Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Är det någon som har cuy marsvin eller har någon erfarenhet av dem. Är lite sugen på att skaffa två.
2
Svar
23
· Visningar
3 885
Senast: Stollan
·
L
Lantbruksdjur Visst ár de söta:love: [/IMG]
Svar
8
· Visningar
1 209
Senast: Tviggy1081
·
J
Övr. Djur Jag har tingat en kanin!! EN löwen. Kan lägga ut bild senare!
2
Svar
22
· Visningar
1 969
Senast: pulkan
·
F
Lantbruksdjur Vad äter höns egentligen? En del säger att hönsen luktar mer "höns"= pyton om de får Pullfor. Så vad annat kan man ge dem?
Svar
13
· Visningar
6 571
Senast: aldente
·
Övr. Djur Ska skriva ett arbete om det och undrar om någon kan tipsa om bra sidor. Typ korsningar mulor, mulåsnor, häst/zebra, lejon/tiger. det är...
2
Svar
23
· Visningar
8 326
Övr. Djur Har problem med mina snäckor! Vad äter de? Klart att jag vet vad de äter men de äter ju det inte... Sallad går ner hos de små men inte...
Svar
7
· Visningar
788
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Tanterna (Diva, Lolita och Cacharel) (Diva är svart slät, Cachen är svart krullig och Lolita är rödögd)...
2
Svar
27
· Visningar
1 611
·
Övr. Djur Jag funderar på att köpa en hamster men jag har ett problem. Pojkvännen min är allergisk mot katter, INTE kundar, hästar, kor m.m utan...
Svar
5
· Visningar
6 794
Senast: Nera
·
Övr. Djur Adebisi, tiger Said, tiger (som hellre fortsatte sova än kom ut idag :p) Cyril, marginata suturalis Beecher...
2
Svar
33
· Visningar
2 236
Senast: Farrix
·
Övr. Djur Jag har aldrig tyckt om kaniner. Har ansett att de är hjärndöda, själalösa, elaka små jävlar förklädda i söt pälskostym. Har aldrig...
2
Svar
30
· Visningar
2 633
Senast: HokusPokus
·
Lantbruksdjur Hallå!! Jag har inte hört nånting om alla gulliga grisar som finns där ute, på jättelänge och nu börjar grisabstinensen bli jobbig...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Lavinia
·
J
Övr. Djur SÅhär ser min kanin ut som jag ska hämta på lördag! http://home.no/fantasyaskaniner/sid2/foton/jazz.jpg Han heter Jazz och är en...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: rattalskare
·
J
Övr. Djur Kan man ha två hanar i samma bur om den ena är kastrerad?
Svar
5
· Visningar
710
J
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa en till kanin, en hona. Men då vill jag kastrera min hankanin. Men jag har några frågor. 1 Hur stora är...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Nu kommer jag ev. få ett boende på skolan och då tror jag att jag kommer få alldeles för lite tid för mina marsvin. Ska jag sälja dem...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: aiquen
·
T
Övr. Djur Mina två undulater ska tämjas, den ena e lite fingertam men väldigt osäker, vet ingen ålder då den e en hittefågel, och den andra är mer...
Svar
4
· Visningar
1 970
Senast: Tuckmill_Silver
·
S
Övr. Djur nu har en av mina 2 råttor gått bort nyligen och jag ser hur min råtta inte vill vara lika aktiv och lekfull längre och jag tror det...
Svar
5
· Visningar
1 484
Senast: Meibla
·
S
Övr. Djur hej . jag undrar om någon vet vad det är med min 10 månader gammla råtta.. Hon är väldig slö och det kommer röd sekret eller va det nu...
Svar
9
· Visningar
3 443
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Spinner vidare från zebra vs. Cronis-tråden på ÄU :D kristel: Skyll dig själv :angel: Men jag kan glädja dig med att en så stor blir...
2
Svar
37
· Visningar
2 645
·
A
Övr. Djur Ändrar ni er foderstat till era kaniner på vintern? Tänkte främst på att minska maten eftersom dom lever på fettreserver i det fria...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023