite silverstänk, och en stor vit...
Svar
7
· Visningar
808
R
Övr. Djur Vissa säger ju att man absolut inte ska ha något hus till sina marsvin för att de blir skygga då. Själv tycker jag att man ska ha...
Svar
8
· Visningar
810
Senast: EB_
·
Övr. Djur Funderar på att köpa en hamster, ngn som vill berätta lite om hur det är att ha en hamster. De är inte särskilt aktiva va?
2
Svar
20
· Visningar
3 842
Senast: Stollan
·
S
Övr. Djur hihi på fredag ska ja å min pojkvän hämta en råtta...(ja det blir en men han trivdes själv tror jag). vi får välja mellan en stor...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 386
·
Övr. Djur Så äntligen har jag tagit mig i kragen och lagt upp bilder på Zebrans beställning! Och han har växt i sina öron kan jag lova;) Kanske...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 304
Senast: enjes
·
M
Övr. Djur ....i ett ölglas ovanpå köksskåpen... Släppte han på vinden därifrån han kommit... Han var allt fin eller om det var en hon... :D
Svar
6
· Visningar
959
Senast: Matiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama