Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Övr. Djur min lille gerbil har fått någon slags ögoninflammation lr liknande. Han kan inte ha ögat öppet mer än någon milimeter. Vad jag kan se så...
Svar
9
· Visningar
2 207
R
Övr. Djur Hej just nu har jag två marsvin och två råttor sedan när de inte finns nå mer( :cry: :cry: :cry: :cry:) Så funderar jag på att skaffa...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 430
Senast: Hot Shot
·
Lantbruksdjur Är det någon som vet/har erfarenhet av nötkreatur med erlichia/borrelia? Kan kor bli sjuka av fästingbett? Vad får de för symptom då...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Masse
·
A
Övr. Djur Jag ska ta över en jobbarkompis gerbil som är ca 8 mån. Nu har jag läst att de helst inte ska vara ensamma. Tror ni att det går att para...
Svar
6
· Visningar
1 716
Senast: Parentesunge
·
Övr. Djur Har mina gerbiler i en bur och har ett akvarium som inte används och nu har jag tänkt att ha det som gräv och lekställe till mina...
Svar
3
· Visningar
760
·
K
Övr. Djur Hej. Jag har två gerbilhonor, ca 2,5 år gamla. De trivs jättebra tillsammans. Men de senaste månaderna har en av dem blivit mer och mer...
Svar
1
· Visningar
740
·
Övr. Djur Satincoronet honan Hallon som syrran behåller Satinbärare, sheltie hane Citrus som flyttar på tors Satinbärare virvel hane...
Svar
13
· Visningar
817
Senast: moonlightgarden
·
W
Övr. Djur Förut hade jag en underbart trevlig honråtta som jag tog ungar på, hon fick dock bara 2 st, en behöll jag själv och den andra var det...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 669
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Fottade ca en bild på varje djur och alla bilderna blev bra :D Slå det om ni kan! De skulle vara till min hemsida men det bidde ingen...
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Tog lite "porträttbilder" på mina kaniner idag, och är bara tvungen att visa de! :D Mimmi kommer mer
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: aiquen
·
J
Övr. Djur Jag har lite dumma frågor angående lantbruk :) Kan man ha kor i boxar, t.ex. om man bara har 10 stycken. Hur ska får bo på vintern?
Svar
11
· Visningar
974
Senast: Lavinia
·
F
Övr. Djur Vi har tänkt att skaffa en amazonpapegoja och enligt jordbruksverket ska buren vara MINST 160 cm bred...inte hög utan bred. Mej...
Svar
8
· Visningar
2 209
Senast: Ainon
·
E
Övr. Djur Här är hanråttan jag haft i över ett år nu. Udo hetet han =)
Svar
5
· Visningar
927
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur Hej alla som har lust att skriva! Visst kan man ha två hanar tillsammans om dom kommer från samma kull och alltid varit tillsammans? Är...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Min kanin har varit sjuk sen torsdag, troligen sen natten till torsdag. När han skulle hoppa in i sin bur efter att ha skuttat ramlade...
Svar
8
· Visningar
3 105
Övr. Djur Har ett marsvin hemma, och en dag när jag plockade ut honom för att kela så hade han fullt med sår! Först visste jag inte vad han har...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: Z3:an
·
X
Övr. Djur tjej.. 23 år. stolt ägare av häst, katt och råtta. vem e du? jaja.. fråga om ni vill veta.. hohoho
2
Svar
25
· Visningar
1 540
Senast: Meibla
·
Övr. Djur I veckan hade en bekant till mammas jobbarkompis sett en kartong intill vägen som är ganska trafikerad. Personen i fråga trodde det var...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Albatross
·
Övr. Djur Jag har bestämt mig för att lämna hästägandet ett tag, och lämna pållen på foder. Men för att inte bli alldeles djurlös har jag...
Svar
18
· Visningar
1 353
Senast: nevin
·
Övr. Djur Jag har en kanin som tydligen gillar att krafsa på saker och gärna nagga lite. Varför gör dom så? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
1 994
Senast: sofiie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna