Bukes snyggaste kaninbild.

Sv: Bukes snyggaste kaninbild.

Kaninbäbisarna jag hade i år :love:

Almighty
almighty.jpg

Annoying
annoying.jpg

Alien
alien.jpg

Attack och Apple
attackochapple.jpg

Han är supersöt iaf :P skicka ett PM så kan du få adressen till min blogg på msn, jag har den inte i huvet... :banana:

Kul att ni gillar bilden på Vanilj!! :love:

Gud så söt!! :love:
Är det en angorakorsning, angora, fuch eller vad?
Supersöt :)

Tack, hon är världens mysigaste lilla gosedjur oxå!
Hmm tror att pappan var Löwen och mamman var dvärg kanin med anlag för angora eller något sånt... :crazy:

Vanilj skrev:
Han är supersöt iaf :P skicka ett PM så kan du få adressen till min blogg på msn, jag har den inte i huvet... :banana:

Kul att ni gillar bilden på Vanilj!! :love:

Kom på min adress nu... Den är här! hehe... bortse från mina knäppa bilder?? :angel:

Vilya skrev:
Tack, hon är världens mysigaste lilla gosedjur oxå!
Hmm tror att pappan var Löwen och mamman var dvärg kanin med anlag för angora eller något sånt... :crazy:

Det låter trevligt! Jag vill ha en fuch!! :love:

ZätaHå skrev:
Jag tror jag dör så söt
:love: :love: :love: ser precis ut som en av kaninerna i min favorit bok jag hade när jag var liten!

jos din lilla skulle man kunna äta upp så söt den är :love: :love: :love:

ja, visst är den fin! tyvärr är den inte min, den bor/bodde på en gård som ägs av kungsbacka kommun. :)

Sitter vid pappas dator, då min inte funkar. :mad: Har inte mkt söta bilder på denhär men nån kanske man kan hitta. ;) Här är 2 kaniner jag har. (har 8 st ;) )

sofie050923013_orig_SE.jpg

Trollet
sofie050923060_orig_SE.jpg

Gurkan

Vilya skrev:
Jag tror jag dör så söt
:love: :love: :love: ser precis ut som en av kaninerna i min favorit bok jag hade när jag var liten!

jos din lilla skulle man kunna äta upp så söt den är :love: :love: :love:

:) Javisst är han söt min lilla Prinzh! :p

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
502
Senast: Krålus
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka