Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Kan man ha dvärghamstrar i en vanlig hamsterbur? Eller är det för brett mellan gallret?
Svar
3
· Visningar
760
Senast: aleksis
·
Övr. Djur Fy vad ledsamt :cry: . Han hade ju fått pasteurellos i mellanörat förra veckan och fick då balanssvårigheter. Jag hade 1 dag kvar på...
2
Svar
21
· Visningar
5 250
Lantbruksdjur Hon bräker som besatt, brukar vara så tyst av sig annars så jag antar att något inte är som det ska: Kan hon vara frusen tro, nu när...
Svar
7
· Visningar
1 943
Övr. Djur Nu har dom fått päls! Snart öppnar dom ögonen också :love: Dom är så söta, dom har börjat tvätta sig själva nu, dom e så söööööta...
Svar
18
· Visningar
1 600
Senast: Stollan
·
N
Övr. Djur Hejsan! :D Min kille och jag söker just nu en orm som är till salu... det ska vara tillbehör med! Är det någon som vet var man kan...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: pippi27
·
A
Övr. Djur Hej, undrar om våra utekaniner behöver någon form av värmelampa vintertid, eller om det räcker med ett dragfritt kaninstall? Har 2...
Svar
6
· Visningar
12 239
Senast: Anna-Karin
·
Övr. Djur Kan man köpa/sälja fisk och skicka dom ? Hur?
Svar
9
· Visningar
1 083
Övr. Djur Jag har den senaste tiden börjat fundera lite smått på att köpa två råttor. Jag hade ju tänkt köpa kaniner innan men eftersom det blev...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 199
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har just adopterad en tamråtta som är ett år ungefär. Hon är redan så pass tam att man kan ta upp henne och ha henne i knät men sitta på...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Bellatrix
·
P
Övr. Djur Tog snabbt fram kameran när jag kom på ungarna att sitta i soffan med kaninerna. Först Sarah och Josefina Sedan Jonas med Hampus
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Hajjen
·
R
Övr. Djur Har ni några tips på bra böcker om råttor? Letar efter bra länkar också =o)
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: ngenga
·
Övr. Djur Nu har Sivert och Gudrun fått återförenas igen... RIP Gudrun 030909-051118
Svar
9
· Visningar
906
Senast: aiquen
·
J
Övr. Djur Jag ska köpa en kanin. Men jag hittar inte en bra uppfödare med kaniner till salu i upplandslän. Vart köpte ni era kaniner?
Svar
11
· Visningar
3 723
Senast: Hajjen
·
O
Övr. Djur Går det? Min rara råtta får vara nästan var hon vill utom på datorn (har bärbar och den pajjar om hon kissar i den) Men var vill hon...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Orzon
·
H
Övr. Djur Detta är ganska gullligt men ändå lite sjukt. http://www.qarxis.com/Fainting_Goats
Svar
14
· Visningar
4 861
Senast: Lyrisk
·
R
Övr. Djur Ett av mina svin (det dominanta) Har börjat knorra (så som det låter när en häst tuggar morot/havre) Är nu rädd för att det kan vara en...
Svar
11
· Visningar
3 733
S
Övr. Djur Tjoo!:) Var ju tvungen att knäppa nårra bilder på mina små sätisar ihop!:love: :love: Tycks?:love: :D...
Svar
15
· Visningar
1 216
Senast: miiblomman
·
Övr. Djur att två marsvin dricker upp över 3dl vatten på en dag? Jag fyller på vatten innan jag åker till skolan vid halv sex ungefär. Sen kan det...
2
Svar
30
· Visningar
3 463
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Är hon inte fiiiin :love: rödkulla 11/2 år
2
Svar
29
· Visningar
2 315
Senast: horselove
·
Övr. Djur Vad händer:cry: Han kan inte ha huvudet upprätt, bara går åt vänster hela tiden huvudet är åt sidan:cry: :cry: Vad är det ? har...
2
Svar
29
· Visningar
3 508
Senast: enjes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar