Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Övr. Djur Som åker från Gävle/ Uppsala? Till Norrköping? Eller känner ni någon som skall det? Behöver hjälp att leverera två niner så vore tacksam...
2
Svar
36
· Visningar
3 029
Senast: Dravena
·
J
Övr. Djur Villken kaninras skulle ni rekomendera till någon som vill ha en kanin till sällskap men ändå hoppa med den?
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Jardina
·
Övr. Djur Tja, så var det Penis tur att hoppa på Gudrun då. Fick nog inatt och satt Penis i en hamsterbur över natten och gick och lämnade...
2
Svar
20
· Visningar
1 484
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Har bara två små frågor ang. genetiken på kaniner... 1. Är väduröron anlaget recenssivt eller dominant? 2. Hur får man fram...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: paradiset
·
C
Övr. Djur Någon här som har gotlandskaniner? Och kanske en bild?
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Modig_Korn
·
J
Lantbruksdjur Ja, då har vi fått hem nio pälsfårstackor. De var riktigt gulliga även om de är nyklippta. :D Ett par av dem är ganska tama men, de...
Svar
6
· Visningar
2 081
Senast: Gnist
·
J
Övr. Djur JAg funderar på att skaffa kanin igen. Kommer då hoppa med den. Villken ras rekomenderar ni til kaninhoppning? ;)
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Sofie.S
·
J
Övr. Djur Mycket kanin trådar nu.. Får man tävla i hoppning med en kanin som inte har stamtavla? Finns det klasser i utställning för kaniner...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: 04400220
·
Övr. Djur Vi har en leguan och på senare dagar har han börjat gå och slicka på backen (i terrariet). Vi har en som en matta i terrariet och sen...
Svar
5
· Visningar
840
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur för s-art :confused: fyfasen så äcklig den är :eek:
2
Svar
29
· Visningar
1 994
Senast: Cronis
·
Övr. Djur ...med några nya snägglor :D 2 st Achatina dimidiata har jag växlat pengar till idag (varav en av de ska vidare till Modig_Korn)...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Har en bekant vars degusungar blir hängiga och dör när de är några veckor. Någon som har någon erfarenhet av detta eller någon teori om...
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Haukur
·
Övr. Djur Ringde min kompis nu för jag skulle höra vilken buss vi ska ta imorron. Hennes pappa svarar och jag frågor om hon är hemma. Han svarar...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Längesen vi hade sån tråd ju! :D Så, vad för djur har ni? Glöm inte bilderna! :bump: Jag har: 8 råttor Gudrun, s/ba hd mm...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 905
Senast: jea78
·
B
Övr. Djur Vad tycker ni är lagom mått på en bur till 2 normalstora marsvin? Hur motionerar man ett marsvin på bästa sätt och hur ofta bör man...
Svar
16
· Visningar
1 632
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur http://img166.imageshack.us/my.php?image=koffisnails5do.jpg :eek: :love: :love: :love:
Svar
11
· Visningar
896
·
Övr. Djur skulle skriva om min önskan om att få fler djur, men fastnade på tråden om gigantiska sniglar... *blärk* vi har ju en liten gård, och...
Svar
5
· Visningar
841
Övr. Djur Igår skulle jag servera välling till sniglarna. Har ju bebbar så jag satt in så det skulle vara grunt... Men tallriken har hamnat snett...
Svar
11
· Visningar
853
·
Lantbruksdjur Får man ha 17 får på en yta av 3*4 meter?
Svar
11
· Visningar
1 337
Senast: Gnist
·
R
Övr. Djur Jag har en dvärgvädur som snart blir ett år. Idag har han bara legat i inhängnaden som jag har i lägenheten. Han har inte ätit något...
Svar
2
· Visningar
1 628
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama