Bilder på Sawyer och Stifler!

Sv: Bilder på Sawyer och Stifler!

Inte för att det var något speciellt ämne men...

Men väldigt fina råttor var det du hade.
Kanske inte riktigt lika fina som min Lotta men bra nära :D

Men handen på hjärtat så är nog Lotta mer söt på insidan än på utsidan. Och med tanke på att hon är urgullig att se på så måste hon ju vara extremt fin på insidan! :bump:
Och det ÄR hon

:D :rofl: :D

Toriryttaren skrev:
Men väldigt fina råttor var det du hade.
Kanske inte riktigt lika fina som min Lotta men bra nära :D

Men handen på hjärtat så är nog Lotta mer söt på insidan än på utsidan. Och med tanke på att hon är urgullig att se på så måste hon ju vara extremt fin på insidan! :bump:
Och det ÄR hon

:D :rofl: :D

Tackar :bow:
Nej, tacka vet jag kill - råttor, de e snyggast :devil:

Tss :smirk:

Min förra råtta var en hane. Början på 80-talet var det och då var det helt ok att ha en råtta ensam (enligt uppfödare,zoo affärer mm)

Men jag gillar tjejer mer. :love:
Jag har både tjej häst, tjej hund och tjej råttor. Mycke bättre!!!

:love: :rofl: :love:

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 588
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: ameo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar