Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Fottade ca en bild på varje djur och alla bilderna blev bra :D Slå det om ni kan! De skulle vara till min hemsida men det bidde ingen...
Svar
10
· Visningar
1 090
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Tog lite "porträttbilder" på mina kaniner idag, och är bara tvungen att visa de! :D Mimmi kommer mer
Svar
6
· Visningar
1 351
Senast: aiquen
·
J
Övr. Djur Jag har lite dumma frågor angående lantbruk :) Kan man ha kor i boxar, t.ex. om man bara har 10 stycken. Hur ska får bo på vintern?
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Lavinia
·
F
Övr. Djur Vi har tänkt att skaffa en amazonpapegoja och enligt jordbruksverket ska buren vara MINST 160 cm bred...inte hög utan bred. Mej...
Svar
8
· Visningar
2 236
Senast: Ainon
·
E
Övr. Djur Här är hanråttan jag haft i över ett år nu. Udo hetet han =)
Svar
5
· Visningar
950
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Hej alla som har lust att skriva! Visst kan man ha två hanar tillsammans om dom kommer från samma kull och alltid varit tillsammans? Är...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Min kanin har varit sjuk sen torsdag, troligen sen natten till torsdag. När han skulle hoppa in i sin bur efter att ha skuttat ramlade...
Svar
8
· Visningar
3 129
Övr. Djur Har ett marsvin hemma, och en dag när jag plockade ut honom för att kela så hade han fullt med sår! Först visste jag inte vad han har...
Svar
14
· Visningar
1 564
Senast: Z3:an
·
X
Övr. Djur tjej.. 23 år. stolt ägare av häst, katt och råtta. vem e du? jaja.. fråga om ni vill veta.. hohoho 2
Svar
25
· Visningar
1 590
·
Övr. Djur I veckan hade en bekant till mammas jobbarkompis sett en kartong intill vägen som är ganska trafikerad. Personen i fråga trodde det var...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: Albatross
·
Övr. Djur Jag har bestämt mig för att lämna hästägandet ett tag, och lämna pållen på foder. Men för att inte bli alldeles djurlös har jag...
Svar
18
· Visningar
1 400
Senast: nevin
·
Övr. Djur Jag har en kanin som tydligen gillar att krafsa på saker och gärna nagga lite. Varför gör dom så? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
2 016
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Har ändrat lite hos de små jättesniglarna (under 10 cm) igår och knäppte förstås lite nya kort :bump: *... 2
Svar
26
· Visningar
1 844
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Hej alla! Jag och min syster vill väldigt gärna ha varsin råtta men vi har två katter också! Går det att ha råttor då?:confused: Sen...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: hofi
·
S
Övr. Djur Detta är ingen annons, jag behöver enbart lite tips och råd. Jag har en Hanråtta, hemskt kelig och go, snäll på alla sätt och vis -... 2
Svar
20
· Visningar
2 304
·
Övr. Djur Honan, nonself golden agouti Hanen, self black Nyfiken mamma In zoomning på ungarna Tog bara lite bilder snabbt in...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Jag hoppas att någon kan hjälpa mig! Mina fem ökenråttor har börjat gnaga på sina burar (mini dunor) så jag tror jag blir tokig!! De har... 2
Svar
21
· Visningar
1 986
Senast: cipramil
·
Övr. Djur Snyggingar va? ;) blir 3 veckor på tisdag! :)
Svar
9
· Visningar
989
Senast: Matilda_o_Bonita
·
D
Lantbruksdjur Har ett arbete jag ska göra i skolan som jag behöver lite hjälp med! Jag göra en tidsaxel på 1 år, för en mjölkko från att den är...
Svar
7
· Visningar
1 393
Senast: Parentesunge
·
P
Övr. Djur http://marsvin.istheshit.net/
Svar
7
· Visningar
949