Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur För äggen kläcktes i natt.. Zebra du borde sagt hur fort de kläcks inte att det är olika. Någon form av deadline finns det väl? :smirk...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: rattalskare
·
L
Övr. Djur i kaninhoppning ska jag och en kompis ha. Låter kanske lite fjantigt men fler i stallet är intresserade och vi får ju poäng också, eller...
Svar
8
· Visningar
789
Senast: Vanilj
·
B
Övr. Djur ...för våren med Sonic. Han hoppade riktigt bra! 2 fel första omgången 0 fel andra omgången! SÅ han hamnade på 10 plats till slut...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Vanilj
·
S
Övr. Djur Tja. Är det någon som har erfarenhet av rovdjursstängsel/vargstängsel. Ska ha får till vintern och har ansökt om det. Fick ja av...
Svar
17
· Visningar
2 742
Senast: Gnist
·
S
Övr. Djur Gick ut med min svarta vädurshane en stund i eftermiddags, (Timmy är 3 mån och född i en gödselstack) helt plötsligt började han att...
Svar
12
· Visningar
1 535
Senast: apollo1
·
K
Lantbruksdjur En av mina kycklingar har svart kam, hur vet man om det är en tupp eller höna? :confused:
Svar
3
· Visningar
2 390
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Djur Hej. Vad ger man får för kraftfoder? Vet att man kan köpa pellets, men kan man blanda själv så det blir billigare än att behöva släpa...
2
Svar
25
· Visningar
9 109
·
Övr. Djur 1. Ska de läggas i dvala? 2. När isof? 3. Hur isof? 4. Om de lägger ägg, ska man flytta de? 5. Hur bör man ta hand om äggen? 6. Hur...
Svar
16
· Visningar
944
Senast: Amania
·
Övr. Djur Eller snarare Min kanin beter sig nästan likadant efter sina 3 sprutor mot mjällkvalster som innan :confused: Lite osanning, för...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Stackars lille hamstergossen! Begriper inte vad det var som hände här om dagen, tänkte höra om nån har någon liten idé om vad det kan...
Svar
5
· Visningar
3 487
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Wilma ska ställa ut sin kanin i helgen, och jag har då lite funderationer om hur man ska förbereda dem, klippa klorna är ju självklart...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: paradiset
·
P
Övr. Djur Hmm, hörde av en bekant att man inte ska ge blöta eller fuktiga blad/gräs till kaninerna för att dom då kan få trumsjuka? Stämmer det...
Svar
7
· Visningar
6 054
·
Övr. Djur Är det någon som har denna fårras? Är nyfiken på den som ras. Har träffat ett par får av denna ras tidigare och det var meningen att...
Svar
8
· Visningar
6 429
Övr. Djur Nyfiken nu när folk är så snigelinsatta. ;) Man får alltid lära sig att sniglar, när dom växer, kryper ur skalet och hittar ett nytt...
Svar
3
· Visningar
10 337
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur Nu ska maken och jag snart bli fodervärdar till en flock med pälsfår. :) Maken är lite osäker och så ville vi känna på hur det är. Om...
Svar
7
· Visningar
876
·
S
Övr. Djur Igår när jag och min lile hankanin Timotej var hos våra kompisar Elin & Tuff så började plötsligt "Timmy" och Tuff att jaga varandra...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: Gullan86
·
T
Övr. Djur Jag var på utställning idag och fick för första gången syn på denna underbara ras :love: Är det någon här som har en eller känner...
Svar
15
· Visningar
2 310
M
Lantbruksdjur Kanske lägger jag den här tråden fel, jag chansar. Jag har nyligen införskaffat lite naturbetesmark och vill ju såklart hålla den...
Svar
7
· Visningar
1 479
Senast: Luff
·
R
Övr. Djur Jag börjar bli lite fundersam angående min kaninhane på 5 år. Tycker att han börjar se lite för smal ut, ingen jättemager men endå så...
2
Svar
22
· Visningar
1 774
·
Övr. Djur Förut kom Lillan in med en present... en liten fågel, Pippin. Jag lyckades fånga in den innan hon satte klorna i den en sista gång i...
2
Svar
20
· Visningar
1 976
Senast: Tingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar