Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Är det bra att ha en saltsten till kaninen eller behövs det inte?
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Stallflicka
·
D
Övr. Djur Uj uj, så kan det gå när man kraschar med en fönsterruta. Se dig för nästa gång fågli! Och må du vila i frid! Film (Totalt...
Svar
6
· Visningar
760
Senast: Cinemon
·
Övr. Djur Här är han iaf! :) En riktig goding, liten dock.:crazy: Om man jämför med "gamla" Chabon!:smirk: Här är Herr Grön!:D...
Svar
17
· Visningar
1 005
Senast: BuenoBull
·
Övr. Djur 4 st, inte konstigt hon va smällfet! Och bara 4 dagar yngre än mina satinbärande pettar :banana: Det blev hela 3 creme/white! Vilket...
Svar
16
· Visningar
1 474
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Mina vinbergsnäckor har kommit! :) Bill och Bull heter de, sjukt söta :D Ni skulle bara veta vad svåra de var att hitta, har letat som...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 377
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur var hos vet. med en av kaninerna idag eftersom hans huvud inte riktigt vill vara upprätt, utan han är lite sne.. och öronen rinner mer...
Svar
7
· Visningar
2 059
Övr. Djur Det blir av med Uppsalautställningen ändå! :bump: Får se om nån råtta hänger med eller inte, ska inte ställa ut så det beror på...
2
Svar
30
· Visningar
1 559
·
A
Övr. Djur Jag har två kaninhonor som nyligen börjast slåss rejält med varandra från att tidigare varit bästisar, vad kan detta bero på? Nu har...
Svar
7
· Visningar
2 208
Senast: FridasKaniner
·
R
Övr. Djur Detta är väl inte direkt en djurfråga men vet inte något annat forum att lägga denna tråd. i. Kan man ha höet i en svart sopsäck...
Svar
17
· Visningar
1 343
Senast: Luff
·
Övr. Djur Idag har tyra fått bebisar :) (råttor) jippi!! :love:
2
Svar
27
· Visningar
1 330
Senast: Smurfoff
·
S
Övr. Djur Jag har en slöjdstjärt hemma som bara ligger med huvudet neråt botten och gapar, som om han hade en sten i munnen och vill ha ut den. Vi...
Svar
11
· Visningar
3 286
Senast: Vanilj
·
Övr. Djur Knäppte kort på några av sniglarna igår kväll. Batteriet tog slut dock, ska fota fler lite senare idag :D Måste ju få några sista bilder...
2
Svar
32
· Visningar
2 437
·
Övr. Djur Är det självmordsbenägna möss vi råkat ut för i stallet eller? Häromdagen hittade vi FEM stycken döda möss i en hästs vattenhink :eek...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: eldione
·
A
Övr. Djur När jag var liten köpte jag mig en brun liten kanin, han var en snäll och gosig dvärgvädur. En dag, ja en dag som alla andra dagar...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Jag och en kompis ska antagligen ta hand om en kanin som ägarna inte bryr sig särskilt mycket om. Just nu bor den ensam ute på en...
Svar
1
· Visningar
1 054
Senast: Vanilj
·
Lantbruksdjur Går det ha dvärg hönor ihop med en medelstor tupp??? Är orolig för att det inte ska funka... Har nämligen en tupp och ska ev. hämta...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Stoppard
·
R
Övr. Djur Hej! Ja ska köpa nytt akvarium och har då blivitt rådd att skaffa hemförsäkring ifall att något skulle hände. Jag bor i...
Svar
2
· Visningar
1 590
Senast: Rihonin
·
Övr. Djur Det finns ju en del råttägare här så jag tänkte fråga er om lite råd. Jag funderar på att skaffa ett par råttor. Var köper man råttor...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lupino
·
S
Övr. Djur FRÅGA: Hur högt har din kanin hoppat? Mina har hoppat, Muffin: 55 cm Sessan: 35 cm Timotej: 15 cm
Svar
14
· Visningar
1 200
Senast: Harmoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama