JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Linn_89
Startdatum
Startdatum
8 Okt 2005
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
680
Min kanin beter sig inte alls som han brukar! Han har inte ätit imorse, är insjunken i sidorna och allmänt slö, äter inte!
Vad kan det vara!? Dessutom läggerhan sig hela tiden!!
Jag får panik!!!
Sv: HJÄLP"!!"
Hade jag vart du så hade jag ringt till en vet och hört vad dom säger. Hoppas det inte är nåt allvarligt fel på din kanin
Vi ringde till vet!
Han fick avmaskningsmedel och ljummet vatten med lite rapsolja (för magen)
Sedan fick han en skål med ljummet vatten han kunde dricka ur! Han drack jättemycket - tidigare ville han inte dricka, och nu fick han komma ut en stund och skutta. Han har piggnat till rejält!!
Jag är lättad!
Vad skönt
Imorrn ska jag till vet me min kanin men det är bara en efter koll efter som han blev kastrerad bara för några dar sen..
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Småbarn
Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem...
2
Hemmet
Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Hundhälsa
Hej alla!
Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan.
Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...