Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Jag ska få en dvärgvädur!! Kan inte ni skriva lite om era dvärgvädurer och lägga ut bilder?? Dom är så söta!! :love:
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Köpte 3 pannkakssniglar, idag anlände 6 st :) Visst är de väl söta! (Okej, jag erkänner att de är fula. Men de blir söta...
2
Svar
22
· Visningar
1 651
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Zebran yrar om välling till snägglorna... Några resept? Mina börjar tröttna på grönsaker nu :devil: :smirk: Alternativ kost? och förstås...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hej! Jag ska köpa ny bur åt mina marsvin då den gamla är en råttbur och är alldeles för hög. Nu undrar jag bara hur man ska göra för...
Svar
12
· Visningar
865
Senast: FjantaZ
·
J
Övr. Djur Jag har några frågor angående möss. Såg några möss på en djuraffär och de verkar ju helt underbara, i annat fall helt underbart söta...
Svar
14
· Visningar
1 189
Senast: Jeffa
·
Övr. Djur Protester --------------------------- Ville bara lägga in en länk dit man kan vända sig för olika protester mot bland annat Kinas...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Ponnytokig
·
I
Övr. Djur Funderar lite på att skaffa ett akvarium , är det mycket arbete ? Vad ska man tänkat på ?
Svar
3
· Visningar
836
Senast: aiquen
·
R
Övr. Djur Som åker från Gävle/ Uppsala? Till Norrköping? Eller känner ni någon som skall det? Behöver hjälp att leverera två niner så vore tacksam...
2
Svar
36
· Visningar
3 031
Senast: Dravena
·
J
Övr. Djur Villken kaninras skulle ni rekomendera till någon som vill ha en kanin till sällskap men ändå hoppa med den?
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Jardina
·
Övr. Djur Tja, så var det Penis tur att hoppa på Gudrun då. Fick nog inatt och satt Penis i en hamsterbur över natten och gick och lämnade...
2
Svar
20
· Visningar
1 484
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Har bara två små frågor ang. genetiken på kaniner... 1. Är väduröron anlaget recenssivt eller dominant? 2. Hur får man fram...
Svar
1
· Visningar
1 037
Senast: paradiset
·
C
Övr. Djur Någon här som har gotlandskaniner? Och kanske en bild?
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Modig_Korn
·
J
Lantbruksdjur Ja, då har vi fått hem nio pälsfårstackor. De var riktigt gulliga även om de är nyklippta. :D Ett par av dem är ganska tama men, de...
Svar
6
· Visningar
2 083
Senast: Gnist
·
J
Övr. Djur JAg funderar på att skaffa kanin igen. Kommer då hoppa med den. Villken ras rekomenderar ni til kaninhoppning? ;)
Svar
5
· Visningar
824
Senast: Sofie.S
·
J
Övr. Djur Mycket kanin trådar nu.. Får man tävla i hoppning med en kanin som inte har stamtavla? Finns det klasser i utställning för kaniner...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: 04400220
·
Övr. Djur Vi har en leguan och på senare dagar har han börjat gå och slicka på backen (i terrariet). Vi har en som en matta i terrariet och sen...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur för s-art :confused: fyfasen så äcklig den är :eek:
2
Svar
29
· Visningar
1 994
Senast: Cronis
·
Övr. Djur ...med några nya snägglor :D 2 st Achatina dimidiata har jag växlat pengar till idag (varav en av de ska vidare till Modig_Korn)...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Har en bekant vars degusungar blir hängiga och dör när de är några veckor. Någon som har någon erfarenhet av detta eller någon teori om...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Haukur
·
Övr. Djur Ringde min kompis nu för jag skulle höra vilken buss vi ska ta imorron. Hennes pappa svarar och jag frågor om hon är hemma. Han svarar...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: rattalskare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka