Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Hej alla som har lust att skriva! Visst kan man ha två hanar tillsammans om dom kommer från samma kull och alltid varit tillsammans? Är...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Min kanin har varit sjuk sen torsdag, troligen sen natten till torsdag. När han skulle hoppa in i sin bur efter att ha skuttat ramlade...
Svar
8
· Visningar
3 107
Övr. Djur Har ett marsvin hemma, och en dag när jag plockade ut honom för att kela så hade han fullt med sår! Först visste jag inte vad han har...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: Z3:an
·
X
Övr. Djur tjej.. 23 år. stolt ägare av häst, katt och råtta. vem e du? jaja.. fråga om ni vill veta.. hohoho
2
Svar
25
· Visningar
1 540
·
Övr. Djur I veckan hade en bekant till mammas jobbarkompis sett en kartong intill vägen som är ganska trafikerad. Personen i fråga trodde det var...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Albatross
·
Övr. Djur Jag har bestämt mig för att lämna hästägandet ett tag, och lämna pållen på foder. Men för att inte bli alldeles djurlös har jag...
Svar
18
· Visningar
1 354
Senast: nevin
·
Övr. Djur Jag har en kanin som tydligen gillar att krafsa på saker och gärna nagga lite. Varför gör dom så? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
1 995
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Har ändrat lite hos de små jättesniglarna (under 10 cm) igår och knäppte förstås lite nya kort :bump: *...
2
Svar
26
· Visningar
1 766
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Hej alla! Jag och min syster vill väldigt gärna ha varsin råtta men vi har två katter också! Går det att ha råttor då?:confused: Sen...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: hofi
·
S
Övr. Djur Detta är ingen annons, jag behöver enbart lite tips och råd. Jag har en Hanråtta, hemskt kelig och go, snäll på alla sätt och vis -...
2
Svar
20
· Visningar
2 234
·
Övr. Djur Honan, nonself golden agouti Hanen, self black Nyfiken mamma In zoomning på ungarna Tog bara lite bilder snabbt in...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Jag hoppas att någon kan hjälpa mig! Mina fem ökenråttor har börjat gnaga på sina burar (mini dunor) så jag tror jag blir tokig!! De har...
2
Svar
21
· Visningar
1 948
Senast: cipramil
·
Övr. Djur Snyggingar va? ;) blir 3 veckor på tisdag! :)
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Matilda_o_Bonita
·
D
Lantbruksdjur Har ett arbete jag ska göra i skolan som jag behöver lite hjälp med! Jag göra en tidsaxel på 1 år, för en mjölkko från att den är...
Svar
7
· Visningar
1 373
Senast: Parentesunge
·
P
Övr. Djur http://marsvin.istheshit.net/
Svar
7
· Visningar
929
Senast: moonlightgarden
·
R
Övr. Djur Hur lär man en råtta gå på lådan? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 001
·
R
Övr. Djur Kan man ställa ner en låda med kattgräs åt hamstrarna eller gerbilerna? Eller är det som gräset växer i (kommer inte ihåg vad det heter)...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: pajaztar
·
Övr. Djur ... colanapp :crazy: någon som vet om det är farligt eller om det bara är dåligt för tänderna :confused:
Svar
8
· Visningar
10 615
Senast: Egonson
·
Övr. Djur Ja, vad gör man egentligen åt möss i huset? Det verkar ju vara musinvasion i år! Vanliga fällor, "burfällor", katt, gift (aldrig!)...vad...
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: EMZ
·
Övr. Djur Idag kom mina små silkeshöns! De är ju bara så himla söta, 4 söta flickor med tuppen Bertil, alla är vita :) De får vara för sig...
Svar
10
· Visningar
2 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka