L Lanejja 22 Okt 2005 #2 Sv: Någon som har rididt in en ko?? Jag har sett på Tv att dom hade ridit in en ko och dom "hoppa" den
Sv: Någon som har rididt in en ko?? Jag har sett på Tv att dom hade ridit in en ko och dom "hoppa" den
V vbm 22 Okt 2005 #3 Sv: Någon som har rididt in en ko?? Han irländaren, (har glömt namnet bara för det) som vann hoppVM i Jerez berättade att han har hoppat 1 meter med en ko. Själv minns jag en artikel i KP för längesen om några stalltjejer som red på kor. Såg sjukt komiskt ut. Dom hade senskydd och annan hästutrustning. Och nä, själv har jag inte ridit någon ko. Bara blivit jagad av en flock
Sv: Någon som har rididt in en ko?? Han irländaren, (har glömt namnet bara för det) som vann hoppVM i Jerez berättade att han har hoppat 1 meter med en ko. Själv minns jag en artikel i KP för längesen om några stalltjejer som red på kor. Såg sjukt komiskt ut. Dom hade senskydd och annan hästutrustning. Och nä, själv har jag inte ridit någon ko. Bara blivit jagad av en flock
jerseyko 22 Okt 2005 #4 Sv: Någon som har rididt in en ko?? Jag ha ridit på skolans kor och grisar Hehe. Och legat på dom och vilat på rasterna
Sv: Någon som har rididt in en ko?? Jag ha ridit på skolans kor och grisar Hehe. Och legat på dom och vilat på rasterna