Svårt att få råttbebisar sålda?

Sv: Svårt att få råttbebisar sålda?

Scheisse :eek:

Ja och barn som inte har en aning om vad de sysslar med... Har själv köpt marsvin för 49 spänn utan nån koll alls när jag var liten, och det blev mode här efter ett tag verkade det som så det var rätt många marsvin i trakten till slut, antagligen lika billiga de :crazy:

ja det brukar ju bli så. :(
Tänkte be dom höja priset lite, med tanke på hur pank jag var när jag köpte henne så lät jag bli. :angel:
Ska dock fråga varför dom är så billiga nästa gång jag är där och handlar :D

Fast.. jag misstänker att dom ungarna var från en privatperson.. för Im*zoo är inte så billiga. Så rent logiskt borde dom inte gå med nån direkt vinst när dom säljer ungarna. Dom flesta djuraffärer lägger ju på en tjuga eller två. :confused:

gul_zebra skrev:
Såg att du bor i Dalarna förresten, var är de köpta? Har nämnligen köpt ett par pojkar tidigare från Dj*rmagazinet i Borlänge som är 4 månader, tänkte om det kanske är släkt. Isf skulle jag inte rekommendera någon parning, men det kan jag pm:a om om de är köpta där så det inte blir förtal här eller nåt :p

Jag har inte köpt dem på Djurmagaz*net i Borlänge, vill du veta vilken annan affär så kan jag PM:a det.

Jag kommer inte att para henne ens inom 2 månader. Snarare senare fram åt våren om det nu blir av.
Vet inte någon fin hane just nu ändå så det var bara en tanke.
Plus att jag inte heller vet om några tänkbara hem.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 195
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 364
Senast: Petruska
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
37 821
Senast: Lobelia
·
Avel Mitt hingstföl efter Rubinrot är snart 2 mån och jag tycker han är mer lik sin far än sin mor, men eftersom han är första fölet efter...
Svar
15
· Visningar
1 580
Senast: Rosella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama