Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Blir snart råttbebisar här! jippi! :love: till helgen/början av nästa vecka kommer dom :banana: Tyra åkte en lång tur till...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Migo
·
Övr. Djur Nu så, idag har mina fina pojkar flyttat hem till Tittuts uppfödare :cry:
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Idag flyttade en liten råttflicka in hos oss. Kunde inte låta bli att köpa henne när jag såg henne i djuraffären :o Hon är hur mysig...
Svar
17
· Visningar
958
Senast: Meibla
·
M
Övr. Djur Konstig fråga, men jag har fått ett högst irriterande inneboende som jag omöjligen kan bli av med, trots att det eg inte ska vara några...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: mizz
·
C
Övr. Djur Har läst någongång att man bör göra rent öronen på kaniner. Så nu när jag hade tänkt att göra det hittar jag självklart ingen som helst...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: apollo1
·
A
Övr. Djur var och hämtade upp två små råttor i uppsala idag. först ut Monster (som egentligen skulle heta white ruby) som även lyckades...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har knäppt lite nya bilder på gänget idag dårå! :banana: Gudrun...
Svar
8
· Visningar
930
·
Övr. Djur Tänkte bara slänga in en liten varning för medicinen Exspot som används mot ohyra. Jag vet att det kan ha varit bara en tillfällighet...
Svar
5
· Visningar
1 424
·
Övr. Djur Matte älskar Lakrits, så därför fick jag heta det.
Svar
0
· Visningar
157
Övr. Djur De är verkligen inte still mer än en enda sekund! Går inte få bra foton eller icke suddiga för den delen :crazy: Bara en kunde mutas...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Är det belgisk jätte eller vad heter den största kanin rasen som finns? Gärna bild om det finns.
Svar
8
· Visningar
1 289
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Från vilken mån kan man tidigast kastrera marsvin? Kulorna är ju nere iallafall från v 8 men sedan blir de ju större såklart för att...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Hur oroliga är ni för att era höns/ankor ska bli smittade??? Jag är inte direkt orolig men fundersam över hur man skall tolka...
2
Svar
34
· Visningar
2 051
Senast: Welsh
·
E
Övr. Djur har nån här ett djur :confused: för jag har inget bara min syster en salamander och två pansar malar som har lite yngel typ tre :rofl:
2
Svar
22
· Visningar
1 912
Senast: Beyliitah
·
L
Övr. Djur Då vi hastigt blev fågelvakt igår åt en liten papegoja undrar jag nu lite om vad jag kan ge den att äta. Det medföljde en burk med...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Djur Mina marsvin har tråkigt då min syster gör nått(?) med sitt rum och inte vill att de skall släppas ut (bor där och brukar springa fritt...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Om två kaninhonor börjar slåss, helt plötsligt, som bott ihop länge, kan den ena vara brunstig då. Dvärgvädurar, ca 2år är dom
Svar
4
· Visningar
1 652
Senast: Apollo
·
G
Övr. Djur Så har man då hästarna uppstallade på ett helt paradisiskt ställe: 300 m från ett ridhus. Perfekt nu på hösten när regn och blåst börjar...
Svar
4
· Visningar
1 617
Senast: moiran
·
B
Övr. Djur Jag fick en kanin för ett par veckor sedan, en sju månaders hane, som kom från en djuraffär. Vi lät honom vara lös ibland i lägenheten...
Svar
9
· Visningar
6 485
Senast: Saybia
·
Övr. Djur Min granne är olaglig. Hon hade minsann tuppen galandes ute när vi pratade i telefonen. Tydligen har jordbruksverket bestämt att inga...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Glorfindel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama