Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur hur många månader tar det innan kaninen får sina ungar :bump: :love: :banana: :confused:
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Djur Var till en zoo affär för några veckor sedan och där såg jag att råttorna hade samma bur alltså båda könen i samma bur och då hörde jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 556
Senast: rat_girl_4ever
·
Övr. Djur Jag hittade just en av nigerianerna död. Nåja, jag tror han är död iaf, skulle bli överraskad om han levde... Delen närmast...
Svar
16
· Visningar
1 604
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur På ALLA djuren :) Finkarna Bertil Tittut (titta vad fin han blivit i nacken, jämfört med förut :)) Råttorna Gudrun...
2
Svar
20
· Visningar
1 337
·
S
Övr. Djur hur ser man könet på dem :o :devil: :confused:
Svar
7
· Visningar
906
·
Övr. Djur Har tidigare gett råttorna grynblandning blandat med Zoomans fullkostblandning. Nyligen böt jag till att helt enkelt ge de Euroshopper's...
Svar
9
· Visningar
1 017
Senast: Jeffa
·
Övr. Djur Först ut är Countrystyles Candybar, renrasig satinsheltie med stamtavla i färgen cream/white, han är bara 3 mån men ska redan bli far om...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Äntligen har mina ancistrusar tillverkat en kull med bebisar!!!!!!!!!!!!!! :banana: Den skäggiga hanen har legat och tryckt i ett hål i...
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: martha
·
J
Övr. Djur Det var som jag trodde! Parar man två PEW - råttor så får man bara PEW - ungar OM de är riktiga albinos. Det finns tydligen två slags...
Svar
18
· Visningar
1 210
·
J
Övr. Djur Är det någon här som är lycklig ägare till en get/getter? Träffade en jättegullig get (på ett Barn Zoo) i går och blev jätte kär...
Svar
16
· Visningar
1 404
Z
Svar
7
· Visningar
25 598
·
J
Övr. Djur Min råtta Sawyer har fått ett stort och djupt sår typ på insidan av låret eller hur man ska beskirva det... När han sträcker ut benet...
Svar
8
· Visningar
2 081
·
Z
Övr. Djur Hej jag undrar över lite... Har precis köpt en kaninbok där man bla kan läsa om utfodringstips... för en upp till tre månaders...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Djur Nån som vet om man kan stärka självförtroendet på en kanin på något sätt? Vissa av våra kaniner har varit väldigt nyfikna och orädda av...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: Sandraaa
·
Övr. Djur ...på MINA sniglar denna gång :D Fast bara på de minsta nu, blir nog på de större imorrn skulle jag tro, orkar inte fota de nu :p...
Svar
0
· Visningar
2 099
·
Övr. Djur Har idag fått en ny kanin, en hona som är ett halv år / ett år.. En väldigt trevlig tjej.. Har tänkt på att man kanske kan sätta...
Svar
17
· Visningar
4 324
·
Svar
0
· Visningar
177
Senast: mimus
·
O
Övr. Djur Jag har ingen aning om vad jag ska kalla färgen på mina råttor. Den mörka och den ljusa verkar ju lite lamt. Kan någon som har koll på...
Svar
3
· Visningar
931
·
A
Övr. Djur lilla Lurifix (ja han får heta det tills jag kommit på bättre namn) är en black eubk rex även om så en väldigt dålig sådan man har då...
Svar
9
· Visningar
862
Senast: Orzon
·
Övr. Djur De är ju så fina! (http://www.kevin.mypetspages.net) :love: Men törs man peta på sniglar utan skal då? Näe! :mad:
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama