Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Min gammla kaninhane (7 år) har börjat med ett mycket konstigt och irriterande beteende! Mitt i nätterna säter han igång och stampar med...
Svar
14
· Visningar
3 141
Senast: rattalskare
·
P
Övr. Djur Ja, nu har jag fått bilder jag är hyfsat nöjd med:) Håll till godo! Råttan- Sarah hälsar att hon är jätteglad över Busan:love...
Svar
4
· Visningar
729
·
Övr. Djur har läst på flera ställen att det går bra. men jag har för mig att jag har hört för länge sedan att det var giftigt eller något...
Svar
13
· Visningar
13 911
Senast: paradiset
·
R
Övr. Djur Det är så att vi inte får varmare i våran lägenhet än 16-17 grader. Så vad ska men ge/göra för att djuren (1 guldhamster & 2 marsvin)...
Svar
7
· Visningar
1 217
·
Övr. Djur Var länge sen de syntes på buke :smirk: bild tråd med mina påttor är absolut behövligt. Killarna heter: Lamborghini, Apocalyptica och...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: Meibla
·
S
Övr. Djur Hey! Hade ni nårra roliga bilder på era små djur ? :p Kan ju bidra med nått.;) Smulan Elr två:angel: Tuffingen själv Så nu...
Svar
15
· Visningar
1 482
Z
Övr. Djur Hej! Jag skulle behöva lite hjälp,då jag inte är jätteinsatt i råttsjukdomar. Min hane (ca 1,5 år gammal (kanske något yngre) Väger...
2
Svar
30
· Visningar
3 608
Senast: Meibla
·
S
Övr. Djur Är det någon som har cuy marsvin eller har någon erfarenhet av dem. Är lite sugen på att skaffa två.
2
Svar
23
· Visningar
3 890
Senast: Stollan
·
L
Lantbruksdjur Visst ár de söta:love: [/IMG]
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: Tviggy1081
·
J
Övr. Djur Jag har tingat en kanin!! EN löwen. Kan lägga ut bild senare!
2
Svar
22
· Visningar
1 969
Senast: pulkan
·
F
Lantbruksdjur Vad äter höns egentligen? En del säger att hönsen luktar mer "höns"= pyton om de får Pullfor. Så vad annat kan man ge dem?
Svar
13
· Visningar
6 571
Senast: aldente
·
Övr. Djur Ska skriva ett arbete om det och undrar om någon kan tipsa om bra sidor. Typ korsningar mulor, mulåsnor, häst/zebra, lejon/tiger. det är...
2
Svar
23
· Visningar
8 347
Övr. Djur Har problem med mina snäckor! Vad äter de? Klart att jag vet vad de äter men de äter ju det inte... Sallad går ner hos de små men inte...
Svar
7
· Visningar
788
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Tanterna (Diva, Lolita och Cacharel) (Diva är svart slät, Cachen är svart krullig och Lolita är rödögd)...
2
Svar
27
· Visningar
1 616
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag funderar på att köpa en hamster men jag har ett problem. Pojkvännen min är allergisk mot katter, INTE kundar, hästar, kor m.m utan...
Svar
5
· Visningar
6 798
Senast: Nera
·
Övr. Djur Adebisi, tiger Said, tiger (som hellre fortsatte sova än kom ut idag :p) Cyril, marginata suturalis Beecher...
2
Svar
33
· Visningar
2 236
Senast: Farrix
·
Övr. Djur Jag har aldrig tyckt om kaniner. Har ansett att de är hjärndöda, själalösa, elaka små jävlar förklädda i söt pälskostym. Har aldrig...
2
Svar
30
· Visningar
2 634
Senast: HokusPokus
·
Lantbruksdjur Hallå!! Jag har inte hört nånting om alla gulliga grisar som finns där ute, på jättelänge och nu börjar grisabstinensen bli jobbig...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: Lavinia
·
J
Övr. Djur SÅhär ser min kanin ut som jag ska hämta på lördag! http://home.no/fantasyaskaniner/sid2/foton/jazz.jpg Han heter Jazz och är en...
Svar
5
· Visningar
911
·
J
Övr. Djur Kan man ha två hanar i samma bur om den ena är kastrerad?
Svar
5
· Visningar
710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka