Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har två hönor sedan tidigare. I somras fick vi en tupp av en "granne" och samtidigt 10 ägg, 5 vita och 5 ljusbruna, eftersom vår ena...
Svar
3
· Visningar
3 308
Senast: LIA
·
S
Övr. Djur vill se bilder på er/era kaniner. namn ras, ålder o ev stam Eros 2003 e: Alfons u: Snövit Apollon 2004 e: Eros u: Nina...
2
Svar
20
· Visningar
10 768
Senast: Samuraj
·
Övr. Djur Ska iväg idag för 3 dje Ivomec sprutan på kaninen, men ärligt talat tycker jag inte de hjälpt speciellt mycket. Tycker väl att 2 sprutor...
Svar
8
· Visningar
3 065
Senast: paradiset
·
R
Övr. Djur Kan bara inte sluta tänka på råttor hela dagarna! Måste bara ha några för det är enda djuret jag tänker på... Men kan inte skaffa för...
Svar
11
· Visningar
908
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Måste bara berätta av mig.. :D Nu har han varit piggare i några dagar, vi har tvingat ut honom och så. I förrgår fick vi dock slänga...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: strega
·
Övr. Djur Jag jobbar just nu hemma på gården med mjölkkor och ungdjur och tycker att det är ganska roligt, slitsamt men man överlever...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: nala
·
Övr. Djur Visst är hon en riktig fotomodell?
Svar
0
· Visningar
223
Övr. Djur Min kanin är gammal, 7½, är en vädur. Den senaste veckan har nog blivit ganska dålig, och har börjat snedbelasta. Hon har aldrig haft...
Svar
5
· Visningar
1 056
Övr. Djur Hejsan, Jag funderar på & skaffa kanin:] vill helst ha två stycken så dom har sällskap av varandra.. skulle helst vilja ha en hane...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: apollo1
·
L
Övr. Djur Här är hon och igen en gång till Visst hon har hängmage (steriliserad när hon var ganska litem) men hon är inte så tjock :p...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Lozzan
·
Övr. Djur Har under de senaste veckorna roat mig med att gå runt och titta på amerikanska kaninuppfödarsidor. Vad jag på senare tid upptäckt är...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur I söndags dog mitt ena marsvin mkt oväntat, hon var visserligen 4-5år gammal men hade varit helt frisk, allt verkade oki på morgonen och...
Svar
2
· Visningar
1 430
Senast: Wickid
·
Övr. Djur Har hat undulater i häck innan men då kände paret varann mer och de bodde ute när de fick ungarna. Nu hade jag 2 hanar som jag löpte...
Svar
2
· Visningar
1 765
·
Övr. Djur nu är det så att vi har köpt en kanin för ett tag sedan med stamtavala. det står i stamtavlan att det är en hona. men den har en...
Svar
2
· Visningar
982
·
Övr. Djur Hej Jag har nyligen satt igång mitt akvarie och nu har en av skalarerna lagt rom på ett blad. Har aldrig haft någon som gjort så innan...
Svar
7
· Visningar
4 157
P
Övr. Djur Har två småttingar hemma, födda mitten av juli. Den ena har nu snabbt på bara ett par dagar gått ner väldigt mycket i vikt. Hon är...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: pippi27
·
Övr. Djur :) JA äntligen är det snart klart! lite färg på väggar och lite mera inredning så...Kolla in BILDERNA! sen ska vi köpa höns! gärna...
Svar
4
· Visningar
12 477
Senast: tgd
·
Övr. Djur Yey två av mina sniglar har parat sig om jag ser rätt! :banana: Håll tummarna för att det blir lite ägg nurå :D Kommer visserligen...
2
Svar
21
· Visningar
3 025
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur :love: 3 veckor gamla Nora, renrasig hermelin: Wienertecknad viltgrå, dvs har lite vita tecken pga att mamman är vit blögd...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: The_black_angel
·
Övr. Djur Japps, har tagit hand om en vuxen, mycket rädd kanin. Hon går att plocka upp men då ligger hon alldeles stilla i knäet för att hon är...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: mys19
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama