Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Jag skrev en tråd för ett tag sedan om jag vill ha min kanin ute i sommar på dagarna. Jag flyttade hem till min pappa för några månader...
Svar
4
· Visningar
1 572
Senast: SunDown
·
T
Övr. Djur Har ganska nyss blivit stolt ägare till en ursöt och mysig kaninhane som heter Pontus och är en dvärgvädursblandis på 2 år. Han är helt...
Svar
4
· Visningar
1 460
·
J
Övr. Djur Jag har haft kanin förut, men mammas kille blev alergisk så dom såldes. Men nu har don skilt sig ( för typ 6 år sen) så jag är sugen på...
Svar
11
· Visningar
888
·
K
Lantbruksdjur Har en kyckling som är 4 mån och har en svart kan. Är det en höna eller tupp? :confused: Tyvärr är bilden lite suddig
Svar
1
· Visningar
1 025
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Skolans marsvinsutställning igår! :) Mina båda grisar kom 1:a och 2:a! Jag är jätteglad och stolt! :bump: Nu var det ju ingen riktig...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Då jag antagligen kommer att flytta till en egen lgh snart funderar jag på att köpa två kaniner så jag slipper bo helt ensam. Problemet...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 547
Senast: aiquen
·
R
Övr. Djur i helgen var en kompis till mig och köpte två kaniner på djuraffären här i stan, de är systrar och ca 6 veckor gamla. Nu har en slutat...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: REA_
·
Övr. Djur Wieeeee!!!! honan, peruanen med extra virvlar i black, golden white som var på dag 69 har fött nu!!! (Annas hona) Och mycket sötare...
2
Svar
26
· Visningar
1 800
Senast: paradiset
·
Lantbruksdjur Hur tåliga är nyklippta får? Min fårklippare kommer i morgon - lite senare på hösten än jag hoppats på... Min plan var från början att...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: Sirpa
·
Övr. Djur Ja, det kanske inte är den mest intressanta frågan i världen, men jag var ute en vända nu precis och hörde då fladdermössen som flög...
2
Svar
28
· Visningar
8 612
Senast: Sellan
·
J
Övr. Djur Ja, hur gör dom egentligen? :confused: Alltså, jag vet hur dom gör, jag ser ju hur tuppen hoppar på hönorna, men var har han snoppen...
Svar
13
· Visningar
49 855
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Skulle vilja låna en kobild för ett litet expriment av en typ logotyp eller likn... Vill inte använda en av mina egna highland cattle...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: staaria_
·
Övr. Djur Har knäppt lite nya råttbilder från ärtfiske och promenad :) Thor-Leif med ärta på huvet :D Balder och Thor-Leif Gudrun...
2
Svar
38
· Visningar
1 940
·
Övr. Djur Ja, har du det? ;) Hur gick det i så fall?? Kram Chima
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Sarasara
·
Övr. Djur Eller nästan... :crazy: Min kanin fäller ju ganska mycket nu & jag gick ut en sväng med henne idag & när jag släppte ner henne på...
Svar
0
· Visningar
1 475
Senast: Saybia
·
Övr. Djur Är det tillåtet ? Vandrade runt på Kvibergs loppmarknad i dag, och där fanns en gubbe som sålde en kanariefågel. Jag har aldrig under...
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: Dropdead
·
Lantbruksdjur Våran granne har en gris som går lös på gården och med jämna mellanrum kommer han upp till oss. Detta är inte välkommet då han är...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Tigrar ska ju visst vara svåra och så, då speciellt när de är viltfångade, har haft det svårt och har blivit skickade som vuxna (då...
Svar
14
· Visningar
1 064
·
Övr. Djur Var i hela fridens namn ska man sätta annonser om åsnor? Har försökt här men det finns inget bra ställe där en sådan annons passar in...
Svar
8
· Visningar
811
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok