Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Kan väl säga att vi här hemma gjorde en god gärning idag. Min sambo sågade ner en massa granar som ska bli staketslanor och när jag gick...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Dravena
·
P
Övr. Djur Jag måste ju oxå visa lite bilder på Emma. (känner mig väldigt avis på Zebrans fotokunskaper) Emma på matjakt i köket [/IMG]...
Svar
14
· Visningar
965
Senast: Dravena
·
Övr. Djur suck,så var mjölkningen klar... efter lite välförtjänt frukostgröt :d så är det då dax att gå ut och börja med ...klippningen av kor...
2
Svar
27
· Visningar
1 630
Övr. Djur Hej! Jag ska få en klogroda i morgon :) . Jag har sökt lite på nätet om den men hittar inte så mycket. Läste att de inte ska ha så...
Svar
19
· Visningar
10 894
Senast: Fengur
·
J
Övr. Djur Jag har några frågor om åsnor: 1 Är det sant att om dom inte har lust att gå när man rider dom så kan man inte övertala dom? 2 Kan...
Svar
13
· Visningar
2 761
Senast: Gullan86
·
Övr. Djur någon som har det här? dom är ju helt otroligt söta :love: :D vill haaa :p men dom kan man ju rida på, elr hur? vad är maxvikten...
Svar
14
· Visningar
2 838
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Den här lilla sötnosen hade lyckats ta sig in i ridhuset idag... Tur att vi hittade den innan någon stor pålle trampade på den...
2
Svar
23
· Visningar
2 217
Senast: heineken
·
S
Övr. Djur Är det någon som har erfarenhet av hur tungt en Åsna egentligen ska klara av att bära? Några sommargäster i närheten har lånat en...
Svar
19
· Visningar
10 315
Senast: Gullan86
·
S
Övr. Djur Hallå ni som har snäckor! Jag vill ha länktips! Jag sökte på Google men hittade *inget* vettigt. Vad behövs för att ha dem? Var får...
Svar
12
· Visningar
1 321
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Tja, om man inte har en häst kan man ju alltid ta en ko. Det allra bästa är ju att den bara är ett halvår :eek:
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Sassy
·
Övr. Djur Min rått hona Klarinett äter äggskalet, innehållet i ägget bryr hon sig knappt om utan river direkt upp ägget med skalet som mål... Har...
Svar
10
· Visningar
883
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hej! Är det för tidigt att börja mata fåglar ute än? Det har varit ca 5 minus här på natten i ca 4 dgr nu men på dagen är det ju...
Svar
8
· Visningar
1 117
Senast: Carolus
·
F
Lantbruksdjur Ja, du har precis läst frågan, men för att precisera lite så undrar jag såklart om medellivslängden hos getter generellt :smirk: ... Har...
Svar
8
· Visningar
17 056
Senast: Flash
·
Övr. Djur Någotnign sägr i mitt huvud att solrosfrön är bra när kaninen fäller? Min fäller som 17 nu, går knappt att peta på honom fast jag...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Flipp
·
J
Övr. Djur Ska vi kolla hur många kaninraser vi får ihop? Man kan typ visa en bild på sin kanin och skriva vad det är för ras. Så kan vi se hur...
Svar
6
· Visningar
1 530
Senast: jessie90
·
K
Övr. Djur Jag har fått sällskap i stallet. Helt ofrivilligt. Jag har hört flera kvällar att det prasslar i halmen ovanpå loftet, inte råttor utan...
2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: Mount Never Rest
·
Övr. Djur Har precis bytt bur åt zebrafinkarna. Tänkte på det här med nattlampa, är det verkligen nödvändigt? Jag brukar släcka lyset och sätta...
Svar
2
· Visningar
730
·
Lantbruksdjur Min lilla getfröken har tuggat i sig några remsor ensilageplast. Är det farligt? Vad kan man göra åt det?
Svar
1
· Visningar
783
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Fattas bara en tumme i munnen! :love:
Svar
19
· Visningar
1 246
·
K
Lantbruksdjur Kan man låta hönsen och kaninerna gå i en gemensam utehage? Har byggt ett nytt hönshus och tänkte låta kaninerna (fransk vädur) bo i...
Svar
2
· Visningar
3 431
Senast: Flipp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama