Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Ja, har du det? ;) Hur gick det i så fall?? Kram Chima
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Sarasara
·
Övr. Djur Eller nästan... :crazy: Min kanin fäller ju ganska mycket nu & jag gick ut en sväng med henne idag & när jag släppte ner henne på...
Svar
0
· Visningar
1 475
Senast: Saybia
·
Övr. Djur Är det tillåtet ? Vandrade runt på Kvibergs loppmarknad i dag, och där fanns en gubbe som sålde en kanariefågel. Jag har aldrig under...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: Dropdead
·
Lantbruksdjur Våran granne har en gris som går lös på gården och med jämna mellanrum kommer han upp till oss. Detta är inte välkommet då han är...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Tigrar ska ju visst vara svåra och så, då speciellt när de är viltfångade, har haft det svårt och har blivit skickade som vuxna (då...
Svar
14
· Visningar
1 064
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Var i hela fridens namn ska man sätta annonser om åsnor? Har försökt här men det finns inget bra ställe där en sådan annons passar in...
Svar
8
· Visningar
813
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Kan väl säga att vi här hemma gjorde en god gärning idag. Min sambo sågade ner en massa granar som ska bli staketslanor och när jag gick...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Dravena
·
P
Övr. Djur Jag måste ju oxå visa lite bilder på Emma. (känner mig väldigt avis på Zebrans fotokunskaper) Emma på matjakt i köket [/IMG]...
Svar
14
· Visningar
965
Senast: Dravena
·
Övr. Djur suck,så var mjölkningen klar... efter lite välförtjänt frukostgröt :d så är det då dax att gå ut och börja med ...klippningen av kor...
2
Svar
27
· Visningar
1 630
Övr. Djur Hej! Jag ska få en klogroda i morgon :) . Jag har sökt lite på nätet om den men hittar inte så mycket. Läste att de inte ska ha så...
Svar
19
· Visningar
10 912
Senast: Fengur
·
J
Övr. Djur Jag har några frågor om åsnor: 1 Är det sant att om dom inte har lust att gå när man rider dom så kan man inte övertala dom? 2 Kan...
Svar
13
· Visningar
2 773
Senast: Gullan86
·
Övr. Djur någon som har det här? dom är ju helt otroligt söta :love: :D vill haaa :p men dom kan man ju rida på, elr hur? vad är maxvikten...
Svar
14
· Visningar
2 838
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Den här lilla sötnosen hade lyckats ta sig in i ridhuset idag... Tur att vi hittade den innan någon stor pålle trampade på den...
2
Svar
23
· Visningar
2 217
Senast: heineken
·
S
Övr. Djur Är det någon som har erfarenhet av hur tungt en Åsna egentligen ska klara av att bära? Några sommargäster i närheten har lånat en...
Svar
19
· Visningar
10 368
Senast: Gullan86
·
S
Övr. Djur Hallå ni som har snäckor! Jag vill ha länktips! Jag sökte på Google men hittade *inget* vettigt. Vad behövs för att ha dem? Var får...
Svar
12
· Visningar
1 322
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Tja, om man inte har en häst kan man ju alltid ta en ko. Det allra bästa är ju att den bara är ett halvår :eek:
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Sassy
·
Övr. Djur Min rått hona Klarinett äter äggskalet, innehållet i ägget bryr hon sig knappt om utan river direkt upp ägget med skalet som mål... Har...
Svar
10
· Visningar
885
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hej! Är det för tidigt att börja mata fåglar ute än? Det har varit ca 5 minus här på natten i ca 4 dgr nu men på dagen är det ju...
Svar
8
· Visningar
1 117
Senast: Carolus
·
F
Lantbruksdjur Ja, du har precis läst frågan, men för att precisera lite så undrar jag såklart om medellivslängden hos getter generellt :smirk: ... Har...
Svar
8
· Visningar
17 080
Senast: Flash
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka