Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur Djur som polisen tagit hand om av diverse anledningar (misskötsel osv), vad händer med dem? Kan man som privatperson höra av sig och...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Prosit
·
R
Övr. Djur Jag har tänkt bygga lite grejor till min hamster men nu vet jag inte om jag kan bygga den i samma materiel som jag har byggt hyllorna...
Svar
3
· Visningar
1 355
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Jag har precis sett något riktigt gulligt. Jag och hunden tog en promenad längs vår grusväg för att Elektra skulle uträtta lite behov...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Myten säger ju att hästar inte äter giftiga växter, men det har ju visat sig att det är just en myt. hur är det med "matmaskiner" som...
Svar
4
· Visningar
2 901
Senast: mimus
·
M
Övr. Djur och kaniner tycker jag låter konstigt..det kan väl inte vara bra? :devil:
Svar
5
· Visningar
1 065
·
Övr. Djur Daniella och Dream har uppfödaren döpt de till, av mig kallas de Krull och Gunde :p Krull Gunde Lite fler bilder: Gunde...
Svar
19
· Visningar
1 123
Senast: gul_zebra
·
Z
Övr. Djur Stod hela dagen igår och snickrade ihop en vinter isolerad bur till min kaninhona.. när jag väl flyttade in henne i den så började hon...
Svar
6
· Visningar
802
·
Övr. Djur Någon som har något bra tips på strö till kaninen, för- och nackdelar med olika sorters strö? Just nu har jag bara en kanin men hon...
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: Jassii
·
Övr. Djur Varför går sädesärlor och guppar med baken? Och samma sak med flugsnappare..?
Svar
2
· Visningar
1 062
·
Övr. Djur Yey, ett års letande har gett resultat - nu är 5 små Achatina achatina äntligen här! Tyvärr verkar 4 vara döda, är typ helt säker men...
Svar
3
· Visningar
1 045
·
Lantbruksdjur http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/d8c8...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Rotterö
·
J
Övr. Djur Jag läste att när man fårr tre pinnar i lätt klass flyttas man upp till medelsvår klass. När får man "pinnar"?
Svar
1
· Visningar
686
A
Övr. Djur Vad gör ni med era kaniner? Håller ni på med de varje dag? ISF hur länge och vad gör ni?
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: Skogsbon
·
Övr. Djur Jag ska försöka få tag i en tjänstvillig bagge till mina fårskallar, för att utöka flocken litegrann. (tror jag kan snika till mig en...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Jag tänkte traska ut på "snigelsafari" den 7:e så fort råttorna fått sin medicin. Men var finns sniglarna?! Jag vet att man kan hitta...
Svar
12
· Visningar
901
·
Övr. Djur Idag upphittades en styck sköldpadda, i "hundgården" :smirk: !!! Den var synlig på bakgården i fm men när vi kom hem såg vi inte till...
Svar
6
· Visningar
2 232
Övr. Djur Har precis tittat på Veterinärerna där dom fick avliva en kossa för att kalven inte kunde födas ut. Man snittar inte ut kalvar alltså...
2
Svar
25
· Visningar
2 296
Senast: ancan
·
Z
Övr. Djur Idag så var vi iväg och hämtade hem en ny komis till vår kanin flicka.. ca 5 månader.. den andra kaninen (systern) rymde och har inte...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: mizz
·
Övr. Djur Nu är han sådär konstig igen. Fast ännu värre. :crazy: Är det någon som har en bra sida att dela med sig av med information om...
Svar
4
· Visningar
2 423
·
Z
Övr. Djur Visst har jag läst att man inte bör ha en utebur i hönsnät... men inte fattade jag att det var för att kaninen gnager sig ut... :cry...
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama