Nytillskott!

Sv: Nytillskott!

Ja, en del tycker att bilar är söta....inte jag men jag vet en som tex tycker att bubblor är jättesöta. Visst, dom har kola blinker men söta...njaaa.

Mvh
Möller

Kan hon dela med levande snigel så kan du få låna en av mina om du vill :angel: Inte 30 men vad sjutton, mina 1-åriga honor får ju plats i ett sånt skal ju :D

iPod_mini: Vilka då, vinbergsnäckor eller Arianta arbustorum? A. arbustorum är iaf svarta med brunt skal med typ små mönster på eller hur man ska säga :p Vinbergsnäckor är bruna ja, tror jag sett nån vit på bild också :)
Och jorå, sniglar är utan skal och snäckor med skal. Jag själv är dock van vid att säga sniglar om allt :D

Möller: Du skulle behöva en dejt med Beecher. Han är social så det heter duga! :p Eller Said, så tappar du inte bort dejten lika lätt :angel: :devil:

Är det inte vinbergssnäckor som lever i det vilda o kan bli sådär enormt stora? Isånafall har vi såna i trädgårn :)

Enormt stora blir de inte, men de är sveriges största ja :D

Hehe de småskitarna blir ju bara ynkliga 5 cm :p

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 287
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 416
Senast: MML
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 314
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar