Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur i lördags när jag kom hem så skulle jag ge hamstrarna mat å hälsa på dom, eftersom jag hade varit borta en vecka ! då ser jag att...
Svar
14
· Visningar
974
Senast: enjes
·
R
Övr. Djur Har blivit med kanin, vet någon någon sida där man kan läsa mer om engelska scheckar (eller hur det nu ska stavas ) Vet någon här något...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: roslagen
·
Övr. Djur Jag har börjat hopp träna vår kanin.. Hon är inte så stor. Korsning mellan Lejon och hermelin ... Hon tycker att de e kul och hoppa...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Har Krull skabb eller har hon just käkat barnmat och fiskat ärtor? Varmt välkommen med dina gissningar! :D
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ...Och tittade på Linderödsgrisarna med min sambo och nu vill vi bara ha!!! Varför bor jag inte på en gård på landet.. Blir så svårt med...
Svar
18
· Visningar
1 450
Senast: Lavinia
·
Övr. Djur Är det någon mera här inne som tävlar i kaninhoppning..? :) I så fall är ni med i någon klubb? Vilken? Har ni tävlat mycket och vilka...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 682
Senast: Skildingur
·
Å
Övr. Djur Hejsan... Jag undrar en sak. Mina Marsvin var lösa på köksgolvet i går. Då ser jag något märkligt. "Mannen" hoppade upp med bakbenen på...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Åsa99
·
E
Övr. Djur Vad finns det för något som ni tycker är gulligt men ändå så äckligt? Eller är det bara jag som e knas och gillar något som jag hatar...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Sellan
·
Övr. Djur Nu kan jag äntligen lägga ut bilder på min nya marsvinsbur! Här är den! http://i19.photobucket.com/albums/b190/Dill_Katt/HPIM1830.jpg...
2
Svar
32
· Visningar
1 811
Senast: krambanan
·
T
Övr. Djur Hej! jag har en chinchilla som är ca 3 år.. men jag har ett litet problem med henne för hon har börjat bita sig själv i pälsen. jag har...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: Trotting_horse
·
R
Övr. Djur Jag har två marsvinsdamer som ofta är väldigt utsatta för kolik. Det visar sig genom att de slutar äta ligger på ett anorlunda sätt och...
Svar
12
· Visningar
2 666
Senast: paradiset
·
Övr. Djur på en månad :love: Här är dom 3 dagar knappt 1 mån (tagna idag) mammor & barn guling svarting mamma håller...
2
Svar
30
· Visningar
1 834
Senast: mysko
·
Övr. Djur Trodde jag hade ett par....de uppvaktar varann och den ene är tydligt helblå den andra/andre är ljusare blå med vitare runt...
Svar
3
· Visningar
1 210
·
R
Övr. Djur Hejsan har ett jätteproblem som jag hoppa s få löst innan det blir värre. Det är så att det har börjat krypa "larver" på väggarna och...
Svar
12
· Visningar
5 494
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Undrar lite om mulor. Allt ni vet. ;) Hur är dom att hantera? Psyket? Storlek? M.m. Har hört att åsnor kan vara bärare av en sorts...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Haukur
·
Övr. Djur Är det inte härligt att vara gris? En underbar dag som denna?
2
Svar
21
· Visningar
1 696
Senast: mimus
·
Övr. Djur Ska hämta degus imorrn och har gjort iordning buren. Dessvärre kittlar det fruktansvärt i halsen och jag misstänker att höet kan vara...
Svar
1
· Visningar
1 183
·
Övr. Djur Matade sniglarna idag och märkte att min A. achatinas kropp är borta! Skalet är alltså kvar, tomt... Han var där igår och låg och sov...
Svar
15
· Visningar
1 475
Senast: Modig_Korn
·
M
Lantbruksdjur Jo det är såhär att idag slutade jag mitt jobb... Och vad fick jag av arbetskompisarna då??? Jo en tupp... Sparky heter han... Så nu ska...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: ZätaHå
·
Lantbruksdjur Hur yttrar det sig? Är det farligt med vatten som kommer ur kopparledningar?
Svar
1
· Visningar
2 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka