Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Övr. Djur Barnen har en mycket bortskämd "inne"kanin som är ute i en liten hage (ca 8 kvm) hela dagarna under sommarhalvåret. När hösten närmar...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Cheers
·
Övr. Djur Jag är kär! :love: Grannen har två små råttöser, en pew och en ch hd rex. Båda ska omplaceras för dottern har tröttnat... Jag...
Svar
7
· Visningar
1 194
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Idag ringde vet och sa att han kunde ta emot oss under drop-in:et.. Så vi kastade oss i bilen och åkta mot Enköping. (för er som...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Yrja
·
Övr. Djur Ni som tyckte pannkakssnigeln var äcklig, checka den här...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 946
·
J
Övr. Djur Jag tänkte försöka lägga in bilder på Sawyer och Stifler men det gick inte så bra men dom finns på den här länken...
2
Svar
27
· Visningar
1 555
Senast: Orzon
·
Övr. Djur Jag fattar inte det där alltså. Ni vet, småkryp som bara dundrar in i fönstret hela tiden. Och lite till, och lite till och lite...
Svar
6
· Visningar
1 174
·
Övr. Djur Pruttar inte idisslare? Har aldrig upplevt att mina getter gör det. Hästar gör det ju ofta och i synnerhet när man borstar svansen, tar...
Svar
15
· Visningar
1 690
Senast: PrittePuff
·
P
Övr. Djur hur många månader tar det innan kaninen får sina ungar :bump: :love: :banana: :confused:
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Djur Var till en zoo affär för några veckor sedan och där såg jag att råttorna hade samma bur alltså båda könen i samma bur och då hörde jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 559
Senast: rat_girl_4ever
·
Övr. Djur Jag hittade just en av nigerianerna död. Nåja, jag tror han är död iaf, skulle bli överraskad om han levde... Delen närmast...
Svar
16
· Visningar
1 605
·
Övr. Djur På ALLA djuren :) Finkarna Bertil Tittut (titta vad fin han blivit i nacken, jämfört med förut :)) Råttorna Gudrun...
2
Svar
20
· Visningar
1 341
·
S
Övr. Djur hur ser man könet på dem :o :devil: :confused:
Svar
7
· Visningar
908
·
Övr. Djur Har tidigare gett råttorna grynblandning blandat med Zoomans fullkostblandning. Nyligen böt jag till att helt enkelt ge de Euroshopper's...
Svar
9
· Visningar
1 017
Senast: Jeffa
·
Övr. Djur Först ut är Countrystyles Candybar, renrasig satinsheltie med stamtavla i färgen cream/white, han är bara 3 mån men ska redan bli far om...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Äntligen har mina ancistrusar tillverkat en kull med bebisar!!!!!!!!!!!!!! :banana: Den skäggiga hanen har legat och tryckt i ett hål i...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: martha
·
J
Övr. Djur Det var som jag trodde! Parar man två PEW - råttor så får man bara PEW - ungar OM de är riktiga albinos. Det finns tydligen två slags...
Svar
18
· Visningar
1 211
·
J
Övr. Djur Är det någon här som är lycklig ägare till en get/getter? Träffade en jättegullig get (på ett Barn Zoo) i går och blev jätte kär...
Svar
16
· Visningar
1 408
Z
Svar
7
· Visningar
25 601
Senast: sofiie
·
J
Övr. Djur Min råtta Sawyer har fått ett stort och djupt sår typ på insidan av låret eller hur man ska beskirva det... När han sträcker ut benet...
Svar
8
· Visningar
2 085
·
Z
Övr. Djur Hej jag undrar över lite... Har precis köpt en kaninbok där man bla kan läsa om utfodringstips... för en upp till tre månaders...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka