Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Övr. Djur Går det? Min rara råtta får vara nästan var hon vill utom på datorn (har bärbar och den pajjar om hon kissar i den) Men var vill hon...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: Orzon
·
H
Övr. Djur Detta är ganska gullligt men ändå lite sjukt. http://www.qarxis.com/Fainting_Goats
Svar
14
· Visningar
4 872
Senast: Lyrisk
·
R
Övr. Djur Ett av mina svin (det dominanta) Har börjat knorra (så som det låter när en häst tuggar morot/havre) Är nu rädd för att det kan vara en...
Svar
11
· Visningar
3 745
S
Övr. Djur Tjoo!:) Var ju tvungen att knäppa nårra bilder på mina små sätisar ihop!:love: :love: Tycks?:love: :D...
Svar
15
· Visningar
1 216
Senast: miiblomman
·
Övr. Djur att två marsvin dricker upp över 3dl vatten på en dag? Jag fyller på vatten innan jag åker till skolan vid halv sex ungefär. Sen kan det...
2
Svar
30
· Visningar
3 467
Senast: Dravena
·
Övr. Djur Är hon inte fiiiin :love: rödkulla 11/2 år
2
Svar
29
· Visningar
2 319
Senast: horselove
·
Övr. Djur Vad händer:cry: Han kan inte ha huvudet upprätt, bara går åt vänster hela tiden huvudet är åt sidan:cry: :cry: Vad är det ? har...
2
Svar
29
· Visningar
3 514
Senast: enjes
·
Övr. Djur Är det bra att ha en saltsten till kaninen eller behövs det inte?
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: Stallflicka
·
D
Övr. Djur Uj uj, så kan det gå när man kraschar med en fönsterruta. Se dig för nästa gång fågli! Och må du vila i frid! Film (Totalt...
Svar
6
· Visningar
760
Senast: Cinemon
·
Övr. Djur Här är han iaf! :) En riktig goding, liten dock.:crazy: Om man jämför med "gamla" Chabon!:smirk: Här är Herr Grön!:D...
Svar
17
· Visningar
1 005
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur 4 st, inte konstigt hon va smällfet! Och bara 4 dagar yngre än mina satinbärande pettar :banana: Det blev hela 3 creme/white! Vilket...
Svar
16
· Visningar
1 474
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Mina vinbergsnäckor har kommit! :) Bill och Bull heter de, sjukt söta :D Ni skulle bara veta vad svåra de var att hitta, har letat som...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 377
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur var hos vet. med en av kaninerna idag eftersom hans huvud inte riktigt vill vara upprätt, utan han är lite sne.. och öronen rinner mer...
Svar
7
· Visningar
2 059
Övr. Djur Det blir av med Uppsalautställningen ändå! :bump: Får se om nån råtta hänger med eller inte, ska inte ställa ut så det beror på...
2
Svar
30
· Visningar
1 561
·
A
Övr. Djur Jag har två kaninhonor som nyligen börjast slåss rejält med varandra från att tidigare varit bästisar, vad kan detta bero på? Nu har...
Svar
7
· Visningar
2 209
Senast: FridasKaniner
·
R
Övr. Djur Detta är väl inte direkt en djurfråga men vet inte något annat forum att lägga denna tråd. i. Kan man ha höet i en svart sopsäck...
Svar
17
· Visningar
1 344
Senast: Luff
·
Övr. Djur Idag har tyra fått bebisar :) (råttor) jippi!! :love:
2
Svar
27
· Visningar
1 330
Senast: Smurfoff
·
S
Övr. Djur Jag har en slöjdstjärt hemma som bara ligger med huvudet neråt botten och gapar, som om han hade en sten i munnen och vill ha ut den. Vi...
Svar
11
· Visningar
3 292
Senast: Vanilj
·
Övr. Djur Knäppte kort på några av sniglarna igår kväll. Batteriet tog slut dock, ska fota fler lite senare idag :D Måste ju få några sista bilder...
2
Svar
32
· Visningar
2 443
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar