• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare jessie90
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 359
J

jessie90

Villken kaninras skulle ni rekomendera till någon som vill ha en kanin till sällskap men ändå hoppa med den?

Sv: Kaninras

dvärgvädur skulle jag rekomendera :)
finns självklart andra gosiga / hoppiga kaniner.. men dom är min favorit.. dom passar till både och :p

Sv: Kaninras

Hej jag tycker att en dvärgvädur skulle passa! :) Många andra kaniner är också trevliga ( har själv en hermelin-löwen) men Dvärgvädurar har oftast jämmnast temprament är gosiga och duktiga hoppare om man tränar dom rätt.

Annars är hermeliner vanliga men dom kan ha lite hetsigare temprament spec honor men det beror på individ. ;)

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Bison
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 182
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
10 901
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Funderar på att byta försäkringsbolag på två av våra tre hästar i år. Har Agria och Folksam nu. Men Dunstan kan få ner premien en hel... 2
Svar
33
· Visningar
2 262
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI