Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa en till kanin, en hona. Men då vill jag kastrera min hankanin. Men jag har några frågor. 1 Hur stora är...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Nu kommer jag ev. få ett boende på skolan och då tror jag att jag kommer få alldeles för lite tid för mina marsvin. Ska jag sälja dem...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: aiquen
·
T
Övr. Djur Mina två undulater ska tämjas, den ena e lite fingertam men väldigt osäker, vet ingen ålder då den e en hittefågel, och den andra är mer...
Svar
4
· Visningar
1 972
Senast: Tuckmill_Silver
·
S
Övr. Djur nu har en av mina 2 råttor gått bort nyligen och jag ser hur min råtta inte vill vara lika aktiv och lekfull längre och jag tror det...
Svar
5
· Visningar
1 487
Senast: Meibla
·
S
Övr. Djur hej . jag undrar om någon vet vad det är med min 10 månader gammla råtta.. Hon är väldig slö och det kommer röd sekret eller va det nu...
Svar
9
· Visningar
3 449
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Spinner vidare från zebra vs. Cronis-tråden på ÄU :D kristel: Skyll dig själv :angel: Men jag kan glädja dig med att en så stor blir...
2
Svar
37
· Visningar
2 645
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Ändrar ni er foderstat till era kaniner på vintern? Tänkte främst på att minska maten eftersom dom lever på fettreserver i det fria...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: jerseyko
·
J
Övr. Djur min lille gerbil har fått någon slags ögoninflammation lr liknande. Han kan inte ha ögat öppet mer än någon milimeter. Vad jag kan se så...
Svar
9
· Visningar
2 216
R
Övr. Djur Hej just nu har jag två marsvin och två råttor sedan när de inte finns nå mer( :cry: :cry: :cry: :cry:) Så funderar jag på att skaffa...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 437
Senast: Hot Shot
·
Lantbruksdjur Är det någon som vet/har erfarenhet av nötkreatur med erlichia/borrelia? Kan kor bli sjuka av fästingbett? Vad får de för symptom då...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Masse
·
A
Övr. Djur Jag ska ta över en jobbarkompis gerbil som är ca 8 mån. Nu har jag läst att de helst inte ska vara ensamma. Tror ni att det går att para...
Svar
6
· Visningar
1 718
Senast: Parentesunge
·
Övr. Djur Har mina gerbiler i en bur och har ett akvarium som inte används och nu har jag tänkt att ha det som gräv och lekställe till mina...
Svar
3
· Visningar
760
·
K
Övr. Djur Hej. Jag har två gerbilhonor, ca 2,5 år gamla. De trivs jättebra tillsammans. Men de senaste månaderna har en av dem blivit mer och mer...
Svar
1
· Visningar
740
·
Övr. Djur Satincoronet honan Hallon som syrran behåller Satinbärare, sheltie hane Citrus som flyttar på tors Satinbärare virvel hane...
Svar
13
· Visningar
818
Senast: moonlightgarden
·
W
Övr. Djur Förut hade jag en underbart trevlig honråtta som jag tog ungar på, hon fick dock bara 2 st, en behöll jag själv och den andra var det...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 673
·
Övr. Djur Fottade ca en bild på varje djur och alla bilderna blev bra :D Slå det om ni kan! De skulle vara till min hemsida men det bidde ingen...
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Tog lite "porträttbilder" på mina kaniner idag, och är bara tvungen att visa de! :D Mimmi kommer mer
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: aiquen
·
J
Övr. Djur Jag har lite dumma frågor angående lantbruk :) Kan man ha kor i boxar, t.ex. om man bara har 10 stycken. Hur ska får bo på vintern?
Svar
11
· Visningar
974
Senast: Lavinia
·
F
Övr. Djur Vi har tänkt att skaffa en amazonpapegoja och enligt jordbruksverket ska buren vara MINST 160 cm bred...inte hög utan bred. Mej...
Svar
8
· Visningar
2 209
Senast: Ainon
·
E
Övr. Djur Här är hanråttan jag haft i över ett år nu. Udo hetet han =)
Svar
5
· Visningar
927
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2