Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Dags att rösta fram... :bump: Bukes snyggaste kaninbild, så sätt igång och lägg ut bilder på era sötnosar :d lägger in mina senare.
2 3
Svar
41
· Visningar
8 146
Senast: missey
·
Övr. Djur Under natten/morgonen till idag har en av skolans kaniner blivit stulna! :mad: Det var tydligen några djurrättsaktivister som var på...
Svar
15
· Visningar
1 189
Senast: Albatross
·
J
Övr. Djur Var i Danmark i helgen på ett ställe där dom hade en massa dvärggetter och dom var ju hur söta som helst!! :love: Jag har länge haft...
Svar
15
· Visningar
2 163
Övr. Djur De hade lite gangbang på diskbänken :devil: En av ljuskroppingarna Något mörkare i kroppen denna Tror det är den...
2
Svar
26
· Visningar
1 707
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Två underbart vackra och stoooora A. achatina kom hit idag! De är såååååå fina :love: Var...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 157
·
P
Övr. Djur :eek: :eek: :eek: Skriv på protestlistan!!! www.RSPCA.com
Svar
6
· Visningar
2 051
Senast: Lozzan
·
B
Övr. Djur Vet någon varför mina gerbiler ÄTER i chinchilla-sanden? Är det kalken de vill åt? Är detta verkligen bra för dem??? :angel:
Svar
8
· Visningar
1 169
Senast: Lejonflickan
·
I
Övr. Djur Alla är tagna ida... :) Ludde. Melker. Cookie. Dee Dee. Tarzan. Tufs. Uddan och Snövit. Doris. :love: Visst...
2
Svar
23
· Visningar
1 542
Övr. Djur Nu kommer jag nog med Bukes klart mest korkade fråga genom tiderna tror jag :o :p :o Har köpt nytt akvarium till sonen som fyller...
Svar
3
· Visningar
1 538
Senast: Ankan
·
Övr. Djur Min kanin, blir tokig på honom, på nätterna sitter han och stampar så hela huset skakar och det går inte att sova. Han har bott på...
Svar
13
· Visningar
11 387
Senast: Luff
·
M
Övr. Djur Nästa år har Johan och jag tänkt skaffa får! Vi vill ha köttras och gärna renrasiga, verkar vara många som korsar men tycker det vore...
Svar
9
· Visningar
822
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Där kom det, första råttbettet. Inte litet heller. Blödde som fan, hela pekfingret är svullet och rödare än vanligt och det gör ONT som...
Svar
4
· Visningar
753
·
N
Övr. Djur Å nu är jag orolig, och jag kontaktar dig Gul_Zebra för att vad jag vet så har du också råttor (eller?). Min ena ökenrotta beteer sig...
Svar
11
· Visningar
1 170
·
Övr. Djur För äggen kläcktes i natt.. Zebra du borde sagt hur fort de kläcks inte att det är olika. Någon form av deadline finns det väl? :smirk...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: rattalskare
·
L
Övr. Djur i kaninhoppning ska jag och en kompis ha. Låter kanske lite fjantigt men fler i stallet är intresserade och vi får ju poäng också, eller...
Svar
8
· Visningar
787
Senast: Vanilj
·
B
Övr. Djur ...för våren med Sonic. Han hoppade riktigt bra! 2 fel första omgången 0 fel andra omgången! SÅ han hamnade på 10 plats till slut...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Vanilj
·
S
Övr. Djur Tja. Är det någon som har erfarenhet av rovdjursstängsel/vargstängsel. Ska ha får till vintern och har ansökt om det. Fick ja av...
Svar
17
· Visningar
2 737
Senast: Gnist
·
S
Övr. Djur Gick ut med min svarta vädurshane en stund i eftermiddags, (Timmy är 3 mån och född i en gödselstack) helt plötsligt började han att...
Svar
12
· Visningar
1 534
Senast: apollo1
·
K
Lantbruksdjur En av mina kycklingar har svart kam, hur vet man om det är en tupp eller höna? :confused:
Svar
3
· Visningar
2 384
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Djur Hej. Vad ger man får för kraftfoder? Vet att man kan köpa pellets, men kan man blanda själv så det blir billigare än att behöva släpa...
2
Svar
25
· Visningar
9 109
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar