Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Någon som varit på djurmässan i Hamm (Tyskland)? Vad var det för djur där, förutom en massa reptiler? Var det mycket gnagare, fåglar...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har velat ha orm i en massa år nu men det har aldrig blivit av. Och nu visas ormar upp på Borlänge Närtv och jag kan inte säga annat än...
2
Svar
33
· Visningar
3 716
Senast: RebeckaKihlberg
·
Övr. Djur har jag funderat på att skaffa. Jag har en bur godkänd för tre marsvin så med det är det inga problem. Men jag har några andra frågor...
Svar
6
· Visningar
1 557
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Matar ju fåglar ute på tomten. Mamma fick syn på några blåmesar som hon trodde var talgoxar, sa till henne att nej, det är blåmesar. Då...
Svar
9
· Visningar
1 163
·
O
Övr. Djur Nu tror ni väl att jag är knäpp, jag letar efter en hönsras som ser ungefär ut som den där fågel som Kalle Anka träffar i djungeln på...
Svar
8
· Visningar
1 467
Senast: Olinda
·
Övr. Djur Nu är han borta... :cry: :cry: Vår älskade bebbeödla dog igår morse! Bara 5 år gammal och vår ängel. :cry: Kommer aldrig glömma dig...
Svar
17
· Visningar
1 992
Senast: strega
·
Övr. Djur Vad heter de? Jag har glömt alla!:eek: :D Nåt tips på nätbutik där man kan handla tillbehör till marsvin?:) :bow:
Svar
3
· Visningar
2 825
·
Övr. Djur JÄTTESNUSKIGA..! Varför? Jag menar... de måste väl fatta att de är två honor? Och de är verkligen ganska vulgära... Det är ju...
Svar
7
· Visningar
1 055
·
Övr. Djur Hej alla, kan man fråga om akvarium här? Testar. Har ett rätt nytt akvarium som funkar utmärkt. Men har "spindelnätsliknande alg" på...
2
Svar
31
· Visningar
3 537
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Lämna liten kanin på det där viset :( Den fryser ju :http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,750345,00.html
Svar
8
· Visningar
931
Övr. Djur Nu har räv jäkeln tagit TVÅ PAR skor och en av ett annat par! Varför i hela friden stjäl den skona!? Vad ska h*n ha dom till? Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 221
Senast: Jamtland
·
X
Övr. Djur nån som har nått bra tips på VAD man kan tvätta en råtta med???:cool: kram på er!
Svar
13
· Visningar
1 296
·
Övr. Djur Åh det är så trist. Min gamla minigrissugga har fått lunginflamation. Hon var hängig ett par dagar så jag satte henne i egen box med...
Svar
17
· Visningar
1 296
A
Övr. Djur Min gammla kaninhane (7 år) har börjat med ett mycket konstigt och irriterande beteende! Mitt i nätterna säter han igång och stampar med...
Svar
14
· Visningar
3 138
Senast: rattalskare
·
P
Övr. Djur Ja, nu har jag fått bilder jag är hyfsat nöjd med:) Håll till godo! Råttan- Sarah hälsar att hon är jätteglad över Busan:love...
Svar
4
· Visningar
729
·
Övr. Djur har läst på flera ställen att det går bra. men jag har för mig att jag har hört för länge sedan att det var giftigt eller något...
Svar
13
· Visningar
13 822
Senast: paradiset
·
R
Övr. Djur Det är så att vi inte får varmare i våran lägenhet än 16-17 grader. Så vad ska men ge/göra för att djuren (1 guldhamster & 2 marsvin)...
Svar
7
· Visningar
1 217
·
Övr. Djur Var länge sen de syntes på buke :smirk: bild tråd med mina påttor är absolut behövligt. Killarna heter: Lamborghini, Apocalyptica och...
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: Meibla
·
S
Övr. Djur Hey! Hade ni nårra roliga bilder på era små djur ? :p Kan ju bidra med nått.;) Smulan Elr två:angel: Tuffingen själv Så nu...
Svar
15
· Visningar
1 481
Z
Övr. Djur Hej! Jag skulle behöva lite hjälp,då jag inte är jätteinsatt i råttsjukdomar. Min hane (ca 1,5 år gammal (kanske något yngre) Väger...
2
Svar
30
· Visningar
3 599
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar