Jag har blivit mamma..

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare -erica-
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 692
Sv: Jag har blivit mamma..

-erica- skrev:
Lennart mår sämre, han simmar inte med stjärtfenan längre. Han orkar inte simma längre men försöker komma upp till ytan, efter några simtag sjunker han :(
Du får nog tyvärr ta och avliva Lennart :(

Grattis :D
När vi hade fiskar hade vi miljarders miljarder guppybebisar, och EN svärdfisk :love:
Tänk er en orange liten prick bland alla de andra genomskinliga :p
Han hette Solo, och bodde sin sista tid i akvariet på dagis.
Mamman hete Simona, pappan Simon :rofl:

-erica- skrev:
Nu har jag ca 15 nya yngel :smirk:

En av hanarna mår inte bra, han lägger sej på botten eller på en av växterna :(. Han kommer upp när det är matdax men han verkar ha problem med simmningen, tjärtfenan och dom på sidorna funkar men ryggfenan bara hänger. Stakars lilla Lennart :cry: :(

Så synd. Du får nog avliva honom som Prosit sa, sånadäringa små veklingar brukar inte överleva så länge :cry:

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
991
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Bison
·
Övr. Djur Jag har visst blivit med en liten larv av något slag efter att jag köpte några miniplantor från Blomsterlandet. Har sett spåren av den...
Svar
8
· Visningar
698
Senast: Scandi
·
Övr. Djur Hur länge kan Kopparbarber honan bära rom? Min ena hona är rätt tjock och har varit i ca 4v
Svar
0
· Visningar
220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka