Kaninj*veln håller på att förstöra min världsbild!

Sv: Kaninj*veln håller på att förstöra min världsbild!

Jodå jag har en kanin här hemma som är helt underbar, ok hon är inte jättekelig, men hon klättrar och klänger på en som en galning och vill alltid vara med precis överallt. Men så blir det kanske med egenuppfödda kaniner som man har hållt på med varje dag :bump:

Min lilla snutta Paradisets Seraphina :love:
Niner012.jpg

Naaaaaaaw! :love:

Vår kanin Tingeling är en riktigt gosig och social liten tjej. Älskar att sitta och gosa i soffan, biter aldrig och är otroligt nyfiken!

klart det finns så många underbara kaniner här i världen :love:

MEN många av dom är just enmanskaniner och just att ägarna säger att dom är så snälla är just pga dom är snälla emot ägarna ;) jag har två såna själv, den ena är helt underbar men hon hatar de flesta andra :rofl:

Min kanin är unik isof

Säg har alla kaniner du tidigare träffat varit dvärgkaniner och honor...? Isof förstår jag varför du har den uppfattningen :devil:

Never again i will geta honkanin :smirk:

kan de möjligen vara bajs cera du syftar på :angel: :devil: :p

mjodå :devil: och ganti fast han är ju lite irriterad på mig också men cera tar väl priset :D

Första kaninen jag hade kom springande mot en när man kom och hoppade upp i famnen :love: :love: :love: :love: :love: :love:

{4e7e6339-f45b-498a-a76c-a416acead12c}.jpg

När han dog skaffade jag två till, honan var en riktig bitch, sur som satan :crazy: men brodern hennes var en riktig gopåg, särskilt efter kastreringen :D Han avled tyvärr i våras pga tandanomalii vilket också dessa två kaniners systerson gjorde -03 som jag tog hem efter ovannämnda hona blivit tagen av en karelare 15/6 -02.

Nu ligger de alla + ett marsvin här

{6342c67d-f5d4-4a4e-a308-b0cc49e51a60}.jpg

Okej, jag har en kanin på snart sex år som är hur go som helst.. :) hon slickar en på handen och vill hoppa upp i knät när man öppnar buren.. Hon har varit snäll sen hon var liten, älskar verkligen den kaninen... (L) :)

Öhhh? Är min kanin inte normal eller? Jag blir rädd när jag läser om hur visa kaniner beter sig. Jag har en hona som är inne på sitt trejde år och hon är varken sur, bitsk, arg eller på något sätt agressiv av sig. :confused:

Nej, hon älskar och mysa, kommer när man kallar på henne, man kan stoppa in handen i hennes bur och ingen reaktion, ligger och sover i soffan och i min säng, går på kattlåda m.m

Hon hatar soppborstar och hennes städskopa. Den tar hon i munnen och kastar iväg åt all världens håll.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka