Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vet att det finns några här på forumet som har marsvin så hoppas nån kan hjälpa mig! Har egt ingen kolla på vilka sjukdomar ett marsvin...
Svar
2
· Visningar
1 450
Senast: Centaur
·
S
Övr. Djur Jag var på kurs i 4 dagar på Kolmården, etologikurs. Vi fick gå in i stallar m.m. Vi gjorde även ett besök hos vargarna och det var...
Svar
12
· Visningar
1 170
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Varma höstar när det regnar och är mörkt, så är asfaltsvägarna där jag bor översållade med grodor/paddor! :crazy: Ngn som vet varför...
2
Svar
30
· Visningar
5 946
Senast: musen21
·
Övr. Djur Vad ska man tänka på om man köper en kanin från en uppfödare? Jag har köpt mina tidigare kaniner i djuraffärer men tydligen är inte det...
Svar
12
· Visningar
1 475
Övr. Djur Är det för kallt att ta ut marsvinen nu? En kortis bara? Om ingen orkar läsa så bor jag i Uppsala;)
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Hot Shot
·
Övr. Djur Är det någon som vet vad för tillstånd som kan behövas för att ha lamor? Krav och regler kring detta djur är jag också tacksam för. Har...
Svar
13
· Visningar
1 265
Övr. Djur Idag kom två Achatina dimidiata hit :) En av de ska flytta vidare till Modig_Korn ihop med lite andra sniglar dock. Menmen...
Svar
13
· Visningar
1 062
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Min kanin beter sig inte alls som han brukar! Han har inte ätit imorse, är insjunken i sidorna och allmänt slö, äter inte! Vad kan...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: SunDown
·
Övr. Djur Min kanin har hittills bott ute i en bur vid stallet o sen ett par dagar i boxen(utan häst då) och nu har jag lyckats skaffa mig en bur...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: SunDown
·
L
Övr. Djur Vad ska jag göra, mina gulfiskar har ynglat av sig alldeles för mycket! Jag är inte särskilt hemma på det här med fiskar. Men i början...
Svar
2
· Visningar
2 963
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Hej Jag funderar på att köpa en kanin. Jag bor i lägenhet, och vill därför ha en liten ras. Är det någon som kan tipsa om en sida med...
Svar
12
· Visningar
4 839
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Fram med alla roliga djurbilder! Alltså inte söta utan roliga :D Och tja, alla uttjatade internetbilder med supande katter är väl rätt...
Svar
5
· Visningar
1 560
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur Kom hem från stallet nyss, o till min förfäran hittade jag bara ena råttan, han sov som vanligt i bokhyllan -men vart var Astro...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: haringenfantasi_
·
P
Övr. Djur Jag ska få en dvärgvädur!! Kan inte ni skriva lite om era dvärgvädurer och lägga ut bilder?? Dom är så söta!! :love:
Svar
9
· Visningar
842
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Köpte 3 pannkakssniglar, idag anlände 6 st :) Visst är de väl söta! (Okej, jag erkänner att de är fula. Men de blir söta...
2
Svar
22
· Visningar
1 650
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Zebran yrar om välling till snägglorna... Några resept? Mina börjar tröttna på grönsaker nu :devil: :smirk: Alternativ kost? och förstås...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hej! Jag ska köpa ny bur åt mina marsvin då den gamla är en råttbur och är alldeles för hög. Nu undrar jag bara hur man ska göra för...
Svar
12
· Visningar
862
Senast: FjantaZ
·
J
Övr. Djur Jag har några frågor angående möss. Såg några möss på en djuraffär och de verkar ju helt underbara, i annat fall helt underbart söta...
Svar
14
· Visningar
1 188
Senast: Jeffa
·
Övr. Djur Protester --------------------------- Ville bara lägga in en länk dit man kan vända sig för olika protester mot bland annat Kinas...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Ponnytokig
·
I
Övr. Djur Funderar lite på att skaffa ett akvarium , är det mycket arbete ? Vad ska man tänkat på ?
Svar
3
· Visningar
834
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama