Min hamster:(

Sv: Min hamster:(

:o glömde ta kort. ska se om jag orkar göra det när jag kommer hem ikväll:D

Bladluz skrev:
Så nu är han i himlen och har det bra, inget mer lidande:cry::(
Vet frågade om jag ville vara med, men det kunde jag inte.
Usch:( Sitter å gråter:(

Han hade kissat ner sig under natten, men han var lika snäll som vanligt, försökte inte ens bita för att han hade ont.

Men som tur är har jag kvar mina 3 andra älsklingar. Men vilken otur man kan ha:( Först Sixten, men han lever som tur är och sedan Zigge.:cry:

R.I.P :
Hälsingeskogens Ziggy Stardust
2004-10-09
Kom 3:a i en petklass, och blev pappa till en kull, där alla överlevde.

:love::love::love:
Ziggehela.jpg

Jag är så ledsen för din och Zigges skull men han springer nog runt i himlen med en massa kompisar och tuggar gräs;)
Han har det nog det jätte bra nu när han inte behöver lida och jag är säker på att han uppskattar att du satt med honom i knät under hans sista tid...

Beklagar.. Det är lika hemskt varje gång man mister en vän.:cry:
Väldans söt var den också!
Förresten, det var en hjärnblödning eller var det nått annat?

Ja:( usch

Jag vet inte, men troligen var det en hjärnblödning, jag ville inte göra en undersökning, för han mådde så dåligt, då var det bättre för honom att så somna in.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 865
Senast: Scata
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
1 080
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 236
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 615
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023