Nytillskott!

Sv: Nytillskott!

Ja, en del tycker att bilar är söta....inte jag men jag vet en som tex tycker att bubblor är jättesöta. Visst, dom har kola blinker men söta...njaaa.

Mvh
Möller

Kan hon dela med levande snigel så kan du få låna en av mina om du vill :angel: Inte 30 men vad sjutton, mina 1-åriga honor får ju plats i ett sånt skal ju :D

iPod_mini: Vilka då, vinbergsnäckor eller Arianta arbustorum? A. arbustorum är iaf svarta med brunt skal med typ små mönster på eller hur man ska säga :p Vinbergsnäckor är bruna ja, tror jag sett nån vit på bild också :)
Och jorå, sniglar är utan skal och snäckor med skal. Jag själv är dock van vid att säga sniglar om allt :D

Möller: Du skulle behöva en dejt med Beecher. Han är social så det heter duga! :p Eller Said, så tappar du inte bort dejten lika lätt :angel: :devil:

Är det inte vinbergssnäckor som lever i det vilda o kan bli sådär enormt stora? Isånafall har vi såna i trädgårn :)

Enormt stora blir de inte, men de är sveriges största ja :D

Hehe de småskitarna blir ju bara ynkliga 5 cm :p

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 519
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 455
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 816
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 543
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka