Kaninhonor som slåss

Apollo

Trådstartare
Om två kaninhonor börjar slåss, helt plötsligt, som bott ihop länge, kan den ena vara brunstig då. Dvärgvädurar, ca 2år är dom

Sv: Kaninhonor som slåss

har för mig att honor ej passar. hade mina hamsterhonor tillsammans och de började bråka och allt. trots att de har levt ihop hela livet.

men sen så kankse inte kaniner o hamstrar är en bra jämförelse

Har inte du frågat det förut?

Har för mig att kaniner inte kan gå tillsammans liksom hela tiden. Okej att de bor i olika burar och träffas kanske någon gång varje dag. Det är iaf vad jag har för mig fråga Paradiset lr ngt, kaninuppfödare :banana:

Jag har nu satt dom i varsin bur så de slipper slåss. Den ena är väldigt kuvad just nu och livrädd för den andra, som är den starkaste av dom. Det konstiga är att de bott ihop så länge och helt plötsligt nu ryker de ihop, eller rättare sagt den starka ger sig på den svaga. Men vi får lösa det med att de får bo i varsin bur.

Liknande trådar

Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: DarkInNight
·
Övr. Djur Hur länge kan Kopparbarber honan bära rom? Min ena hona är rätt tjock och har varit i ca 4v
Svar
0
· Visningar
353
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 908
Senast: Lisen82
·
Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
355
Senast: Breen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka