Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur 1. Ska de läggas i dvala? 2. När isof? 3. Hur isof? 4. Om de lägger ägg, ska man flytta de? 5. Hur bör man ta hand om äggen? 6. Hur...
Svar
16
· Visningar
942
Senast: Amania
·
Övr. Djur Eller snarare Min kanin beter sig nästan likadant efter sina 3 sprutor mot mjällkvalster som innan :confused: Lite osanning, för...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Stackars lille hamstergossen! Begriper inte vad det var som hände här om dagen, tänkte höra om nån har någon liten idé om vad det kan...
Svar
5
· Visningar
3 483
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Wilma ska ställa ut sin kanin i helgen, och jag har då lite funderationer om hur man ska förbereda dem, klippa klorna är ju självklart...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: paradiset
·
P
Övr. Djur Hmm, hörde av en bekant att man inte ska ge blöta eller fuktiga blad/gräs till kaninerna för att dom då kan få trumsjuka? Stämmer det...
Svar
7
· Visningar
6 052
·
Övr. Djur Är det någon som har denna fårras? Är nyfiken på den som ras. Har träffat ett par får av denna ras tidigare och det var meningen att...
Svar
8
· Visningar
6 423
Övr. Djur Nyfiken nu när folk är så snigelinsatta. ;) Man får alltid lära sig att sniglar, när dom växer, kryper ur skalet och hittar ett nytt...
Svar
3
· Visningar
10 331
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Djur Nu ska maken och jag snart bli fodervärdar till en flock med pälsfår. :) Maken är lite osäker och så ville vi känna på hur det är. Om...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: Gnist
·
S
Övr. Djur Igår när jag och min lile hankanin Timotej var hos våra kompisar Elin & Tuff så började plötsligt "Timmy" och Tuff att jaga varandra...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: Gullan86
·
T
Övr. Djur Jag var på utställning idag och fick för första gången syn på denna underbara ras :love: Är det någon här som har en eller känner...
Svar
15
· Visningar
2 310
M
Lantbruksdjur Kanske lägger jag den här tråden fel, jag chansar. Jag har nyligen införskaffat lite naturbetesmark och vill ju såklart hålla den...
Svar
7
· Visningar
1 479
Senast: Luff
·
R
Övr. Djur Jag börjar bli lite fundersam angående min kaninhane på 5 år. Tycker att han börjar se lite för smal ut, ingen jättemager men endå så...
2
Svar
22
· Visningar
1 773
·
Övr. Djur Förut kom Lillan in med en present... en liten fågel, Pippin. Jag lyckades fånga in den innan hon satte klorna i den en sista gång i...
2
Svar
20
· Visningar
1 976
Senast: Tingla
·
Övr. Djur Tja, jag har ju som bekant en heeel drös med burar som står och skräpar. Dels två stora som råttorna bor i, en liten tillfällig som...
Svar
9
· Visningar
1 026
·
Övr. Djur Titta vad som mötte mig när jag kom hem från stallet! En liten kritvit brevduva som fortfarande sitter och iakttar mammas målande av...
Svar
16
· Visningar
1 702
Senast: _Runaway_
·
Övr. Djur http://www.99express.com/articles/45/1/Incredible-Huge-Animals Otroligt! Den där Bläckfisken på bild 3 hade nog fått upp en i OS...
2
Svar
36
· Visningar
2 324
Senast: The_black_angel
·
R
Övr. Djur Har hittat en kattunge som nu behöver mycket "pass upp" ett par veckor/månader och därför minskar tiden för kaninerna och marsvinen...
Svar
7
· Visningar
859
Senast: rattalskare
·
L
Övr. Djur Är det nån bukis som har ett sånt? Blev sugen på ett sånt men vill veta nackdelarna. Har än så länge hittat två uppfödare i kalmar och...
Svar
12
· Visningar
6 286
·
Övr. Djur Jag håller på att försöka hitta en bagge till mina fårtanter *förvirrade klubben*. Jag hade nån fåfäng förhoppning om att kunna låna en...
Svar
7
· Visningar
5 529
Senast: Mist
·
Övr. Djur Jag har hämtat hem två nya grabbar idag, födda i år... Jaja, så det gick inte som det skulle med gammal hane men vad fan :angel: Gudrun...
Svar
16
· Visningar
1 091
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama