Mina tigrar kom idag! *bilder!!*

Sv: Mina tigrar kom idag! *bilder!!*

Säger bara: :love: :love:

/Saybia - som plötsligt fick ett fruktansvärt vill-ha-begär :D ;)

Me understand, det ha-begäret har jag haft i över ett år. Men det gick visst inte över utan förflyttades bara till andra arter :angel: :D

oj då :p Jag trodde typ att du hade skaffat två söta kattungar eller nåt... Men det var sniglar...
Jag kommer ihåg att jag hade en snigel som husdjur när jag var liten... Den hette Emil och bodde i en "big pack"-2liters glasskartong ute på tomten. Jag ströade med gräs. Fast han rymde efter tre dagar kanske :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

Du skulle se vad den största kåtar upp sig hela tiden, upp med bulan i tid och otid typ :D

Du får väl hoppas att jag får bebbar sen ;)

Har ingen aning om de här är viltfångade eller uppfödda i fångenskap men här finns iaf A. achatina att köpa (Other livestock)
Det är lite snigelfolk som köpt och det ska visst vara bra där :)

gul_zebra skrev:
Du skulle se vad den största kåtar upp sig hela tiden, upp med bulan i tid och otid typ :D

Du får väl hoppas att jag får bebbar sen ;)

Läskigt... Tror aldrig att jag har sett en kåt snigel haha :rofl:

Här är en till kåt snigel :D

3481c9088f6b4fe4af20447eb46bc128.JPG

Det är Konrad, en Lissachatina fulica :)

samtidigt som jag ryser i hela kroppen kan jag inte låta bli att tycka att dom var ganska läckra... men VARFÖR har man dom som husdjur?

Har svarat i andra tråden :)

Ja visst är de läckra! Tänk att dessutom lyckas få bebbar på de sen, DÅ är jag lyckligast på jorden. De är svåra med sånt de här så det vore verkligen skitkul att lyckas :bump:

Liknande trådar

Övr. Djur Min granne har förlorat en katt. En stor, fin, fluffig hane. Bra jägare och ute i alla väder. Idag tog hon ut ID-hund som spårade. Den...
Svar
14
· Visningar
3 190
Senast: Soapbubble
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 951
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama