Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Någotnign sägr i mitt huvud att solrosfrön är bra när kaninen fäller? Min fäller som 17 nu, går knappt att peta på honom fast jag...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: Flipp
·
J
Övr. Djur Ska vi kolla hur många kaninraser vi får ihop? Man kan typ visa en bild på sin kanin och skriva vad det är för ras. Så kan vi se hur...
Svar
6
· Visningar
1 530
Senast: jessie90
·
K
Övr. Djur Jag har fått sällskap i stallet. Helt ofrivilligt. Jag har hört flera kvällar att det prasslar i halmen ovanpå loftet, inte råttor utan...
2
Svar
25
· Visningar
2 218
Senast: Mount Never Rest
·
Övr. Djur Har precis bytt bur åt zebrafinkarna. Tänkte på det här med nattlampa, är det verkligen nödvändigt? Jag brukar släcka lyset och sätta...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: gul_zebra
·
Lantbruksdjur Min lilla getfröken har tuggat i sig några remsor ensilageplast. Är det farligt? Vad kan man göra åt det?
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Fattas bara en tumme i munnen! :love:
Svar
19
· Visningar
1 247
·
K
Lantbruksdjur Kan man låta hönsen och kaninerna gå i en gemensam utehage? Har byggt ett nytt hönshus och tänkte låta kaninerna (fransk vädur) bo i...
Svar
2
· Visningar
3 434
Senast: Flipp
·
Övr. Djur Vet att det finns några här på forumet som har marsvin så hoppas nån kan hjälpa mig! Har egt ingen kolla på vilka sjukdomar ett marsvin...
Svar
2
· Visningar
1 471
Senast: Centaur
·
S
Övr. Djur Jag var på kurs i 4 dagar på Kolmården, etologikurs. Vi fick gå in i stallar m.m. Vi gjorde även ett besök hos vargarna och det var...
Svar
12
· Visningar
1 171
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Varma höstar när det regnar och är mörkt, så är asfaltsvägarna där jag bor översållade med grodor/paddor! :crazy: Ngn som vet varför...
2
Svar
30
· Visningar
5 958
Senast: musen21
·
Övr. Djur Vad ska man tänka på om man köper en kanin från en uppfödare? Jag har köpt mina tidigare kaniner i djuraffärer men tydligen är inte det...
Svar
12
· Visningar
1 477
Övr. Djur Är det för kallt att ta ut marsvinen nu? En kortis bara? Om ingen orkar läsa så bor jag i Uppsala;)
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Hot Shot
·
Övr. Djur Är det någon som vet vad för tillstånd som kan behövas för att ha lamor? Krav och regler kring detta djur är jag också tacksam för. Har...
Svar
13
· Visningar
1 266
Övr. Djur Idag kom två Achatina dimidiata hit :) En av de ska flytta vidare till Modig_Korn ihop med lite andra sniglar dock. Menmen...
Svar
13
· Visningar
1 063
·
L
Övr. Djur Min kanin beter sig inte alls som han brukar! Han har inte ätit imorse, är insjunken i sidorna och allmänt slö, äter inte! Vad kan...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: SunDown
·
Övr. Djur Min kanin har hittills bott ute i en bur vid stallet o sen ett par dagar i boxen(utan häst då) och nu har jag lyckats skaffa mig en bur...
Svar
5
· Visningar
1 244
Senast: SunDown
·
L
Övr. Djur Vad ska jag göra, mina gulfiskar har ynglat av sig alldeles för mycket! Jag är inte särskilt hemma på det här med fiskar. Men i början...
Svar
2
· Visningar
2 964
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Hej Jag funderar på att köpa en kanin. Jag bor i lägenhet, och vill därför ha en liten ras. Är det någon som kan tipsa om en sida med...
Svar
12
· Visningar
4 840
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Fram med alla roliga djurbilder! Alltså inte söta utan roliga :D Och tja, alla uttjatade internetbilder med supande katter är väl rätt...
Svar
5
· Visningar
1 560
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Kom hem från stallet nyss, o till min förfäran hittade jag bara ena råttan, han sov som vanligt i bokhyllan -men vart var Astro...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: haringenfantasi_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka