Sv: Euww!

Okej, då förstår jag... Även om jag tycker att en katt (eller en råtta, för den delen) nog är mysigare att ha sovandes i knät när man sitter och tittar på tv, än ex vis en snigel...

haha.. jag skulle dö om jag "hittade" en sådan i mitt hus.. :D hehe

Om jag hittade en sån här så... Då hade den genast sett ut som en pannkaka. Uppspydd sådan, alltså.
Jag hatar sniglar utan skal, uschiamej! Vidriga äckel, livsfarliga ju :o

hade jag fått en sån där i närheten hade jag flytt för livet :eek: :p
säger jag som höll på att få panik när det satt en "svensk megasnigel" på lysknappen i stallet :o :D

Zuzzi skrev:
hade jag fått en sån där i närheten hade jag flytt för livet :eek: :p
säger jag som höll på att få panik när det satt en "svensk megasnigel" på lysknappen i stallet :o :D

Jag kan helt ärligt säga att jag inte klarar av sniglar utan skal jag heller, hade jag varit där så hade det blivit mocka á la mörker :o

Jag skulle kunna tänka mig att det vore som att ha fisk, mer än prydnat, lättsköt grej att ha för att det är ansolunda/ser fint ut eller något. Sedan är det säkert kul att ha olika raser (kunna skryta ;) ) och avla för att det är kul.

Helt rätt, om man lägger till en del och tar bort skrytandet (en del äter så jävla mycket så till slut blir man pank och det är väl inget att skryta om? :angel: :D)

finns det några vanliga husdjur som man inte går back på..? ;)

Liknande trådar

Hemmet Som några säkert minns byggde jag mig en bostad ovanpå stallet för några år sedan. Sen dess har jag haft noll "byggaboinspiration"...
2
Svar
39
· Visningar
5 330
Senast: Masqueradee
·
Övr. Hund Hund i trädgård med koja. Gränslös granne... Vill gärna höra med er om vad ni tycker om följande. Vår hund vistas i del av vår...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 138
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag får sådan otrolig ångest av att vara ensam. Jag har nyss flyttat hem igen för att fullfölja mina studier efter några år utomlands...
Svar
3
· Visningar
2 502
Hundhälsa hej jag måste bara få skriva av mig lite. Igår var jag med om något jag aldrig vill uppleva igen. Jag var på väg till Uppsala med bilen...
Svar
9
· Visningar
6 658
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama