Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vägde råttorna igår, grabbarna blir 4 månader den 10:e december. För två veckor sen vägde Balder 188 g och Thor-Leif 214 g. Nu väger...
Svar
8
· Visningar
876
Senast: Meibla
·
Övr. Djur vad finns det för olika vita nötraser. (kött) såg några fina och undrarde vad det var för några. dom är kanske lite små beiga...
Svar
9
· Visningar
2 231
Senast: BuenoBull
·
M
Övr. Djur Hej ni med kaniner utomhus. Hur gör ni med vatten till dom på vintern? Har ni något bra råd? Jag har mina kaniner ute och...
Svar
16
· Visningar
1 395
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Fottade bebisarna i tisdags när dom var exakt 2 veckor och alla hade börjat öppna ögonen, så sött :love:
Svar
5
· Visningar
736
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Djur Någon som vet/har tips på var man kan hitta bra fakta om etologi på nätet? =)
Svar
7
· Visningar
1 382
Senast: gadriel
·
J
Övr. Djur Jag har köpt en kanin idag!!! En grå dvärgvädur. HAr ni några bra namnförslag? Funderar på Gadget. :) Han är ur söt!! :love...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: jessie90
·
Svar
4
· Visningar
788
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Kan man ha dvärghamstrar i en vanlig hamsterbur? Eller är det för brett mellan gallret?
Svar
3
· Visningar
760
Senast: aleksis
·
Övr. Djur Fy vad ledsamt :cry: . Han hade ju fått pasteurellos i mellanörat förra veckan och fick då balanssvårigheter. Jag hade 1 dag kvar på...
2
Svar
21
· Visningar
5 262
Lantbruksdjur Hon bräker som besatt, brukar vara så tyst av sig annars så jag antar att något inte är som det ska: Kan hon vara frusen tro, nu när...
Svar
7
· Visningar
1 948
Övr. Djur Nu har dom fått päls! Snart öppnar dom ögonen också :love: Dom är så söta, dom har börjat tvätta sig själva nu, dom e så söööööta...
Svar
18
· Visningar
1 600
Senast: Stollan
·
N
Övr. Djur Hejsan! :D Min kille och jag söker just nu en orm som är till salu... det ska vara tillbehör med! Är det någon som vet var man kan...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: pippi27
·
A
Övr. Djur Hej, undrar om våra utekaniner behöver någon form av värmelampa vintertid, eller om det räcker med ett dragfritt kaninstall? Har 2...
Svar
6
· Visningar
12 467
Senast: Anna-Karin
·
Övr. Djur Kan man köpa/sälja fisk och skicka dom ? Hur?
Svar
9
· Visningar
1 083
Övr. Djur Jag har den senaste tiden börjat fundera lite smått på att köpa två råttor. Jag hade ju tänkt köpa kaniner innan men eftersom det blev...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 222
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har just adopterad en tamråtta som är ett år ungefär. Hon är redan så pass tam att man kan ta upp henne och ha henne i knät men sitta på...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Bellatrix
·
P
Övr. Djur Tog snabbt fram kameran när jag kom på ungarna att sitta i soffan med kaninerna. Först Sarah och Josefina Sedan Jonas med Hampus
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Hajjen
·
R
Övr. Djur Har ni några tips på bra böcker om råttor? Letar efter bra länkar också =o)
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: ngenga
·
Övr. Djur Nu har Sivert och Gudrun fått återförenas igen... RIP Gudrun 030909-051118
Svar
9
· Visningar
908
Senast: aiquen
·
J
Övr. Djur Jag ska köpa en kanin. Men jag hittar inte en bra uppfödare med kaniner till salu i upplandslän. Vart köpte ni era kaniner?
Svar
11
· Visningar
3 725
Senast: Hajjen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka