Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har ändrat lite hos de små jättesniglarna (under 10 cm) igår och knäppte förstås lite nya kort :bump: *...
2
Svar
26
· Visningar
1 766
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Hej alla! Jag och min syster vill väldigt gärna ha varsin råtta men vi har två katter också! Går det att ha råttor då?:confused: Sen...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: hofi
·
S
Övr. Djur Detta är ingen annons, jag behöver enbart lite tips och råd. Jag har en Hanråtta, hemskt kelig och go, snäll på alla sätt och vis -...
2
Svar
20
· Visningar
2 234
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Honan, nonself golden agouti Hanen, self black Nyfiken mamma In zoomning på ungarna Tog bara lite bilder snabbt in...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Jag hoppas att någon kan hjälpa mig! Mina fem ökenråttor har börjat gnaga på sina burar (mini dunor) så jag tror jag blir tokig!! De har...
2
Svar
21
· Visningar
1 947
Senast: cipramil
·
Övr. Djur Snyggingar va? ;) blir 3 veckor på tisdag! :)
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Matilda_o_Bonita
·
D
Lantbruksdjur Har ett arbete jag ska göra i skolan som jag behöver lite hjälp med! Jag göra en tidsaxel på 1 år, för en mjölkko från att den är...
Svar
7
· Visningar
1 371
Senast: Parentesunge
·
P
Övr. Djur http://marsvin.istheshit.net/
Svar
7
· Visningar
928
Senast: moonlightgarden
·
R
Övr. Djur Hur lär man en råtta gå på lådan? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 000
·
R
Övr. Djur Kan man ställa ner en låda med kattgräs åt hamstrarna eller gerbilerna? Eller är det som gräset växer i (kommer inte ihåg vad det heter)...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: pajaztar
·
Övr. Djur ... colanapp :crazy: någon som vet om det är farligt eller om det bara är dåligt för tänderna :confused:
Svar
8
· Visningar
10 546
Senast: Egonson
·
Övr. Djur Ja, vad gör man egentligen åt möss i huset? Det verkar ju vara musinvasion i år! Vanliga fällor, "burfällor", katt, gift (aldrig!)...vad...
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: EMZ
·
Övr. Djur Idag kom mina små silkeshöns! De är ju bara så himla söta, 4 söta flickor med tuppen Bertil, alla är vita :) De får vara för sig...
Svar
10
· Visningar
2 941
Övr. Djur Vägde råttorna igår, grabbarna blir 4 månader den 10:e december. För två veckor sen vägde Balder 188 g och Thor-Leif 214 g. Nu väger...
Svar
8
· Visningar
875
·
Övr. Djur vad finns det för olika vita nötraser. (kött) såg några fina och undrarde vad det var för några. dom är kanske lite små beiga...
Svar
9
· Visningar
2 231
Senast: BuenoBull
·
M
Övr. Djur Hej ni med kaniner utomhus. Hur gör ni med vatten till dom på vintern? Har ni något bra råd? Jag har mina kaniner ute och...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Fottade bebisarna i tisdags när dom var exakt 2 veckor och alla hade börjat öppna ögonen, så sött :love:
Svar
5
· Visningar
735
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Djur Någon som vet/har tips på var man kan hitta bra fakta om etologi på nätet? =)
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: gadriel
·
J
Övr. Djur Jag har köpt en kanin idag!!! En grå dvärgvädur. HAr ni några bra namnförslag? Funderar på Gadget. :) Han är ur söt!! :love...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: jessie90
·
Svar
4
· Visningar
788
Senast: rattalskare
·